ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیش از ۲۰ میلیون آیفون ۶ در چین پیش فروش شده است

به نظر می رسد آیفون ۶ در این کشور غوغایی به پا خواهد کرد. MacRumors گزارش کرده که نزدیک به ۲۰ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ اکتبر در ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲۱ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد آیفون ۶ در این کشور غوغایی به پا خواهد کرد. MacRumors گزارش کرده که نزدیک به ۲۰ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ اکتبر در چین پیش فروش شده است.

طبق این گزارش که از سوی سایت QQ منتشر شده، بیش از ۱۰ میلیون از این میزان به سه اپراتور موبایلی اصلی این کشور یعنی China Mobile ،China Unicom و China Telecom سفارش داده شده و ۹٫۵ میلیون پیش فروش از طریق سایت های JD.com و Chinese e-commerce انجام شده است.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد کمی در این گزارشات اغراق شده است. چرا که اگر میزان پیش فروش ها واقعا تا به این حد بود، اپل تا به حال گزارشی رسمی به این مناسبت منتشر کرده بود.

اگر صحت این آمار و ارقام تایید شود باید گفت چین واقعا بازار مطلوبی برای اپل است. زمانی که اپل پیش فروش آیفون های جدید را در آمریکا و چند کشور دیگر آغاز کرد، ۴ میلیون آیفون طی همین بازه زمانی به فروش رفت و البته فروش هفته اول عرضه نیز تا ۱۰ میلیون دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس رکورد زد. اما اعدادی که از چین به گوش میرسد چند برابر بیشتر به نظر می رسند.

تحلیلگران انتظار دارند اپل تقریبا ۵۹ میلیون دستگاه آیفون جدید را در فصل چهارم سال جاری میلادی به فروش برساند. اما با آمارهای پیش فروش این محصولات در چین، اپل ممکن است در یک سوم زمان پیش بینی شده به عدد ۵۹ میلیون دستگاه برسد.

اپل در روزهای باقیمانده از ماه اکتبر، آیفون های جدید را در ۳۶ کشور دیگر از قاره های آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و همینطور کشورهایی از خاورمیانه عرضه می کند. کشورهای چین، هند و موناکو در ۱۷ اکتبر آیفون های جدید را در فروشگاه های آنلاین و آفلاین مربوطه خواهند دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر

    این واقعیت داشته باشه خدای من چی میشه ، چین واقعا یه بازار چرب برای شرکتاست

  • kaboos31

    فروش نوت ٤ چي؟
    احتمالا سامي مجبور ميشه ساعت رو باقيمت پايين همراه نوت بفروشه
    چون مزيت نوت ها قلم و صفحه بزرگ بود
    حالا اپل صفحه رو داره
    مسلما تعداد زيادي از اندرويدي هاي صفحه دوست ميان سراغ ٦+

  • bahram

    این برادران چینی تو هرچی بد باشن تو این مورد خوب عمل کردن :D

  • bahram

    چه کرده تیم کوک :D
    ایول اپل :apple:

  • مهران

    «بچه‌ها دمتون گرم.»
    تیم، خطاب به کارمندان!

  • Mehdia_St

    دیجیاتو فتوشاپت بدک نی :)

  • اردیبهشت

    من آیفون ۶ رو به پلاس ترجیح میدم

    • POYAN_M

      منم از ایفون ۶ بیشتر خوشم میاد و حتما میخرمش

  • سوتابایت

    یه خورده کم فروخته !! من به عنوان عضو درجه یک مجمع تشخیص مصلحت اپل راضی نیستم !!

    • bahram

      خخخخخخخخ

      • حسین نجمی الدینی

        من كاري به فروشش ندارم.
        ايفون ٦ رو ٤ روزه خريدم. بدون اغراق از هر نظر خيلي عالي تر شده. حتي خدايي اون نوار ها اونطور كه تو عكس ها تو ذوقم زد نبود. خيلي خشكل و لطيف تر شده. ولي هنوز دستم به سايزش عادت نكرده.
        بابام امروز گفت چقدر شبيه سامسونگ شده. از نماي جلو.
        واقعا شبيه شده دوستان. ؟؟؟؟؟
        رنگ سفيدش يكدست ترين و زيباترين رنگشه.

        هركي هم كه بهم گفته بود زشته به خدا نظرش عوض شد وقتي از نزديك ديدش.

        البته اينو هم بگم اصلا به خوشدستي htc one داداشم نيست.

        • Behnam

          حسين جان داداش مباركت باشه، گوشى قبليت رو كه دزديدن چند وقت حالت بد بود، خدارو شكر كه يه خريد بهتر كردى، حالا هم لذت ببر.. راستى به دليل بزرگتر شدن ايفون ( چون هميشه با اون سايز قبل محصولاتش رو جا انداخته بود اپل ) به نظر شبيه يارو مياد كه حرفشم خنده داره اصلاً.!!! ولى عمراً اينجورى نيست خاطرت جم. منم هنوز به سايزش عادت نكردم دادا..!!!

          • حسین نجمی الدینی

            فدات دادا.

  • فرزاد

    آمار اعداد و ارقام از طرف اپل دارن زیرو رو میشن !

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی