آی مک رتینا با نمایشگر رتینا 5K معرفی شد
اپل در مراسم امشب یکی دیگر از محصولات خود را به روزرسانی و در طی آن، آی مک جدید خود را معرفی کرد. همانطور که پیش بینی شده بود، این محصول هم به نمایشگر رتینا ...
اپل در مراسم امشب یکی دیگر از محصولات خود را به روزرسانی و در طی آن، آی مک جدید خود را معرفی کرد. همانطور که پیش بینی شده بود، این محصول هم به نمایشگر رتینا مجهز شده و حال، نسبت به یک صفحه نمایش HD، هفت برابر پیکسل های بیشتری دارد.
آی مک جدید ۲۷ اینچی با ۶۷ درصد پیکسل های بیشتر از 4K عرضه می شود و حالا به رزولوشن خیره کننده ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل رسیده است و در این ابعاد، ۱۴.۷ میلیون پیکسل جای گرفته است.
این محصول در نسخه قبلی خود به مقدار زیادی از ضخامت آن کم شد و حال، آی مک جدید تنها ۵ میلیمتر ضخامت دارد. اپل در این محصول از فن آوری Oxud TF و Timing Controller استفاده می کند که باعث صرفه جویی فراوان در مصرف انرژی می شود.

این محصول با پردازنده های i5 و i7 اینتل، گرافیک Radeon R9، هشت گیگابایت رم و سه نسخه ۲۱.۵، ۲۷ اینچ و ۲۷ اینچ با نمایشگر رتینای 5K عرضه می شود. بازه قیمتی این محصولات از ۱۰۹۹ دلار آغاز و گران ترین آنها با ۲۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.
فروش این محصول از امروز آغاز خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


من یه لبتاب me665 خدایش تصویرش الیه یه ای مک میخوام بگیرم
اطلاعات قیمت رو کاملا اشتباه گفتین.
به سایت اپل مراجعه کنید
عالی بود مثه همیشه مرسی
2400 دلار ؛ مراسم عزا کی هست قیمت تو ایران کجا هست؟
نویسنده عزیز ریتنا رو به رتینا در تیتر تغیر بده ممنون
WoOoOoOoOoOoOoOoOoW
اقا ما ۲۷ اینچ ۰۸۹ داریم صفحه نمایش گاد آف مانیتوریه برای خودش اون وقت این 5k؟
==============
اپل چرا سینما دیسپلی رو آپدیت نمیکنه؟
واقعا عالیه این ولی کی این همه پول داره
خوش به حال اونی که داره
:(
من 27 اینچ معمولی دارم ، هرکی تصویر رو میبینه خوف میکنه!
woooooowچيست؟؟
اواييست كه بعد از كنفرانس اپل همه سر ميكنند باشد كه كوچكان (هرکسی که از ساختمان اپل خارج میشود می داند که خلاقیت در این شرکت هنوز زنده است و هر فردی در این باره تردید دارد، برای اظهار نظر در این رابطه بیش از اندازه کوچک است.)رستگار شوند؛...