ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ios to android switch guide
تکنولوژی

گوگل به صورت رسمی به کاربران نحوه مهاجرت از iOS به اندروید را می آموزد

گوگل اندکی پس از انتشار اندروید آب نبات چوبی به صورت رسمی وب سایت Android.com را به روز رسانی کرده و حجم انبوهی از اطلاعات و مطالب گوناگون را در آن منتشر نمود. نکته جالب ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۹ مهر ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل اندکی پس از انتشار اندروید آب نبات چوبی به صورت رسمی وب سایت Android.com را به روز رسانی کرده و حجم انبوهی از اطلاعات و مطالب گوناگون را در آن منتشر نمود. نکته جالب در اینجاست که در لا به لای این حجم بالا از موضوعات مختلف تازه انتشار یافته یک راهنمای مهاجرت از iOS به اندروید نیز به چشم می خورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

راهنمای یاد شده به چهار دسته ی بندی موضوعی مختلف تقسیم شده است و به کاربران یاد می دهد چطور می توانند تصاویر و فایل های موسیقی خودشان را به همراه فهرست مخاطبین، پیغام ها و تنظیمات مرتبط به اشتراک ایمیل شان را بین دو پلتفرم جا به جا نمایند.

نحوه ی یافتن و دریافت اپلیکیشن از پلی استور نیز از سایر موارد توضیح داده شده است و اکثر راهنمایی ها تمرکزشان بر انتقال موارد مختلف گوناگون از ابزارهای اپل مانند آیپد و آیفون به محصولات مشابه اندرویدی هستند و به نظر می آید بتوانند تا حد زیادی نیاز کاربر را در موارد مورد اشاره برطرف نمایند.

اپل نیز پیش از این راهنمایی مشابه را جهت سوئیچ کردن کاربران اندروید به پلتفرم iOS منتشر کرده بود و با توجه به آنچه گفته شد ظاهراً اقدام اخیر گوگل پاسخی جدی باشد به کمپانی رقیبش. البته به مانند همیشه برنده ی این جدال کسی نیست جز کاربران، که حالا برای رفتن از یک پلتفرم به پلتفرمی دیگر راهنما هایی رسمی و موثر در اختیار دارند. باید دید در آینده پای ویندوز فون نیز به این رقابت باز خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • کیپ کالم

    دمش گرم کار خوبی کرده

  • bahram

    خوبه اپل یه کاری کرد...

  • پویا جباری ثانی

    من کلا با مهاجرت از اپل به گوگلی و یا از اپل به گوگل مخالفم. به نظرم هر دو سیستم عامل ویژگی هایی رو دارند و هر کسی باید یک ایفون و یک دیوایس اندرویدی داشته باشه.

    • سهیل

      کاملا درسته البته اول از همه باید پولوس داشته باشه.

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه.... مرسی

  • stevejobs

    الان دیگه با بزرگ تر شدن سایز صفحه فکر نمیکنم کاربر اپلی تمایل داشته باشه بره سمت اندروید! قبلا شاید الان کمتر میشه.وحتی ممکنه از اندروید بیان به ios !

    • مجتبی عقیلی

      من کاربر اپلی هستم. از زمانی که iPhone 3gs معرفی شد، اپل داشتم تا همین لحظه. اما وقتی نوت 4 رو با آیفون مقایسه کردم واقعا نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم که گوشیمو عوض کنم (الان 5s دارم).
      گوشی خودم رو در کنار نوت 4 گذاشتم و کیفیت صفحه شون رو مقایسه کردم. نوت 4 واقعا تصویر فوق العاده ای داشت. در مورد باطری هم که کاملا مشخصه. بنده الان تقریبا در هفته 3 یا 4 بار گوشیم به خاطر شارژ خاموش میشه. گوشی رو با شارژ 100 درصد از شارژر جدا می کنم، 1 ساعت بعد به دلیل روشن بودن 3g حداقل 30 درصد از شارژ گوشیم کم شده...
      اما در مورد تبلت و لپ تاپ هنوز هم اپل رو بهترین می دونم

  • کامران جعفری

    یه آدم چقدر باید احمق باشه که از IOS به ان درید مهاجرت کنه
    IOS 3 صد بار بهتر از ان درید 5 هستش
    هیچی نداشته باشه حداقل هنگ نمیکنه انقد

    • AMD

      تازه شم, تو i6 اش میتونه عکساشو بصورت خمیده تماشاکنه!...البته هردفعه که ازجیبش درمیاره با زاویه انحنای جدید☺

    • BuBo

      اولا که ادب شما قشنگ مقدار هوش و ذکاوتتون رو نشون میده و مقدار اطلاعاتتون رو.
      شمام اگه همینجور بخوای ادامه بدی سرنوشتت میشه مثل اونایی که بن شدن.

      شما ارزش توجیه نداری که بگم چی خوبه چی بد، فقط خواستم اخطار بدم به وقت با این رویه IP ـت بن نشه جناب ادب خانوادگی.
      برای حفظ آبرو شخصیتتون از بی ادب جماعت فاصله بگیرید.
      دوستان من این از خود گذشتگی رو کردم نزدیک شدم شما نزدیک نشید. :-P

  • عــــــامـــــــــر

    جوری میگه از ios بیا اندروید یکی نیست بهش بگه برادر پول نیست پول پول پول حالا بگو وقتی پول نیست من از کجا بزم کجا

  • مصطفی

    آقا جدیدا هر کاری میکنم گوگل پلیipایران تشخیص میده و بطور کامل در دسترس نیست حتی با قند شکن چه کنم

    • daniel

      سلام
      اگه منظورت اندرویده از قسمت تنظیمات data برنامه google play services رو از طریق گزینه manage space پاک کن و یه بار گوشی رو ریست کن و تا روشن کردی قبل روشن کردن وای فای ف شکن رو باز کن . location رو هم از این به بعد off بزار .

  • SAEED DASTMARD

    در نهایت برنده کسی نیست جز کاربران برنده یا شرکت اپل هست یا گوگل.

  • MeysaM

    میام تو صفحه اصلی سایت، لاگین شده است اما مطلبو که باز میکنم لاگین نیستم و هر کاری هم میکنم لاگین نمیشه. مشکل از منه یا بقیه هم اینطوریند؟
    ___________________________
    کاش نحوه مهاجرت 1200 به اندرویدم بذارند. آخه واسه بابام یه گوشی اندرویدی خریم :D

    • میلانـــــو

      منم یه بار اینجوری شده بودم، خود به خود درست شد!
      به نظر یه سرما خوردگی مختصر میاد، توجه نکن بهش...

      • MeysaM

        سرماخوردگی موقت :D خخخخخخ

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی