ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: نمایش احتمالی نکسوس ۶، ۹ و اندروید ال در ویدیوهای تبلیغاتی لو رفته

به همه اثبات شده که محصولات بعدی گوگل نکسوس ۶ و ۹ خواهند بود که تحت پلتفرم اندروید ال عرضه می شوند. شایعات حاکی از این است که فردا رونمایی رسمی این محصولات را در ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به همه اثبات شده که محصولات بعدی گوگل نکسوس ۶ و ۹ خواهند بود که تحت پلتفرم اندروید ال عرضه می شوند. شایعات حاکی از این است که فردا رونمایی رسمی این محصولات را در پیش خواهیم داشت و پیش از آن، ویدیوهای تبلیغاتی اعضای جدید خانواده نکسوس به اینترنت درز پیدا کردند. شعاری که گوگل برای این محصولات انتخاب کرده "Be Together, Not The Same" است که نشان از سیاست های گوگل در محصولات اندرویدی دارد.

در اولین تبلیغی که منتشر شده به نظر می رسد نکسوس ۶ (یا نکسوس اکس و یا موتورولا Shamu) یک تلفن هوشمند در سایز بزرگ خواهد بود و با یک پیغام واضح معرفی در آن می شود: این دستگاه برای هر کسی مناسب نیست. جهت یادآوری عرض می کنیم که نکسوس ۶ به احتمال بسیار زیاد با یک نمایشگر ۵.۶ اینچی و رزولوشن QHD (یعنی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل)، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال OIS، جدیدترین محصول کوالکام یعنی چیپ اسنپدرگن ۸۰۵ و البته با اندروید ال عرضه خواهد شد. در واقع شما در همان ویدیو دکمه های جدید و مشخصه ظاهری اصلی اندروید ال را می بینید.

اما ویدیوی کوتاه دوم یکی دیگر از موارد کمپین "Be Together, Not The Same" است که در آن تبلت نکسوس ۹ دیده می شود. اگر دقت کنید، شخصی با ریش و موی روشن دستگاهی در دست دارد که به احتمال بسیار زیاد تبلت نکسوس ۹ خواهد بود که البته هیچ اطلاعات دیگری از آن دیده نمی شود.

شایعات می گویند گوگل قصد دارد نکسوس ۹ را فردا به همراه نسخه جدید پلتفرم پوشیدنی اش، Wear 2.0 معرفی کند و به احتمال بسیار زیاد از یکپارچگی خوبی با دیگر محصولات اندرویدی برقرار می کند.

از شما دعوت می کنم در ادامه مطلب ویدیوهای تبلیغاتی لو رفته از این کمپین گوگل را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/New-Android-Commercial-Nexus-6-X.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Google-Android-ads-Winnebago.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL

    ولی 5.9 خیلی بزرگهمن با نوت 3 که همینجوریش نتونستم کنار بیام

  • محمد قویدست

    تبلیغ جالبی بود ‎:D
    اما دوست ندارم گوشی نکسوس جدید خیلی بزرگ باشه یعنی اگه فبلت و گوشی همراه مرزشون رو حفظ کنن بهتره چون در غیر این صورت هرچی سخت افزارِ ضعیفه میشه برای نسخهذی کوچک تر شده از فبلت ها

  • کاکتوس

    ویدئو اولی خیلی خوب بود :D
    یعنی اون لحظه که گوشی رو از جیبش در آورد من پخش زمین شدم!

  • LG Forever

    وای کی میشه این اندروید ال صبرم تموم شد دیگه ... احساس میکنم اندروید ال یه تحول شگرفی میخواد ایجاد کنه

  • سید علی

    سلام.دوستان قبلا هم این سوالو کردم ولی کسی جواب نداد.
    بین پلی 3 و ایکس باکس 360 کدومو انتخاب کنم؟؟؟

    • bladestrike

      آقا اگه بتونی xbox one اگه هم نتونستی Xbox 360 من ۲ ماه میشه ps4 گرفتم ولی الان شدید پشیمونم Interface ps4 خیلی ضدحاله چند روز قبل رفتم تو یه سایتی واسه تعویظ ولی ظاهرا هرکی ps4 داره میخاد عوضش کنه (شرمنده اگه نظرم با نظر بقیه دوستان یکی نیست)

  • m

    من کارم طراحی تبلیغاتیه
    بعد این تبلیغات رو که میبینم بلکل از زندگیم تو این زمان و مکان نامید میشم !
    ینی 15 ثانیه ببین چیکار کرده ....

  • محمد

    کلیپ های جالبی بود اگه دقت کنید توی کلیپ ها یک سری منظور دارن....

  • Benzin

    منظور از این شعار، اشاره به اسمارت فون ها و تبلت ها و اسمارت واچ های iOS ای و ویندوزیه که هر 2 تاشون یه سیستم عامل رو دارن؟
    مگه اندروید روی تبلت و اسمارت فون اندرویدی متفاوته؟؟؟

  • Farid

    :))))میری سایت gsm روده بر میشی از خنده :))))
    سنشون به 10 سال نرسیده :)))
    میرم نظر میدم کلی منفی میگیرم کلی کامنت میاد زیر کامنتم :)))
    جنگشون میدم میام :))) :*

    • محمد قویدست

      هیچی جی اس ام دات آی آر نمیشه. میری میگی دوستان این گوشی جالب نیست میان میگن"بابات گوشیه جالبی نیست تعصب نداشته باش"

    • i Me

      آفرین علاف خوبی هستی!!
      ادامه بده

    • عــــــامـــــــــر

      gsm و فون آرنا واقعا عالی هستن و اینش جالبه که هردو از کشور هند هستن و رنک gsm هم خیلی بهتر از فون آرنا هستش واقعا جای تعجب داره کشوری مثل هند دوتا سایت برتر موبایل رو داشته باشه ، اما به نظرم بیشتر برای اینا منبع بودن مهمه

      • Frantic

        عامر جان فكر كنم gsmarena براى آلمان و phonearena براى بريتانيا باشه. اطلاعات هر سايتى از لينك زير بدست مياد:
        http://whois.domaintools.com/digiato.com

        • Mr. Android

          عزیز GSM مال هنده Phone هم واسه امریکا
          کافیه توی الکسا سرچ کنی

          • محمد حسین

            دوست عزیز GSMArena برای هند نیست
            اونیکه توی الکسا مینویسه رنکش توی بیشترین کشوری هست که ازش بازدید کرده،نه کشوری که سرورش مال اونه
            GSMArena آی پیش مال آلمانه حالا این که مال کجاست خدا میدونه
            از عکس هایی که به طور ثابت از یه جای خاص برای تست دوربینش میگیره هم مشخصه که هند نیست

        • Frantic

          Phonearena براى آمريكاست نه بريتانيا! تو كامنت بالايى اشتباه نوشتم.

      • Farid

        اونا نه جی اس ام خودمون :)))
        جی اس ام .ای ار :))))

        • bahram

          فرید جان نگاه کردم خیلی باحالن :D
          در مورد کمپانی اندروید دعواست :D

  • Mehdia_St

    ای بابا ویدیو پارتیشونم میذاشتن انیمیشنه ههه اصلش به همون ویدیوش بود

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی