ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی مجموعه اپلیکیشن های دیگ؛ پیش به سوی طعم های جدید

زندگی بدون تنوع، زندگی کسالت باری است. وقتی که هر روز در یک ساعت مشخص از خواب بیدار شوید، کاری تکراری انجام داده و غذاهای تکراری بخورید، به خود که بیایید می فهمید که به روزمرگی ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۲۵ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۹:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زندگی بدون تنوع، زندگی کسالت باری است. وقتی که هر روز در یک ساعت مشخص از خواب بیدار شوید، کاری تکراری انجام داده و غذاهای تکراری بخورید، به خود که بیایید می فهمید که به روزمرگی دچار شده اید. همین روزمرگی، در صورتی که جلویش را نگیرید سرمنشأ مشکلات بزرگتری مثل افسردگی خواهد شد.

تأثیر تغذیه مناسب و رعایت تنوع در آن، روی سلامتی و روحیات انسان بر هیچ کسی پوشیده نیست، از این رو گروه متافور با ارائه مجموعه اپلیکیشن های "دیگ" می کوشند تا با ارائه پیشنهاداتی جدید و خوشمزه، هم تنوع را بر سر سفره های غذای شما آورده و هم به شما طبخ غذاهایی که نامشان را کمتر شنیده اید، آموزش دهند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با جزئیات بیشتری از این مجموعه اپلیکیشن آشنا شویم.

Summer Dig 2

تا به حال رَتَتویی گریل شده خورده اید؟ اگر پاسختان منفی است، بدانید که دستور پخت این غذای لذیذ فرانسوی را به سادگی در دیگ تابستونی فرا خواهید گرفت. دیگ تابستونی اولین اپلیکیشن از مجموعه دیگ است که صرفا به معرفی و آموزش طبخ غذاهای سبک و مناسب فصل تابستان پرداخته. با ورود به محیط زیبا، هنرمندانه و رنگارنگ این اپلیکیشن، بیست و پنج غذای مختلف پیش روی شماست که می توانید از بینشان یکی را انتخاب کرده و شروع به پخت و پز کنید.

لازم به ذکر است به گفته تیم متافور، 95% غذاهایی که در این اپلیکیشن به شما ارائه شده برای اولین بار از منابع معتبر خارجی ترجمه شده و پیش از این مطلب فارسی در موردشان وجود نداشته است.

با انتخاب هر غذا -مثلا گاسپاچو- به منوی مخصوص آن وارد می شوید. در این منو اطلاعات و مواد لازم برای طبخ آن را مشاهده خواهید کرد. مواردی همچون میزان کالری در هر وعده، درجه سختی پخت غذا، زمان مورد نیاز برای طبخ و مواد لازم بر اساس تعداد نفرات هم در آیکن هایی رنگی و زیبا در بالای صفحه کنار هم چیده شده اند. با کشیدن صفحه به سمت راست، منوی طرز تهیه غذا پیش رویتان می آید که ضمن معرفی کوتاهی از غذایی که می پزید، به صورت مرحله به مرحله طبخ آن را به شما آموزش داده.

جالب است که تعداد نفرات برای سرو غذا در دستور پخت قابل تغییر است، مثلا اگر تعداد نفرات را از چهار به شش تغییر دهید، میزان مواد لازم برای پخت غذا هم عوض می شود. از قابلیت های دیگر اپلیکیشن دیگ در منوی تنظیمات، امکان بزرگ و کوچک کردن سایز نوشتار و قابلیت روشن نگاه داشتن صفحه موبایل هنگام خواندن دستورات غذایی است.

Italian Dig 1

به غیر از 'دیگ تابستونی' که به صورت رایگان عرضه شده، 'دیگ ایتالیایی' را می توانید با قیمت 1400 تومان از کافه بازار تهیه کرده و از دستور پخت انواع پاستاهای خوشمزه، لازانیا و غذاهای اصیل ایتالیایی بهره ببرید.ضمنا دیگ های آسیایی، شمالی و جنوبی هم قرار است در آینده نزدیک به مجموعه اپلیکیشن های دیگ اضافه شوند.

اگر خواهان چشیدن طعم های جدید هستید، همین حالا پیش بندهای خود را ببندید، دیگ را دانلود کرده و با کمکش به یک آشپزی لذت بخش بپردازید.

دیگ تابستونی

دیگ تابستونی

سازنده: متافور قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.4 مگابایت زبان:
دیگ ایتالیایی

دیگ ایتالیایی

سازنده: متافور قیمت: 1400 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • nilz

    ﻫﺮ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﯼ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺟﺎﻟﺒﻪ
    ﭼﯿﮑﺎﺭ ﺍﺳﻤﺶ ﺩﺍﺭﯾﻦ ؟ ﻣﺜﻼ ﻣﯿذﺍﺷﺖ ﭼﯽ ؟ ﺍﺷﭙﺰﺑﺎﺷﯽ ؟ﻣﺜﻼ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺴﺨﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﺍﺳﻤﺸﻮﻥ ﺯﻧﺠﺒﯿﻞ ﻭ ﺑﺴﺘﻨﯿﻪ ﺷﻤﺎ ﺷﮑﺎﯾﺘﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟

  • BuBo

    این سالاد هندوانه و خیار هست تو تصویر گذاشته، یه بار تو مجله آشپزی گذاشته بود، داداشم به شوخی ولی انتقاد به این سالاد به زن داداشم گفت: اگه این سطل آشغال رو درست کنی طلاقت میدم :-D :-D :-D
    واقعا ترکیب مسخره ایه

    • TROOL

      هندوانه و خیار؟! :-D

  • LG Forever

    دیگ و افتابه و گلابی اخه اینا هم شد اسم که میزارن رو اپلیکشن ؟؟!!! :-/

    • EDRIS kochike

      raziam mibinam ke ba adab shodi afarin

    • EDRIS kochike

      چطورى؟سلام منو رسوندى؟

      • LG Forever

        شما ؟؟!! سلام شما رو باید به کی برسونم ؟؟!!

  • فاميل دور

    ديگ تابستوني خوبه ولي به نظرم براي معرفيش يه كم ديره . ايشاالله سال بعد .
    برنامه هايكوك هم واقعا جامع و كامله . براي مامانم خريدمش خيلي ازش راضيه .

  • Kiomars shady

    "تا به حال رَتَتویی گریل شده خورده اید؟"
    من نيمرومو بخورم سرمو شب با شكم سير بزارم بخوابم خدامو شكر ميكنم رتتتويى هم نبود اشكال نداره:دى
    اقا خسته نباشيد و سپاس به برنامه نويسش

    • TROOL

      میخوای برات درست کنم دستورش خخخخ
      مواد لازم:کدو:1 عدد
      بادمجان:1 عدد
      سیب زمینی:1 عدد
      ذرت پخته یا کنسروی: نصف لیوان
      پیاز:1 عدد
      سیر: 1 یا 2 حبه
      فلفل دلمه ای خرد شده: نصف لیوان
      پنیر فتا: به مقدار مورد علاقه
      هویج:1 عدد
      گوجه فرنگی:2 عدد
      نان تست یک 2 عدد
      فلفل و زردچوبه آویشن:1 قاشق چایخوری
      آب لیمو ترش:1 قاشق غذا خوری
      کره:10 گرم
      روغن یا روغن زیتون به میزان لازم
      :) یه زمانی شام دانشجویی بود

      • iPooya

        از این غذا (رَتَتویی) حالم بهم میخوره ! همش سبزبجات!

      • Kiomars shady

        ترول هنوزم نيمرو به صرفه تره ها!منم دستور پخت ميگم مقايسه كن!:
        تخم مرغ(١عدد)بسته به ظرفيت معده(٣تا هم گزارش شده)
        قابلمه(ترجيحا حلبى)هرچه حلب تر نيمرو اصيل تر
        نان(در صورت استفاده از ٣ تخم مرغ نان نيازى نيست)
        نوشابه(از افزودنى هاى لوكس حساب ميشود اختيارى)
        پيش بند اشپزى(جهت افزايش اعتماد به نفس(سقف) به منظور پخت به دفعات زياد)
        قربون دستت يه چرتكه بنداز ببين كدوم اسون تره

        • TROOL

          این که 100٪ ولی من تخم مرغ اب پز رو به صرفه تر میدونم
          :-D

          O-o

          • Kiomars shady

            اونم خوبه ولى هزينش بيشتر ميشه ها!تو بايد يه قابلمه اب هم به موارد بالا اضافه كنى براى اب پز كردن تخم مرغ :D
            به نظرم صرفه جويى از اصول اوليه زندگيه O_O

  • TROOL

    دیگ منظور همون قابلمست؟! خخخخخ
    خدایی اسم اپلیکیشنای ایرانی رو میبینی چی باید بگی
    { فردا نرم افزار اشپزی ساده حاج حسن و پسران بغیر از رضا }میاد بیرون حالا ببین. :)

    • گوسپند

      دیگ همون قابلمه‌ست، ترول هم همون سعیده.

