ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آی مک رتینا با نمایشگر رتینا 5K معرفی شد

اپل در مراسم امشب یکی دیگر از محصولات خود را به روزرسانی و در طی آن، آی مک جدید خود را معرفی کرد. همانطور که پیش بینی شده بود، این محصول هم به نمایشگر رتینا ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۴ مهر ۱۳۹۳  |  ۲۱:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل در مراسم امشب یکی دیگر از محصولات خود را به روزرسانی و در طی آن، آی مک جدید خود را معرفی کرد. همانطور که پیش بینی شده بود، این محصول هم به نمایشگر رتینا مجهز شده و حال، نسبت به یک صفحه نمایش HD، هفت برابر پیکسل های بیشتری دارد.

DSC_0642

آی مک جدید ۲۷ اینچی با ۶۷ درصد پیکسل های بیشتر از 4K عرضه می شود و حالا به رزولوشن خیره کننده ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل رسیده است و در این ابعاد، ۱۴.۷ میلیون پیکسل جای گرفته است.

DSC_0646

این محصول در نسخه قبلی خود به مقدار زیادی از ضخامت آن کم شد و حال، آی مک جدید تنها ۵ میلیمتر ضخامت دارد. اپل در این محصول از فن آوری Oxud TF و Timing Controller استفاده می کند که باعث صرفه جویی فراوان در مصرف انرژی می شود.

DSC_0699

این محصول با پردازنده های i5 و i7 اینتل، گرافیک Radeon R9، هشت گیگابایت رم و سه نسخه ۲۱.۵، ۲۷ اینچ و ۲۷ اینچ با نمایشگر رتینای 5K عرضه می شود. بازه قیمتی این محصولات از ۱۰۹۹ دلار آغاز و گران ترین آنها با ۲۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

فروش این محصول از امروز آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • امین

    من یه لبتاب me665 خدایش تصویرش الیه یه ای مک میخوام بگیرم

  • MohammadReza

    اطلاعات قیمت رو کاملا اشتباه گفتین.

    به سایت اپل مراجعه کنید

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mahdifa

    2400 دلار ؛ مراسم عزا کی هست قیمت تو ایران کجا هست؟

  • alireza

    نویسنده عزیز ریتنا رو به رتینا در تیتر تغیر بده ممنون

  • alireza

    WoOoOoOoOoOoOoOoOoW

  • NAKOOT

    اقا ما ۲۷ اینچ ۰۸۹ داریم صفحه نمایش گاد آف مانیتوریه برای خودش اون وقت این 5k؟

    ==============

    اپل چرا سینما دیسپلی رو آپدیت نمیکنه؟

  • homan mi

    واقعا عالیه این ولی کی این همه پول داره


    خوش به حال اونی که داره

    :(

  • iPooya

    من 27 اینچ معمولی دارم ، هرکی تصویر رو میبینه خوف میکنه!

  • peyman

    woooooowچيست؟؟
    اواييست كه بعد از كنفرانس اپل همه سر ميكنند باشد كه كوچكان (هرکسی که از ساختمان اپل خارج می‌شود می‌ داند که خلاقیت در این شرکت هنوز زنده است و هر فردی در این باره تردید دارد، برای اظهار نظر در این رابطه بیش از اندازه کوچک است.)رستگار شوند؛...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی