ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Archos یک هدست واقعیت مجازی 25 پوندی می سازد

یک هدست واقعیت مجازی با قیمت فوق العاده پایین که با تعداد بسیاری از اسمارتفون ها سازگاری دارد توسط Archos معرفی شد. عینک های واقعیت مجازی Archos با هر اسمارتفونی که صفحه نمایش 6 اینچی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۷ مهر ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک هدست واقعیت مجازی با قیمت فوق العاده پایین که با تعداد بسیاری از اسمارتفون ها سازگاری دارد توسط Archos معرفی شد.

عینک های واقعیت مجازی Archos با هر اسمارتفونی که صفحه نمایش 6 اینچی یا کمتر و پردازنده 4 هسته ای دارد کار می کند و بیش از 100 عنوان مختلف روی اندروید، iOS و ویندوزفون با آن همخوانی دارند.

در کمال تعجب این دستگاه تنها 25 پوند قیمت دارد.

Loïc Poirier، مدیر عامل این مجموعه می گوید: "مصرف محتوای دیجیتالی اخیرا دچار تغیر و تحولاتی انقلابی شده. واقعیت مجازی یکی از آن هایی است که ما سعی در به اشتراک گذاشتن آن با کیفیت بالا ولی مقرون به صرفه با مردم داریم."

Archos به بازاری می پیوندند که سردرمداران قدری دارد و مردم شدیدا به انتظار آن نشسته اند. در مراحل پایینی، گوگل با عینک کاغذی اش قرار دارد و اندکی که بالاتر بیاییم، Gear VR از سامسونگ حرف هایی برای گفتن دارد.

اما بالارده های این بازی، مرفیوس از سونی و آکیلس ریفت از فیسبوک هستند که باید حداقل تا یک سال دیگر منتظر حضور گسترده شان در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • LG Forever

    قیمتش عالیه بیاد میخرم

  • محمد

    این واقعیت مجازی هم خنده داره این کلیپ رو ببینید

    http://uplod.ir/ph0r4cm804pi/10340__659411130802638_1146077373_n.mp4.htm

    واقعا مردم از خنده خخخخ

  • M7M

    يك ايده توپ براي حمل و نقل بشريت دارم كه اگر عملي شود تحول عظيمي در اين سياره خواهد بود
    روزي ميرسه كه ايلان ماسك تو حيرت و حسرت كارهاي من بمونه
    روزي ميرسه بيل كيتس تو كف ثروت من بمونه
    روزي ميرسه كه هر حرف من ميليونها دلار ارزش داشته باشه
    منتظر باشيد كه ديگه ميخوام فقط به كارم تمركز كنم
    خداحافظ نظر گذاشتن
    خداحافظ وبگردي بي سرانجام
    خداحافظ آخرين اخبار و خداحافظ اينترنت اي يار ١٥ ساله ...
    هر انساني به علت نبود وقت كافي مجبوره خيلي كارها را انجام ندهد و فقط كارهاي مهم تمركز كند
    من نميتونم وقتي ميام اينترنت غير از اينترنت به كار ديگري جدي تمركز كنم پس به خاطر پيشرفت خودم و با اراده عظيم خودم
    نظر گذاشتن را تعطيل ميكنم و حتي مثبت و منفي دادنها و ...
    اينترنت به خودي خود بد نيست ولي نوع ديدگاهي كه هست و سطح اكثر مقالات فارسي و ... اونقدر بي ارزش هست كه باهاش وقت ارزشمند را نكشم
    خوب مسلمه جستجو و تحقيق را بيشتر ميكنم و مجبورم از بقيه كارها چشم پوشي كنم
    خيلي چيزها ياد گرفتم از خيليها ولي ديگه وقت وقت كار هست البته نه همين الآن !!!
    مغز من ميتونه دو ديدگاه ١٨٠ درجه مخالف هم را درك كنه و به هر دو يك امتياز مساوي دهد
    شايد تنها فرق من با ديگران فقط همين باشه

    • Mr. Android

      اقا امیدوارم خدا شفات بده
      موفق باشی

      • سهیل

        دوست ندارم وارد بحث های حاشیه ای بشم.
        اما این طرز رفتار با دوستتون درست نیست.
        تو جهان سوم هرکس متفاوت فکر کنه بهش این انگ چسبیده می شه.

    • مــــــــــــی مـــــــــــــی!

      یعنی رفتی واسه همیشه؟
      باورم نمیشه!!!
      خدایاشکرت ....
      :BYE:

  • ali_bayati

    من نفهمیدم اخر این کاربرد هدستا کجاس>؟

  • ali

    سامسونگ پا تو هر عرصه و زمینه ای میذاره باعث پیشرفتش میشه.الان هدست سامسونگ باعث شد تولید کننده های دیگه هم به فکر ساخت این محصول بیوفتن.اصلا انگار منتظرن ببینن سامسونگ چی کار میکنه تا الگو بگیرن

  • M7M

    يادمه يكزماني اين وسايل جانبي براي آيفون بود يك عده ميگفتند به چه دردي ميخوره !
    قبلش ايده خودم بود !
    واقعا چقدر ايده توپ دارم ولي حيف كه خودم ارزش بيشتري براي خودم قاءل نيستم !
    ديگه تمام تمام تمام شد
    آخرين پست كي ميادش همون موقع تمام !
    اگه كسي يادش باشه تو نارنجي ميگفتم اگه آيفون يك نمايشگر يك تكه بسازه و جلوي چشم قرار بده ميشود عينك هوشمند خوبي ساخت
    خوب قطعا به اين فكر كرده بودم كه ميشه به عنوان وسيله جانبي هم ساخت
    ولي باز همون حرف چند سال قبلم را قبول دارم !
    در كل هر چه يك وسيله به بدن نزديك تر = خطرش افزون تر

    همين ساعت عادي هم كلي روي نبض و ضربان قلب تاثير داره !!
    امواجي كه از بدن ميگذره بسيار خطرناكه مثل امواج wifi و ...
    امواج مايكرو ويو داخل مايكرو فر كاملا خطر بالايي داره
    امواج فرابنفش و UV هم براي چشم ضرر داره
    كه در داخل لامپ كم مصرف داخلي به شدت موجوده !
    ولي چه ميشه كرد !
    هر چيزي بهايي داره !
    مهم اينه كه بدونيم داريم بهاي چي را براي چه چيز ارزشمندي خرج ميكنيم
    وقت را براي پول
    وقت را براي علايق
    فرق بين خوشبختي و بدبختي
    تمام ...

  • کیپ کالم

    برسه ایران میشه 25 میلیون ملت هم میرن میخرن
    همونایی که چهار میلیون پول آیفون میدن

  • bahram

    قیمتش واقعا عالیه.دستشون درد نکنه که به فکر مردم هستن
    ولی اسمارت فونشو چی کار کنم؟! :(

  • Mohammadjv

    خیلی خوبه
    با یه گوشی 800 900 ای هم میشه راش انداخت!
    به صرفست

  • گوسپند

    خوب اپلو میگم منفی میدید، بد اپلو میگم منفی میدید، نمیدونم با من گوسپند چه مشکلی دارید.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی