ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

android device market share
تکنولوژی

از ماه ژوئن ال جی بیشترین افزایش سهم در بازار ابزارهای اندرویدی را داشته است

کدامیک از تولید کنندگان ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید در بین ماه های سپتامبر و ژوئن توانسته است بیشترین رشد سهم در بازار مرتبط به این گجت ها را تجربه نماید؟ این عنوان متعلق است ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۳ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کدامیک از تولید کنندگان ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید در بین ماه های سپتامبر و ژوئن توانسته است بیشترین رشد سهم در بازار مرتبط به این گجت ها را تجربه نماید؟ این عنوان متعلق است به برند کره ای ال جی که ظاهراً به لطف تلفن هوشمند LG G3 توانسته است افزایش سهم ۱.۷ درصدی را تجربه کرده و حالا سهم کلی ۱۰.۴٪ از بازار محصولات اندرویدی را در اختیار داشته باشد.

رقم یاد شده این برند را در جایگاه دوم و پایین تر از دیگر همتای کره ایش قرار می دهد که اکنون با افزایش سهم یک درصدی رقمی معادل ۵۷.۴٪ از بازار را به خود اختصاص داده است. آمار مورد بحث توسط Chitika و بر مبنای ابزارهای مورد استفاده توسط میلیون ها کاربر بر روی اینترنت جمع آوری شده و بازه ی زمانی که این آمار تهیه گشته از آغاز ماه سپتامبر تا انتهای این ماه بوده است.

نسخه ی جانبی از سیستم عامل اندروید که بر روی کیندل فایر محصول آمازون مورد قرار گرفته سبب شده است این کمپانی معروف نیز در کمال تعجب جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد و حالا در ابتدای ماه ژوئن صاحب ۶.۹٪ از سهم بازار ابزارهای اندرویدی باشد. البته نباید از خاطر برد که تلفن هوشمند آمازون موسوم به آمازون فایر در آمارهای مرتبط به فروش چندان موفق عمل نکرده است و کاربران استقبال خوبی را از آن به عمل نیاورده اند.

سهام موتورولا از ۶.۴٪ به ۶.۷٪ افزایش داشته و HTC که روزگار خوشی را تجربه نمی کند سهمش از ۵.۵٪ به ۴.۸٪ تنزل پیدا کرده است. یکی دیگر از مواردی که در این آمار جدید جلب توجه می نماید قرار گرفتن سونی در رتبه ی یازدهم و پس از برندهایی مانند آلکاتل و یا حتی Barnes and Nobel است که می تواند زنگ هشداری جدی برای این کمپانی ژاپنی محسوب شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • amirali_seven

    بدون تعصب میگم ... سری گلکسی اس جزو اشغال ترین سری های دنیاس !
    اما سری نوت حرف برای گفتن داره !
    نوت دو اشغال بود اما نوت سه جزو گوشی های پرخاطره میشه !
    نوت 4 رو نمیدونم اما نوت 3 رو واقعا دوس دارم !!! حس خوبی داره برام !
    خودم جی 2 دارم تا حالا از گوشی به این اندازه راضی نبودم
    خیلی گوشیه خوبیه ! امکانات عالی ...
    رقابت جایی قشنگ میشه که یه فبلت با قلم بیاد از سوی ال جی !
    ال جی صابت کرده میتونه فروش اس 5 رو تو کره ازش بگیره !!!
    رقابت قشنگ شده بعد از دو سه سالی که سامسونگ پادشاه اندرویدی ها بود !!

  • siyavash

    با احترام کامل باید بگم زومیت به هیچ عنوان سایت معتبر و حرفه ایی نیست. من ٣ روز کلا اونجا بودم. نظرات کاربراش نشون دهنده سطح پایین بودن زومیت هست!
    دیجیاتو بی نظیره. چه از لحاظ نوع نگارش و سطح اطلاعات نویسندگان و چه از نظر ادب و احترام و نظرات اکثرا درست و بعضا کاملا حرفه ایی کاربراش.
    زومیت به نظرم خیلی پوپولیستی عمل میکنه!

  • | -_- حمید -_- |

    بین همکارام بحث خرید گوشی شد ، همه باهم گفتن فقط سامسونگ، الجی گوشیاش بدر نمیخوره !!!!


    بعد از کلی تعریف و گفتن نقاط ضعف و قوت گوشیم (جی2) ... !!
    یکم نگام کردن و مجدد گفتن : الجی ...
    هنووووز هستن خیلی ها که گوشی رو بر اساس نام برند میپسندن تا کارایی و تجربه کاربری !

  • saeedsh67

    ایول به سامسونگ چه اختلافی با بقیه داره

  • LG Forever

    جونم ال جی ... خدای یکی از تنها شرکتایی که نواوری .احترام به مشتری .محصول خوب. رو همه رو باهم داره

  • bahram

    خوبه.میتونه بهتر از اینم بشه

  • TROOL

    اون خط ابیه بالای عکس کادر صفحست یا خط نمودار رشده؟!خخخخخخخخخخخخ

  • امیر پارسا

    مــــــــــظلوم سونـــــــــــــــــــــی
    بدبخـــــت سونــــــــــــــــــــی
    گرـفتار سونـــــــــــــــــــــــی
    بیـچاره سونــــــــــــــــــــی
    (با لحن حاج سعید فلان بخونید لطفا)

  • farshad_asgharzade

    ماشالله سامسونگ :) من موندم این مردمی که میرن گوشی میخرن چرا اچ تی سی رو انتخاب نمیکنن ؟؟؟ مگه چشه ؟؟ چرا هیچ کس راغب نیست بخره ؟؟؟

  • حسین (من عاشق اپلم) نارنجی

    جی 3 واقعا از همه نظر فوق العادس و یکی از برترین اسمارت فون های بازار هستش.
    حالا ال جی در کنار یک محصول بی نقص تبلیغات عالی و به سبک سامسونگی خودش رو هم در تمام دنیا انجام داده و اگر میزان فروشش این همه پیشرفت نمیکرد باید تعجب میکردیم.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی