المپیک موبایل ها؛ تلفن های همراه با بهترین عمر باتری
کیفیت دوربین، سرعت پردازنده ها و رزولوشن و کیفیت صفحه به سطح قابل رضایتی در تلفن های هوشمند رسیده اما همچنان باید در مورد باتری ها تلاش نمود تا به جایگاهی که تقریبا 10 سال ...
کیفیت دوربین، سرعت پردازنده ها و رزولوشن و کیفیت صفحه به سطح قابل رضایتی در تلفن های هوشمند رسیده اما همچنان باید در مورد باتری ها تلاش نمود تا به جایگاهی که تقریبا 10 سال پیش بودیم برسیم؛ شارژ کردن تلفن همراه یک یا نهایتا 2 بار در هفته آرزوی امروزی ماست.
بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پایگاه داده های فون آرنا، تلفن هایی که بیشترین عمر باتری را دارند عمدتا میان رده ها هستند و گاهی می توان در میان شان پرچم داران را هم یافت. بنابراین اگر ملاک اول تان عمر باتری است، باید توجه داشته باشید که دسته بندی قدرت، صفحه نمایش، دوربین و باقی امکانات در جایگاه بعدی به صورت مرتب چیده نشده اند تا انتخاب تان ساده شود.
باید بدانید که از تلفن تان چه چیزی می خواهید و بر همان اساس انتخاب معقولانه ای داشته باشید. به هر حال، در ادامه مطلب لیستی از 28 تلفن همراه از تمامی برندها آمده تا اگر اولویت اول تان عمری باتری است، راه ساده تری برای انتخاب پیش رو داشته باشید.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.




























دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام
سلام من گوشی هووایی دارم...تا چهار ساعت استفاده فقط سی در صد شارژ کم میکنه...خیلی عالیه در حالی که سامسونگ اس پتجم اینقدر باتریش زرفیت نداره....گوشیمy520
هس.
میشه لطفا این مقاله رو بروز کنید و گوشی های جدید رو هم بررسی کنید!
ینی نوت 3 از جی 2 بهتره !!!!
به نظرم با توجه به وجود فضای بیشتر در فبلت ها و حتی اسمارت فون های بزرگتر از 5 اینچ برای باتری با ظرفیت بیشتر عملکرد خوبشون در تست های باتری چیز فوق العاده ای نیست ، ولی این که یک اسمارت فون نسبتا کوچک -Xperia Z3 Compact- با سخت افزاری قدرتمند و شبیه به نسخه ی بزرگترش بتونه همچین نتایجی به دست بیاره فوق العاده است.
جای نوت 2 خالیه
چون بهترین باتری طول عمر شارِدهی رو داره
mate 7 چقدر زیباست هر وقت به mate7 و honor 6 و oneplus one نگا میکنم بیشتر پی میبرم که آینده گوشی در دست چینی ها خواهد بود.
چقدر رو طراحی گوشی کار میکنن.
دیجیاتو جان من mate7 و6 honor و یه بررسی بکن ...
دیجیاتوی عزیز لطفا کنار بررسی های پرجمدار های شرکت ها گوشی های دیگه هم مثل HTC One E8 و Huawei Ascend Mate7 و Sony Xperia M2 و Sony T2 Ultra و Lenovo S860 رو هم بررسی کنید... لطفا
من سه ماهی میشه 1520 دارم. اصلا یادت می ره شارژ چیه. خیلی خوب می زنه. وقتی به بیست درصد رسید می ره رو حالت ذخیره انرژی. دیگه اصلا کم نمیشه! فقط بگم تا حالا نشده به خاطر شارژ خاموش بشه.
جالبه تو بررسی های جی اسم ام آرنا اول شده ولی تو بررسی های فون آرنا هیچ! کلا این دو تا سایت با هم چپن!
خیلی خوب و جالبه که گوشیهای رده بالایی مثل M8 , s5 , Note 4 جزو برترینهای باطری هم هستن... خیلی خوبه :)