ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

nexus 6 render
تکنولوژی

آیا این تصویر متعلق به نکسوس ۶ است؟

امروز رندر تازه ای منتشر گردید که بسیاری بر این باور هستند می تواند متعلق به نکسوس ۶ از گوگل باشد و در صورت صحت این مسئله رندر یاد شده بسیاری از شایعاتی که تا ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۳ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز رندر تازه ای منتشر گردید که بسیاری بر این باور هستند می تواند متعلق به نکسوس ۶ از گوگل باشد و در صورت صحت این مسئله رندر یاد شده بسیاری از شایعاتی که تا کنون در مورد این تلفن هوشمند شنیده بودیم را مورد مورد تائید قرار می دهد و ظاهراً گوگل موتورولا را وادار کرده است تا موبایلی بسیار بزرگ بسازد.

تصویر یاد شده که توسط @eveleaks انتشار یافته یک تلفن هوشمند نسبتاً بزرگ را به نمایش درآورده که بر روی آن اندروید L اجرا شده و قاب اطراف آن نیز به رنگ آبی است. ممکن است هدف از این انتخاب رنگ متمایز کردن این محصول از سایر پرچمداران موتورولا باشد.

با کمی دقت در این رندر می توان دریافت که واقعاً با تلفنی بسیار بزرگ مواجه هستیم و احتمالاً شایعه مجهز شدن نکسوس بعدی به صفحه نمایش ۵.۹۲ اینچی واقعیت دارد. موتورولا ظاهراً قدری دکمه های صدا و پاور را جا به جا کرده است تا با توجه به ابعاد نسبتاً بزرگ موبایل دسترسی به آنها توسط کاربران دچار سختی نگردد.

حدس بر این است به زودی یا شاید حتی امروز تلفن هوشمند آتی گوگل معرفی شود، باید کمی منتظر ماند و دید آیا رندر یاد شده مرتبط به محصول اصلی است یا خیر.

در ادامه ی مطلب می توانید تصویر واضح تری از این رندر را مشاهده نمایید.

nexus 6 render

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • amirali_seven

    مثلا موتورولا فک کرد موتو ایکس اینشکلیه خیلی خوشگله ؟
    خدایی اینو میشه با نکسوس 5 مقایسه کرد از لحاظ ظاهر ؟
    نکسوس 4 از این خوشگلتر بود !!

  • LG Forever

    اگه این بشه طراحیش خوبه

  • عبدالوهاب جعفری

    نکسوس به معنای واقعی ابرو نگهدار اندرویده،اسیرشونم،بی صبرانه منتظرم بیاد 7'8 سال دیگه بخرم!!!

  • امین

    بالاخره یه نفر فهمید که وقتی دکمه ها روی صفحه نمایش میگذارید، باید حاشیه پایین را هم کم بکنید.

  • NAKOOT

    M7M خودم هم اولی هستم
    اما این دلیل نمیشه که چون آیفون ۶ آورده دکمه ولوم رو اونجا گذاشته دیگه هیچکدوم از شرکت ها اونجا نذارن
    این کارها برای حفظ خوش دست بودن محصول انجام میشه نه کپی برداری

  • Peyman

    چرا این اپلی های عزیز اینقدر توهم تقلید دارن؟
    و چرا اینقدر تعصب؟
    واقعا دلیل تعصب به برند رو متوجه نمیشم!

  • آریا

    6 اینچ برای گوشی زیاده. امیدوارم بزرگتر از 5.5 اینچ نباشه

  • مجید نیک پور

    من با اینکه با اندروید زیاد حال نمیکنم ولی نکسوس ها رو همیشه دوست داشتم نکسوس 5 هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کارایی و امکانات عالی عمل میکنه و مهم ترین وجه تمایزش دریافت آپدیت هاس که باعث شده یه سروگردن از رقبا بالاتر باشه.... در کل امیدوارم نکسوس بعدی هم به زیبایی همون باشه این عکسه زیاد جالب نیس

  • M7M

    خاك بر سر اين طراحي افتضاح كنند
    دكمه خاموش و روشن اينقدر به دكمه صدا نزديكه كه اشتباه زدن كاري عادي ميشه براتون
    حداقل از رو دست آيفون درست كپي كنيد اين مشكلات را نداشته باشه

    • اشکان

      جالبیش اینه هنوز گوشی منتشر نشده و دقیق معلوم نیس چه شکلیه مثل خاله زنکا داری فقط ایراد میگیری، خدا رو شکر اپل ایران نمایندگی نداره ویلا این مردم ازش امام زاده و حرم میساختن.

    • BuBo

      تو پاسخ پایین جوابت رو دادم تا انقدر قاطی نکنی جناب با ادب، اگه درک شما نمیرسه نیازی نیست با فخاشی طراحی و محصول دو شرکت بزرگ دنیا، یعنی گوگل موتورلا و لنوو رو مسخره کنید.

  • M7M

    اميدوارم ضخامتش كم باشه ولي اينكه بعد آيفون ٦ دارند جاي دكمه خاموش و روشن را عوض ميكنند جاي تعجب نداره !
    ٦ اينچ !!! با ضخامت كمتر از ٦ ميليمتر ميتونه با آيفون ٦ پلاس رقابت كنه

    • BuBo

      چرا فکر میکنی همه از اپل تقلید میکنن وقتی حتی یه NEXUS 5 از نزدیک ندیدی تا متوجه بشی کلید power ـش کناره گوشیه؟ چرا بدون ذره ای دانش حرف میزنید تا خودتون رو ضایع کنید؟ حداقل دوتا عکس از nexus 5 میدیدی بد نبود.

      درضمن این گوشی کلیدهای Volume صدا رو هم گذاشت سمت Power تا وقتی کسی کوشی رو تو دستش متمایل میگیره تا انگشتش به Power برسه نیاز نباشه برای زدن کلید های Volume دستش رو به سمت دیگه متمایل کنه.
      هیییچ ربطی هم به iPhone 6 نداره.
      گوگل بزرگتر از اینهاست که بخواد تقلید کنه. یا طرحی رو تایبد کنه که تقلیدی باشه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی