تماشا کنید: کیبرد مایکروسافت برای ساعت های هوشمند مجهز به اندروید پوشیدنی ارائه شد
مایکروسافت ماه گذشته با ارائه ی اپلیکیشن OneNote برای اندروید پوشیدنی نشان داد بدش نمی آید از این سیستم عامل و کاربرانش پشتیبانی به عمل بیاورد. در همین راستا کمپانی یاد شده امروز نیز دست ...
مایکروسافت ماه گذشته با ارائه ی اپلیکیشن OneNote برای اندروید پوشیدنی نشان داد بدش نمی آید از این سیستم عامل و کاربرانش پشتیبانی به عمل بیاورد. در همین راستا کمپانی یاد شده امروز نیز دست به ارائه ی یک کیبرد جدید برای ساعت های مبتنی بر اندروید ویر زده و نام آن را Analog Keyboard یا کیبرد آنالوگ قرار داده است.
صفحه کلید یاد شده به شما اجازه می دهد تا با ترسیم حروف، کارکترهای مختلف و اعداد بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند خود به تایپ توسط آن بپردازید. این محصول نرم افزاری جدید مایکروسافت از صفحه نمایش های مربعی با رزلوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و همچنین ساعت هوشمند موتو واچ پشتیبانی به عمل می آورد.
ایده ی پیاده سازی کیبرد بر روی صفحه نمایش ساعت های هوشمند برای بسیاری از کاربران جذاب نیست و آنها این شیوه را بسیار دشوار می دانند. کماکان مرسوم ترین روش برای وارد کردن متون به ابزارهای مذکور استفاده از تکنولوژی تشخیص گفتار و تبدیل آن به متن محسوب می شود.
با توجه به آنچه گفته شد حتی گوگل نیز تا کنون سعی نکرده است به ارائه ی صفحه کلید برای ساعت های هوشمند بپردازد. نمونه ی اولیه کیبرد مایکروسافت برای اندروید پوشیدنی از طریق این آدرس قابل دریافت است و این شرکت تلاش نموده راهنمای مفصلی را برای نصب آن ارائه نماید.
در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم به مشاهده ویدئویی از عملکرد آنالوگ کیبرد مایکروسافت بر روی اندروید پوشیدنی بپردازید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Microsoft-Android-Wear-keyboard.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
انصافا راه حل مذخرفی بود، کی حاضره اینجوری رو ساعتش مثل خل و چلا دست بکشه و حرف رو تایپ کنه؟ این ایده رو اوایل هم که گوشی های لمسی داشتن جای خودشون رو پیدا می کردن هم مایکروسافت برای ویندوز موبایلش داده بود و فکر می کرد خیلی کار بزرگی کرده...اما هیچوقت روی اون صفحه بزرگ هم کسی اون کیبرد رقبول نکرد...این هم همون داستانه...تازه تو یه صفحه داغون کوچیک...
منم کار اپل رو ترجیح می دم، ریپلای (Reply) های هوشمند، واقعا ساعت قرار نیست جای گوشی رو بگیره، و متن های اصلی رو شما با گوشی تایپ می کنی، فقط ریپلای های سریع رو آدم با گوشی انجام می ده، اس ام اس های اصلی رو با گوشی میدی...
من خیلی سال پیش یه سونی زد فایو داشتم
که یه جاب دیال داشت شبیه اینی که روی اپل واتچ هست
توی 5 جهت حرکت میکرد و میشد راحت بت چرخوندنش تکست نوشت
به نظر من خیلیی کاربردی تر از این طرح مایکروسافت برای کیبرد
یه اتود خنده دار هم زدم تا بیشتر متوجه بشید
هرکی حال داره طراحی کنه ببینه چی میشه
نمی خوام به نظر و دیدگاه کسی توهین کنم ولی هنوز برا خود من جا نیافتاده هنوز که بخوام ساعت هوشمند بخرم البته شاید وقتی به تکامل برسه نظرم عوض بشه ولی غعلاحاضر نیستم از خریدهای دیگم بزنم که بخرم ولی مایکروسافت داره خودشو تو دهن جا میندازه و مطمئنا سیاست های خوبی در پیش گرفته نرم افزار برای سیستم عامل های دیگه تولید کردن باعث میشه مردم هی بخوان سرک بکشن ببینن کسی که همچین نرم افزارایی تولید کرده سیستم عاملش چکارست
نمیدونم چرا اینقدر از مایکروسافت خبر میشنوم، خیلی فعال شده، راضیم ازتـــــــــــــــــ :-)
فکر کنم چند وقت دیگه رو این گوشیا قفل میزارن که با تشخیص صورت باز بشه این قابلیت بیاد سر کار گذاشتن حال میده
خسته نباشند !! سيصد سال طول ميكشه يك مطلب بنويسيم !!
بهترين راه كار با ساعت هوشمند حرف زدن هست و يا حداقل يك كمه مثل ساعت اپل بگذارند از روش قديمي استفاده كنيم هم سريعتره و هم راحت تر !!
اگه بخوای اینجوری بنویسی به نظرم خیلی طول میکشه.همون تشخیص گفتار خیلی بهتره...
اسم عوض میکنم میزنه {دیدگاه باید تایید شود }خوب من همون ادمم با همون ایمیلو نام کاربری دیگه چرا باید تایید شود؟
عجب
خیلی جالب و طراحی منحصربفرد داره
ولی چه فایده زبان فارسی رو پیشتیبانی نمیکنه
به نظر میرسه مایکروسافت خیلی اشتیاق داره وارد دنیای پوشیدنی ها مثل ساعت بشه
امیدوارم وقتی بخواد یه ساعت ویندوزی معرفی کنه ساعتی باشه که دهن همه وا بمونه
خیلی حال میده یه ساعت ویندوزی رو دست داشته باشی
مخصوصا با برند مایکروسافت