تماشا کنید: نگاهی نزدیک به نسخه پیش نمایش نهایی اندروید ۵.۰
با معرفی نکسوس ۶ و رونمایی از اسم نهایی اندروید L که آب نبات چوبی (Lollipop) نام دارد، روز به روز به انتشار نسخه آن نزدیک می شویم. چند روز قبل به اطلاع شما رساندیم که گوگل ...
با معرفی نکسوس ۶ و رونمایی از اسم نهایی اندروید L که آب نبات چوبی (Lollipop) نام دارد، روز به روز به انتشار نسخه آن نزدیک می شویم. چند روز قبل به اطلاع شما رساندیم که گوگل قصد دارد به زودی نسخه پیش نمایش نهایی اندروید ۵.۰ را برای توسعه دهندگان منتشر کند. این کار انجام شد و این نسخه برای دو دستگاه نکسوس ۵ و نکسوس ۷ (محصول سال ۲۰۱۳) در وب سایت گوگل قرار گرفت.
گوگل در یک به روز رسانی بزرگ ظاهر اندروید را نسبت به قبل تغییرات بسیاری داد و از یک زبان طراحی جدید به نام متریال رونمایی کرد. پیش از این هم در نسخه بتای اندروید L هم این موضوع را دیده بودیم و حالا با منتشر شدن نسخه پیش نمایش نهایی اندروید آب نبات چوبی ما کمی تغییرات و اضافه شدن ویژگی های کوچک دیگری را هم می بینیم.
به طور کلی به دلیل نزدیک بودن نسخه پیش نمایش به محصول نهایی، باگ زیادی دیده نمی شود و به خوبی می توان از کار کردن با اندروید آب نبات چوبی لذت برد. اولین موضوعی که در این به روز رسانی دیده می شود، اضافه شدن مجدد دکمه "پاک شدن نوتیفیکیشن ها" است که در نسخه بتای اولیه وجود نداشت. همانطور که در ویدیوی بررسی کوتاه وب سایت "Droid-Life" می بینیم، تمامی دستورات و عملکردها به نرمی و البته با جلوه های گرافیکی بسیار زیبا انجام می شود.
دومین موضوعی که در نسخه پیش نمایش نهایی اضافه شده، امکان مراجعه به بخش تنظیمات سریع با سوایپ دو انگشتی (همانند نسخه های سابق) است و دیگر نیازی به دو بار سوایپ برای رسیدن به این بخش نیست. همچنین شما می توانید از چند نام کاربری در تلفن همراه هوشمند یا تبلت اندرویدی خود استفاده کنید.
سخن را کوتاه کرده و در ادامه مطلب، شما را به مشاهده ویدیوی بررسی کوتاه نسخه پیش نمایش نهایی اندروید ۵.۰، آب نبات چوبی دعوت می کنم.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Android-5.0-Lollipop-Tour.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من آپدیت کردم واسه نکسوز 5 فوق العاده بود مصرفشم خیلی کمتر شده. دم گوگل گرم
طراحی بسیار فوق العاده ای داشت
کلا از نسخه 4.1 به بعد از اندروید خالص بیشتر خوشم اومده تا لانچرهایی که روش نصب میکنن(البته اچ تی سی سنس یه استثناست!)
huawei mate 7 و lenovo k920 با صفحه نمایش 6 اینچ و ابعاد کوچکتر و ضخامت 8 میلیمتری باطری 4100 میلی آمپری دارن
اونوقت نکسوس 6 با ضخامت 1 سانتی باطری 3200... خیلی کمه
این فلش نکسوس 6 کجاشه ؟؟؟!!
منتظر جنگ نکسوس 6 و آیفون 6+ و نوت4 هستم :D
(گُندههای دوس داشتنی)
:|
دوستان کسی نیست اموزششو بزاره من نمیدونم کدوم و چرو باید دانلود کنم ممنون میشم .کمک کنیین
آقا فلاش این نکسوس کجاست؟
همون حلقه دوره دوربینه
امیدوارم شرکتای دیگه هم تو رابط کاربریشون یه دستی ببرنو بهینه ترش کنن هم ظاهرشو تغییر بدن
کلا الان موقعیه که یه تغییر تو چهره رابط کاربری خیلی لذت بخش میتونه باشه
من وان خودمو با یه روش ساده به عنوان گوگل اديش معرفی کردم
الان هر وقت دلم بخاد از رابط کاربری سنس استفاده میکنم هر وقت هم دلم بخاد اندرويد خام گوگل رو دریافت میکنم
الان رو گوگل ادیشن هستم و بی صبرانه منتظرم تا یکی دو هفته دیگه اندرويد ۵ رو بگیرم
خوبی اندرويد همین دستکاری هاست که کارکردن با این سیستم رو لذت بخش ميکنه
سلام دوست عزیز من هم وان دارم میشه بگین چطوری گوگل ادیشن کردین؟