ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه جیتکس
تکنولوژی

گزارش تصویری دیجیاتو از نمایشگاه جیتکس دوبی [اختصاصی]

[caption id="attachment_18506" align="alignnone" width="600"] ال جی غرفه کوچکی در جیتکس داشت و تمرکز خود را بر روی نمایشگر ها و راهکار های سازمانی قرار داده بود.[/caption] [caption id="attachment_18509" align="alignnone" width="600"] اپراتور du یکی از دو ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو
ال جی غرفه کوچکی در جیتکس داشت و تمرکز خود را بر روی نمایشگر ها و راهکار های سازمانی قرار داده بود.
ال جی غرفه کوچکی در جیتکس داشت و تمرکز خود را بر روی نمایشگر ها و راهکار های سازمانی قرار داده بود.

IMG_7582-w600

IMG_7583-w600

اپراتور du یکی از دو اپراتور اصلی امارات به شمار می رود
اپراتور du یکی از دو اپراتور اصلی امارات به شمار می رود
غرفه Huawei
غرفه Huawei
فبلت Ascend Mate 7
فبلت Ascend Mate 7

IMG_7588-w600

IMG_7589-w600

IMG_7590-w600

هوآوی در ارایه تجهیزات سازمانی برند خوش نامی به شمار می رود
هوآوی در ارایه تجهیزات سازمانی برند خوش نامی به شمار می رود

IMG_7592-w600

دوربین های کنترلی هوآوی
دوربین های کنترلی هوآوی
این دستگاه یک ATM بسیار پیشرفته و با امکانات است
این دستگاه یک ATM بسیار پیشرفته و با امکانات است

IMG_7596-w600

IMG_7597-w600

گاهی اوقات باید به جانی آیو حق داد که عصبانی شود.
گاهی اوقات باید به جانی آیو حق داد که عصبانی شود.

IMG_7601-w600

IMG_7602-w600

IMG_7603-w600

IMG_7604-w600

IMG_7606-w600

IMG_7609-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • atrin_salehi

    شرکت های چینی هم دیگه شورشو در اووردن با این کپی هاشون اون ساعت دیگه خیلی ضایع بود

  • jhk

    cry

  • مهرداد

    گاهی اوقات باید به جانی آیو حق داد که عصبانی شود. :-D

  • حامد ش

    حدود 8 سال پیش، اونقدر شرکت خوبی داشتیم که توی GITEX غرفه داشتیم... همه چیز خوب بود.میذاشتن تو این مملکت کار کنیم....
    اما الان...

  • مرتضی

    سلام

    آقای قاسمی

    به نظر من اگه با غرفه داران مصاحبه ویدئویی کنین و بزارین خیلی خوب می شه.

  • saeed_ebrahimi

    مرسی دیجیاتو

  • phanny

    لومیا 730 و 830 کجان؟ معرفی نشدن واقعا؟!!

  • چشم عقاب

    سلام
    چرا اون بالا نوشته شده 2012
    توی عکس اصلی؟؟؟؟؟؟!!!!!

  • محمد

    سلام چرا لوگوی نمایشگاه ۲۰۱۲ را نشان می دهد؟

  • bahram

    خیلی نمایشگاه خوبیه.ای کاش یه همچین نمایشگاهی هم تو ایران برگزار میشد :(

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی