لو رفتن تصادفی [یا عمدی] آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ توسط اپل
در میانه رونمایی گوگل از نسل جدید گوشی و تبلت نکسوس و اندروید، اپل با مرتکب شدن یک اشتباه سهوی -یا عمدی- قبل از کنفرانس ۱۶ اکتبر (فردا شب) آیپد های جدیدش، با نام های آیپد ...
در میانه رونمایی گوگل از نسل جدید گوشی و تبلت نکسوس و اندروید، اپل با مرتکب شدن یک اشتباه سهوی -یا عمدی- قبل از کنفرانس ۱۶ اکتبر (فردا شب) آیپد های جدیدش، با نام های آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ را لو داده است. به نظر می رسد تصاویر راهنمای رسمی استفاده از iOS 8 در آیتونز، زود تر از موعد به روز شده اند. هر دو آیپد جدید نمایان شده در این تصاویر، از سنسور اثر انگشت (Touch ID) بهره می برند. به نظر می رسد قابلیت عکسبرداری با فریم های سریع و پشت سر هم نیز به آیپد ایر ۲ اضافه شده است اما به وجود آن در آیپد مینی ۳ اشاره ای نشده است.
انتظار می رود عملکرد آیپد های بعدی نیز با ارتقای پردازنده، مانند چیپ A8 آیفون ۶ یا پردازنده ای قدرتمند تر مانند A8X، بهبود یابد. چیزی که هنوز مشخص نیست این است که آیا ویژگی های این دو دستگاه برابر خواهد بود یا خیر.
سال گذشته، این دو تبلت محبوب از امکاناتی برابر بهره می بردند، اما ممکن است استراتژی اپل تغییر کرده باشد. به غیر از موارد مذکور، ممکن است نسل جدید تبلت های اپل دارای رنگ طلایی نیز باشند. برخی از شایعات نیز از طراحی نازک تر آیپد ایر ۲ نسبت به نسل قبلی خود و حتی رسیدن به جایگاه نازک ترین تبلت دنیا خبر می دهند. اگر انتظار طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی دارید، با توجه به تصاویر منتشر شده، باید تا سال آینده صبر کنید.
بهتر است اشاره کنیم که لو رفتن تصاویر مذکور، درست زمانی که همه جا صحبت از محصولات جدید گوگل است، کمی مشکوک به نظر می آید.
نظر شما چیست؟ به نظر شما کنفرانس فردای اپل چطور برگزار خواهد شد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من قبلا کلی تبلتو گوشیای اندرویدو استفاده کردم ولی دو ماه پیش یه ایپد ایر خریدم تازه فهمیدم خدای تبلت چیه فقط وقتی دستتونه می تونین بفهمین چه اختلاف وسیعی بین این و سایر برندا وجود داره حاضرم حقوقمو چند ماه بزارم کنار ولی ایر 2 بخرم
به نظرم تا حدودي از اون هيجان هاي هميشگي كنفرانس هاي اپل كم شده يكي از دلايلش هم همين لو رفتن اطلاعات قبل از كنفرانسه حالا چه سهوا چه عمدا
Par4هم يجوري حساب ميشه نوت ٤ و يادت رفت
من مطمعنم از عمد لو دادن
این کارارو میکنن تا مردم بیشتر مشتاق شن ببینن اصلیش چیه ... اگه همینجوری یهو معرفی کنن که فایده نداره
فكر نمي كنم پردازنده A8x وجود داشته باشه. چون مديريت خط توليد رو سخت مي كنه. ضمنا چون iPad افزايش رزولوشن صفحه نمايش ندارد، نياز به پردازنده بسيار قوي، نيست.
انگار اين تيم كوك خوشش مياد هي لو بده محصولاشو قبل كنفرانس ...
من قصد دارم که آیپدم رو با گالکسی تب اس احتمالا عوض کنم چون واقعا به نظرم اپل باید یه بازنگری عمده در آی او اس روی آیپد کنه چون خیلی سادس این رو وقتی آیفون و آیپد رو با هم داشته باشی بیشتر میفهمی.به نظر من الان که اپل فبلت هم داره باید کلی امکانات به خاطر این افزایش سایز قرار بده همچنین در آیپد کلا فکر میکنم از لحاظ ساختار آی او اس روی آیپد میتونه آیپد خیلی زیباتر بشه.
گالاكسي تب اس، تبلت خيلي خوبيه. صفحه نمايش عالي داره و نرم افزارهاي خود سامسونگ مناسب به نظر مي رسه. قاعدتا براي عكس و فيلم و وب گردي عالي هستش. اما بعد از اينها، مشكل اينه كه بسياري از نرم افزارهاي اندرويدي براي تبلت و بخصوص براي تبلت هاي رتينا بهينه نشده اند. در تبلت هاي اندرويدي در اجراي بسياري از اپليكيشن ها، مشكلاتي مثل كم بودن سرعت ورق خوردن فايل هاي PDF ، عكس العمل كند و با تاخير حركت قلم مجازي هنگام يادداشت نويسي بصورت Touch ، ريز و درشت بودن و عدم تناسب سايز دگمه ها با صفحه نمايش تبلت مشاهده ميشه. علاوه بر اين تجربه من نشان داده كه از آيپد ميشه به عنوان يك تبلت با ثبات، استفاده طولاني مدت كرد، اما در تبلت هاي اندرويدي، هر از چندي ناچار به Reset كردن و پاك كردن كامل هستيم. نهايتا در اندرويد، دسترسي به محتواي iTunes University و iBooks و iTunes ممكن نيست.
می خواست بگه ما هم هستیم ، بعدش می گن اپل تو حفظ اسرارش خیلی جدی ، نمردیم و معنی جدی رو هم فهمیدیم / چرا تا فردا می خواید صبر کنید / خودم الان تمام نواوری هاشو بهتون میگم 1- رنگ طلایی 2 - touch id
3 - apple pay (یعنی فکر کن می خوای قهوه بخری بعدش یکی با ایپد 9.7 اینچی سعی کنه خرید رو انجام بده، واقعن باید به عقلش شک کرد)
شك كردم ...البته نه به عقل اپل...
اینو یادم رفت بگم - bendgate part2
Part 3 میشه دیگه
5s دوستم خم شده بود اول که می گفت باور نمی کردم اورد مدرسه دیدیم شاخ در آوردیم
Part4 هم يجورايي حساب ميشه نوت ٤ و يادت رفت!!!
اپل میخواسته توجه همه رو از گوگل به سمت خودش بکشه