تکنولوژی
گزارش تصویری دیجیاتو از نمایشگاه جیتکس دوبی [اختصاصی]
[caption id="attachment_18448" align="alignnone" width="600"] سامسونگ نیز در جیتکس حضور داشت. هرچند غرفه این شرکت همچون IFA پر زرق و بر نبود، اما باز هم برای شرکت کنندگان جذابیت های بسیاری داشت.[/caption] [caption id="attachment_18449" align="alignnone" width="600"] ...
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۴۵










دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (62 مورد)
مطالب پیشنهادی








شرکت های چینی هم دیگه شورشو در اووردن با این کپی هاشون اون ساعت دیگه خیلی ضایع بود
cry
گاهی اوقات باید به جانی آیو حق داد که عصبانی شود. :-D
حدود 8 سال پیش، اونقدر شرکت خوبی داشتیم که توی GITEX غرفه داشتیم... همه چیز خوب بود.میذاشتن تو این مملکت کار کنیم....
اما الان...
سلام
آقای قاسمی
به نظر من اگه با غرفه داران مصاحبه ویدئویی کنین و بزارین خیلی خوب می شه.
مرسی دیجیاتو
لومیا 730 و 830 کجان؟ معرفی نشدن واقعا؟!!
سلام
چرا اون بالا نوشته شده 2012
توی عکس اصلی؟؟؟؟؟؟!!!!!
سلام چرا لوگوی نمایشگاه ۲۰۱۲ را نشان می دهد؟
خیلی نمایشگاه خوبیه.ای کاش یه همچین نمایشگاهی هم تو ایران برگزار میشد :(