گزارش: اکس باکس وان در ماه سپتامبر از پلی استیشن 4 بیشتر فروخته
بر اساس گفته های تحلیلگر سازمان ودبوش مورگان، مایکل پکتر، مایکروسافت در طول ماه نوامبر، کنسول بیشتری نسبت به پلی استیشن 4 در آمریکای شمالی فروخته است. پکتر معتقد است 325 هزار اکس باکس وان ...
بر اساس گفته های تحلیلگر سازمان ودبوش مورگان، مایکل پکتر، مایکروسافت در طول ماه نوامبر، کنسول بیشتری نسبت به پلی استیشن 4 در آمریکای شمالی فروخته است.
پکتر معتقد است 325 هزار اکس باکس وان در عرض یک ماه فروخته شده در حالی که پلی استیشن تنها 250 هزار واحد فروش داشته: "ما انتظار داریم فروش اکس باکس وان برای دومین بار طی یک سال گذشته از پلی استیشن 4 جلو بزند. از 7 تا 13 سپتامبر، مایکروسافت یک بازی رایگان همراه با اکس باکس وان ارائه می داد. من فکر می کنم Destiny به صورت رایگان روی اکس باکس وان، بهتر از Destiny به صورتی پولی روی پلی استیشن 4 باشد. به نظر کاملا قانع کننده است."
سپتامبر برای تولیدکنندگان هر دو کنسول ماهی فوق العاده بود. عرضه Destiny در طول این ماه و هم تراز شدن اکس باکس وان با سونی، در حالی که حتی دستینی برای پلی استیشن 4 هم مزیت های فروش فراوانی به ارمغان آورده بود. مایکروسافت هوشمندانه عمل کرد و باندل Madden 15 را با قیمت 400 دلار ارائه کرد در حالی که باندل دستینی برای پلی استیشن 4، قیمت 450 دلاری داشت.
در هر صورت صحت گفته های مایکل پکتر، تحلیل گر پر سر و صدای سازمان آماری مورگان، فردا، زمانی که گزارش کامل NPD منتشر شود مشخص خواهد شد. اگر مایکروسافت این ماه فروش بهتری نسبت به سونی داشته باشد تعجبی نیست، چرا که قیمت کمتر، بازی رایگان و کیفیت مساوی، توپ را به زمین آمریکایی ها می اندازد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام یه سوال داشتم از گیمر های عزیز شما بین PS4وXBOX ONE کدوم رو پیشنهاد میکنید گرافیک خیلی برام مهمه؟؟
فقط تو آمریکای شمالی نه همه جا.خوب خبر رو بخونید عوام الناس
دوستان یه سوال....چند وقت به نظرتون طول میکشه تا جیتگش کنن...آخه قیمت بازیهاش واقعا بالاست...
فقط این ماه . در کل هنوز فکر کنم نصفم نیست
امیدوارم رقابت خوبی داشته باشن
:grin:
:smile:
:O_o:
اقا این مایکل پکتر چرت و پرت زیاد میگه به حرفاش گوش نکنید ...
:xbox: میتازد خخخخخخخخخ
چه عجب :) اونا که میخواستن پلی 4 بگیرن دیگه گرفتن سونیم بارو بسته تا الان
اینا همش شایعه استّ.دیجیاتو جان خودتم نوشتی به نظر یک تحلیلگر!!! یه بابای صبح از خواب بیدار شده یه چیزی پرونده برا خودش.باید منتظر امار فروش از خود شرکت ها باشیم
سلام دوستان یه سوالی داشتم بازی هایی که برای پلی استیشن ۴،۳ میاد برای pc هست؟ بعضی هاشونو نمیشه پیدا کرد جدا از اختصاصی ها به طور مثال من دنبال بازی takken tag tournament 2 هستم که تو ps3 هست ولی برا pc نیست ، امکان اینکه برا pc هم بیاد هست یا نه ، از دوستان گیمر کسی اطلاعی داره در اختیارمون قرار بده ممنون میشم