      • TROOL

        مگه میشه ؟!

    • SAEED DASTMARD

      ترول دیگ کردی قابلمست ترول لیوان به کردی میشه گیلاس.

  • SAEED DASTMARD

    دیگ ایتالیایی خوبه که رایگان نیست.

  • گوسپند

    ایرانیا بلد نیستن اپ iOS بنویسن؟

    • حسین (من عاشق اپلم) نارنجی

      چنین اپ هایی در سیبچه هم موجود هستند.منتها در این بخش آقای بیگ زاده تنها اندرویدی هارو اشاره میکنند.منتها برای رفتن یه اپ ایرانی به اپ استور نیاز به داشتن کارت اعتباری بین المللی مثل ویزا یا مستر کارت هست و آدرس و مشخصات خارج از ایران برای توسعه دهنده که توسعه دهندگان ایرانی کلا بیخیال میشن!

      • گوسپند

        قانع میشم.

        • abbasalim

          البته برای رفتن اپ های ایرانی به گوگل پلی هم همین مسخره بازیا رو داره :|

    • SAEED DASTMARD

      گوسپند بلد هستن من تا حالا چند تا برنامه ایرانی آی او اس رو دیدم ولی فک کنم زبان برنامه نویسی آی او اس از اندروید سخت تره چون اندروید متن بازه و در کل آی او اس کاربراش تو ایران به اندازه ی اندروید زیاد نیست سازندگان هم به دنبال اکوسیستم هستند که اپ هاشون فراگیر بشه و اندروید بهترین در این زمینه هست.

      • گوسپند

        قانع نمیشم.

        • abbasalim

          برنامه نویس ios هم هست ولی چون مثل اندروید فراگیر و ارزون نیست مسلما برنامه نویسش هم کمتره

          دوستانی که میگن اندروید آسونتره :| لطفا تا کارنکردید نظر ندید اتفاقا ios ویزگی های خیلی خوب و نرم افزار عالی رو برای برنامه نویساش در نظر گرفته البته اندروید هم داره خوب پیش میره ولی خوب تا به اون کیفیت برسه...

          اندروید همچنین api های بیشتری رو در اختیار برنامه نویسان قرار داده و دست برنامه نویسان برای ساخت برنامه های جورواجور خیلییییییییییی بازتره

          :| چرا نظر من باد تایید شه :@

    • M Hossein

      برنامه نویسی اندروید راحت تره.
      با سیستم عامل های متنوع و برنامه های متنوعی میشه اپلیکیشن های اندروید رو نوشت.
      زبان های برنامه نویسی گسترده تر و بیشتر.
      سود بیشتر برای برنامه نویسای ایرانی.
      استقبال بیشتر بخصوص کاربرای ایرانی اندروید.

  • عــــــامـــــــــر

    وینفونیا فکر کنم آپدیت دنیم نزدیکه اخه اکسترا و اینفو آپدیت شده و به دنیم تغیر نام داده و به جای لومیا سیان نوشته لومیا دنیم

    • مهردادششم

      انگار قراره اواخر اکتبر یا اوائل دسامبر بیاد آپدیت بعدی به نام Lumia emerald قراره ژانویه یا فوریه بیاد همین زمان نسخه دولوپری ویندوز۱۰ هم قراره عرضه بشه ، راستی آقا عامر یه سوال ازتون داشتم شما هم بعد از آپدیت به ۸.۱ رسمی وقتی گوشی روشن می کنید یه صفحه سیاه با نوشته resume میاد

      • عــــــامـــــــــر

        سلام ببخشید دیر جواب دادم امیدوارم جوابمو ببینی من بعد از ۸.۱ رسمی و سیان دیگه کمتر resuming دارم اما هنوزم بین برنامه های سنگین این مشکل دارم اما وقتی گوشی رو روشن میکنم نه

  • عــــــامـــــــــر

    برنامه هایی عالی بود ، کلا من با عذا میونم خوبه اینا هم که همش بوی غذا میداد اگر برنامه نویس بود تهیه کباب زدن رو میساختم اخه توش استادم
    ممنون آقای بیگ زاده عزیز

مطالب پیشنهادی