ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دانلود کنید: Dragon Age Origins به رایگان توسط الکترونیک آرتز عرضه شد

Dragon Age: Origins آخرین تلاش الکترونیک آرتز برای جذب کاربران به سوی پلتفرم آنلاین اش، اوریجین محسوب می شود. این بازی تا تاریخ 14 اکتبر به رایگان قابل دانلود خواهد بود و پس از آن ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۸ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Dragon Age: Origins آخرین تلاش الکترونیک آرتز برای جذب کاربران به سوی پلتفرم آنلاین اش، اوریجین محسوب می شود. این بازی تا تاریخ 14 اکتبر به رایگان قابل دانلود خواهد بود و پس از آن دوباره با قیمت 30 دلار به صف محصولات فروشی باز می گردد.

بازی دیگری که این ماه به صورت رایگان توسط کاربران شبکه Origin قابل دانلود خواهد بود، Bejeweled 3 نام دارد. پیشنهاد دانلود رایگان بازی دوم تا 28 اکتبر برقرار خواهد بود.

عرضه شماره اول بازی عصر اژدها بی ارتباط با نشر نسخه سوم این بازی در اواسط ماه نوامبر نیست. Dragon Age: Inquisition یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال و آخرین پروژه استودیو Bioware محسوب می شود، بنابراین رایگان شدن نسخه اول می تواند به نوعی در ساختار تبلیغاتی Inquisition بگنجد.

برای دانلود این بازی تنها کافی است به وبسایت اوریجین مراجعه و برنامه مخصوص آن را دانلود کنید. پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود، بخش فروشگاه را باز کرده و بازی های نام برده را جستجو کنید. البته لزومی ندارد که در تاریخ اعلام شده حتما بازی را دانلود کنید، اضافه کردن عناوین به اکانت کفایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • کیپ کالم

    بریم واسه دانلود

  • pyramid

    یک سوال از دوستان داشتم!!!
    این بازیایی که رایگان میشن وقتی دانلود کنیم تا آخر رایگان می مونن یا نه؟
    بعدشم وضعیت پرداخت درون برنامه ای چطوره ای؟ یعنی اکثر امکانات رو مثه بازی hearthstone پولی کردن یا نه؟

  • esfany

    سلام و تشکر از پست های عالی تون

    نمیتونم دانلودش کنم ، دستور العمل خاصی داره ?

  • nasirienglish

    دوستان میشه کمکم کنید لطفا؟؟

    چطور میشه رام گوشیم رو با نرم افزار بطور مجازی ارتقا بدم؟؟
    البته ظاهرا گوشیم قابلیت swap اش فعال نیس چون ram expander رو نصب کردم جواب نداد..

  • EBI131069

    بازی انلاین اصلن دوست ندارم حیف بازیهای با گرافیک نیست

  • TROOL

    مرسی خبر خوبی بود

  • PHOENIX

    مرسی از اینکه این آفر ها رو خبر می دید !
    هرچند که دیگه امسال نمی تونم خیلی بازی کنم !

    • HP 6

      من عاشق ققنوس ام! مخصوصا محفل ققنوس!!!
      آواتارت لایک داره!

  • عــــــامـــــــــر

    این پستا مثل گنجه ، هرکی دوس داره دانلود کنه تا الکترونیک آرتز پشیمون نشده و پولیش نکرده ، ممنون آقای وفانژاد عالی هستین شما

    • abbasalim

      داداش همچین می گی انگار باقی بازی ها رو پول می دیم می خریم :D

      • Divan Greedy

        مشکل ما دقیقا همین جاست ، بازی ها رو کرک می کنید ، ویندوز رو کرک می کنید ، بابت هیچ کدوم از نرم افزارا پول نمی دید ، بعدش می گید چرا شرکت های بزرگ تو ایران شعبه ندارن، خو چرا باید داشته باشن چرا باید بابت مردم و کشوری که این کارا رو با محصولاتشون می کنن و بعدشم افتخار می کنن به کارشون باید اهمیت بدن، قبل از ایراد گرفتن از اونا بیایید خودمون درست کنیم،

        • مملی

          نه که حالا اونا خیلی خوب با ما تا میکنن
          تحریم نمیکنن جنگ راه نمیندازن کودتا نمیکنن و غیره

          در ضمن عزیزم این کرک ها همش خارجی هست نزدیک به 30 درصد از گیمر های آمریکا و 45 درصد اروپا و 80 گیمر های استرالیا و آمریکای جنوبی از همین ها استفاده میکنن

          پس لطفا اینقدر شعار ندید

          اگر هم ارجینال دوست دارید میتونید آنلاین بخرید

        • Nuit D'hiver

          اونجا دانلودا رو چك ميكنن برادر من
          اگه نكنن اونجا هم خيليا دانلود ميكنن
          بعدسم اول يه شركت بايد بياد نمايندگي بزنه تا مردم بتونن با قيمت گذاري داخل كشورشون بخرن محصول رو مثل بعضي انتي ويروس ها همينجا
          نه دو برابر قيمت

        • ـــجاد هستم

          شما هم دلت خوشه ها!

        • TROOL

          داش اولن اینا باید تو ایران نمایندگیشو داشته باشن که یه ویندوز رو 3 برابر قیمت واقعیش نخریم
          علاوه بر اون شرکتی که نتونه از محصولاتش مراقبت کنه کرک شدن حقشه
          دومن نسخه اورجینال ویندوز 8 اون موقع که تازه معرفی شده بود قیمتش 99 هزار تومن بود دی وی دیش 2 تومن پس زوره که این همه پول یه ویندوزو بدیم!

          • Divan Greedy

            پس با این نظرات اصلن نیاز به فروشگاه های کمپانی های بزرگ ندارید پس چرا هی اعتراض می کنید ، برید همون 2 تومنی رو بخرید در ضمن تو امریکا و ... هم خیلی راحت می تونن از تورنت نسخه کرک شو دانلود کنن خیلی سریع تر از ایران و ... اما فرهنگ درست بینشون جا افتاده، امیدوارم بین ما هم جا بیفته

      • عــــــامـــــــــر

        خخخخخ البته نظر شما هم تو اولویته خخخخ اینو خوب اومدی داداش :D

مطالب پیشنهادی