ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نکسوس
تکنولوژی

احتمال معرفی نکسوس ۹ در ۲۳ مهر و با قیمت ۳۹۹ دلار

چند وقتی می شود که خبر های مربوط به نکسوس ۹ از گوشه و کنار اینترنت به گوش می رسد. چندی پیش این دستگاه به تایید FCC رسید و حتی عکس هایی نیز از آن ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۸ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۱۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند وقتی می شود که خبر های مربوط به نکسوس ۹ از گوشه و کنار اینترنت به گوش می رسد. چندی پیش این دستگاه به تایید FCC رسید و حتی عکس هایی نیز از آن به بیرون درز پیدا کرد.

اما اکنون شنیده می شود که تبلت بعدی گوگل قرار است در ۲۳ مهر ماه معرفی شود و عرضه آن به بازار نیز در ۱۲ آبان صورت پذیرد. منابع خبری همچنین قیمت این تبلت را نیز ۳۹۹ دلار برآورد کرده اند.

پیش بینی می شود که نکسوس ۹ نمایشگر بسیار با کیفیتی داشته باشد و تصاویر را با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسل (QHD) در برابر چشمان کاربر قرار دهد. همچنین انتظار می رود وظیفه تامین قدرت دستگاه به چیپ Tegra K1 از Nvidia سپرده شود. چیپی که به احتمال زیاد ۲ هسته ای و ۶۴ بیت خواهد بود.

گوگل در تبلت های ۷ اینچی قبلی خود، مشخصات سخت افزاری چندان خیره کننده ای را مورد استفاده قرار نداد، اما اکنون و با توجه به قیمت ۳۹۹ دلاری، می توان نکسوس ۹ را در رده پرچمداران بر شمرد و از آن انتظار عملکری خیره کننده را داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • pooya

    با اینکه ارزونه ، ولی برا من گرونه :D :(

  • کیپ کالم

    سری نکسوس همیشه عالی بوده

  • عــــــامـــــــــر

    ایولا به گوگل خراب این قیمت گزاریشم بابد ببینیم عملکر چطوره که مطمئنا سری نکسوس همیشه عالی بوده

  • sense

    سلام به همه.هر چند من coc بازی نمیکنم اما من از دیروز یه حرکت قشنگ دیدم دلم نیومد معرفیش نکنم.دارن سعی میکنن زبان فارسی رو به coc اضافه کنند.این حرکت از ادرس زیر شروع شده:
    http://forum.and-roid.ir/thread184315.html
    اومدن تو سایت معتبر change.org یه نظر سنجی راه انداختن...همت کنیم شاید بتونیم زبان فارسی رو به این بازی اضافه کنیم:لطفا این مطلب رو هر جا میشناسید منتشر کنید.
    http://www.change.org/p/supercell-clash-of-clans-supercell-please-add-persian-language-and-iran-flag-to-clash-of-clans-game

  • ttttttttt

  • LG Forever

    خدا کنه اندروید ال ام با این معرفی بشه خدا کنه فقط

  • kamyab98 ( ششم مرداد 1354 )

    احتمالا نسخه رسمی اندروید ال هم میاد
    سیانوژن مد میشه واسه اس ۳ اندروید الو بدی بیرون ? :(
    ----------------
    دیجی جان خدایی چرا مطالب نوت۴ نمیزاری؟
    این همه دارن از باتریو صفحش تعریف میکنن

    • Chester

      دوستان میتونند بررسی نوت 4 نسخه EXYNOS رو از لینک بخونن.

      https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=en&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=en&u=http://hi-tech.mail.ru/review/Samsung_GALAXY_Note_4-rev.html

      چیزی که من دارم از تست ها میبینیم به نظر میاد نسخه S805 در نوت 4 در قسمت گرافیک کارایی بهتری رو نسبت به EXYNOS ارائه میده.

      • kamyab98 ( ششم مرداد 1354 )

        البته نسخه EXYNOS احتمالا بعد از اندروید ال خیلی بهتر عمل خواهد کرد

        • Chester

          خواهش میکنم دوست گرامی.
          بنده اگر در اینترنت چیزی از افزایش بازدهی این پردازنده گرافیکی دیدم و خوندم همینجا براتون در سایت اعلام میکنم . ;)

          • Chester

            اصلاحیه
            آندروید = اندروید

        • Chester

          در قسمت CPU احتمالا بهتر میشه ولی در قسمت GPU نه .
          بنده تا حالا ندیدم و نشنیدم که 64 بیتی شدن سیستم عامل تاثیری روی بازدهی گرافیک داشته باشه.
          GPU فقط با بهینه کردن درایور ها و API مورد استفاده بهتر میشه :)

          • kamyab98 ( ششم مرداد 1354 )

            تشکر بابت به اشتراک گزاری اطلاعاتت

          • Chester

            دوست گرامی Android Extension Pack یک سری تکنیک گرافیکی هستش که اضافه میشه به سیستم عمال آندروید .
            برای نمونه

            Tesselation

            Geometry Shaders

            Computer [sic] Shaders

            ASTC Texture Compression

            OPEN GL ES 3.1 هم اضافه میشه.

            ولی بازم اینا چیزی نیستن که بخوان در فریم ریت گرافیکی تاثیری بسزایی داشته باشن. در این لیست شاید فشرده سازی تکسچر فشار کمتری به gpu وارد کنه ولی از اون طرف Tesselation بستگی به شدتش فشار به gpu وارد میکنه . بستگی به شرکت سازنده هم داره که از این تکنیک ها استفاده بکنه یا نه. ;)

          • kamyab98 ( ششم مرداد 1354 )

            دقیق نمیدونم ولی گوگل درمورد یه چیزی صحبت میکرد که باعث افزایش گرافیک میشه
            فکر کنم این بود اسمش Android Extension Pack

  • فاميل دور

    باز هم قيمت مناسب از سوي گوگل . عاليه . ولي خب من بيشتر از هر چيز منتظر آيپد ميني ٣ هستم .
    طراحي اچ تي سي با سيستم عامل اندرويد ال و پشتيباني عالي گوگل . ديگه يه طرفدار اندرويد چي مي خواد ؟

  • Mehdia_St

    به شدت منتظر انذروید ال هستم تا هفته دیگه از طراحی متریال گوگل پلی و مهارت گفتاری هم میگفتین اینم تست باطری نوت 4 وسوسه کنندست با اون QHD

  • Mr. Android

    شاهکاره
    ولی اگر توی ایپد جدید از 4 هسته و جی پی یو PVR GX6650 استفاده کنه من ترجیح میدم ایپد رو داشته باشم

    • Chester

      دروود.
      البته ممکنه در آیپد نسل جدید از همون GX6450 استفاده بشه ولی با کلاک بالاتر.
      اگر از همین مدل GX6650 استفاده بشه به احتمل زیاد در کلاک پایین کار میکنه. من با این روشی که اپل در آیپد به کار میبره چشمم آب نمیخوره از تمام قدرت GX6650 استفاده کنه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی