ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه جیتکس
تکنولوژی

گزارش تصویری دیجیاتو از نمایشگاه جیتکس دوبی [اختصاصی]

[caption id="attachment_18448" align="alignnone" width="600"] سامسونگ نیز در جیتکس حضور داشت. هرچند غرفه این شرکت همچون IFA پر زرق و بر نبود، اما باز هم برای شرکت کنندگان جذابیت های بسیاری داشت.[/caption] [caption id="attachment_18449" align="alignnone" width="600"] ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو
سامسونگ نیز در جیتکس حضور داشت. هرچند غرفه این شرکت همچون IFA پر زرق و بر نبود، اما باز هم برای شرکت کنندگان جذابیت های بسیاری داشت.
سامسونگ نیز در جیتکس حضور داشت. هرچند غرفه این شرکت همچون IFA پر زرق و بر نبود، اما باز هم برای شرکت کنندگان جذابیت های بسیاری داشت.
گلکسی تب اس اکتیو
گلکسی تب اس اکتیو

IMG_7502-w600

IMG_7503-w600

کار کردن با مانیتور های UHD و خمیده قطعا باید هیجان انگیز باشد
کار کردن با مانیتور های UHD و خمیده قطعا باید هیجان انگیز باشد
IMG_7505-w600
گلکسی نوت ۴. این دستگاه فردا به صورت رسمی در تهران و دوبی معرفی می شود

IMG_7506-w600

اگر خواستید گلکسی نوت ۴ را به یک تانک تمام عیار تبدیل کنید، این قاب محافظ می تواند گزینه خوبی باشد.
اگر خواستید گلکسی نوت ۴ را به یک تانک تمام عیار تبدیل کنید، این قاب محافظ می تواند گزینه خوبی باشد.

IMG_7508-w600

IMG_7509-w600

سامسونگ در صنعت تولید لامپ های LED نیز وارد شده است.
سامسونگ در صنعت تولید لامپ های LED نیز وارد شده است.
مجموعه ای راهکار های  سامسونگ برای خانه های هوشمند
مجموعه ای راهکار های سامسونگ برای خانه های هوشمند
کلاس هوشمند سامسونگ
کلاس هوشمند سامسونگ

IMG_7513-w600

غرفه شرکت بلک بری
غرفه شرکت بلک بری
بلک بری پاسپورت
بلک بری پاسپورت

IMG_7516-w600

IMG_7517-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • atrin_salehi

    شرکت های چینی هم دیگه شورشو در اووردن با این کپی هاشون اون ساعت دیگه خیلی ضایع بود

  • jhk

    cry

  • مهرداد

    گاهی اوقات باید به جانی آیو حق داد که عصبانی شود. :-D

  • حامد ش

    حدود 8 سال پیش، اونقدر شرکت خوبی داشتیم که توی GITEX غرفه داشتیم... همه چیز خوب بود.میذاشتن تو این مملکت کار کنیم....
    اما الان...

  • مرتضی

    سلام

    آقای قاسمی

    به نظر من اگه با غرفه داران مصاحبه ویدئویی کنین و بزارین خیلی خوب می شه.

  • saeed_ebrahimi

    مرسی دیجیاتو

  • phanny

    لومیا 730 و 830 کجان؟ معرفی نشدن واقعا؟!!

  • چشم عقاب

    سلام
    چرا اون بالا نوشته شده 2012
    توی عکس اصلی؟؟؟؟؟؟!!!!!

  • محمد

    سلام چرا لوگوی نمایشگاه ۲۰۱۲ را نشان می دهد؟

  • bahram

    خیلی نمایشگاه خوبیه.ای کاش یه همچین نمایشگاهی هم تو ایران برگزار میشد :(

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی