ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیلبریک iOS 8.1 منتشر شد؛ فعلا تنها برای توسعه دهندگان قابل دریافت است

به نظر می رسد سرعت هکر های iOS روز به روز در حال افزایش است. به گفته وبسایت 9To5Mac، جیلبریک iOS 8.1 منتشر شده است؛ هرچند فعلا نمی توانید آن را دانلود کنید. این جیلبریک، ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد سرعت هکر های iOS روز به روز در حال افزایش است. به گفته وبسایت 9To5Mac، جیلبریک iOS 8.1 منتشر شده است؛ هرچند فعلا نمی توانید آن را دانلود کنید.

این جیلبریک، توسط تیم Pangu در چین توسعه یافته است؛ تیمی مدتی قبل جیلبریکی برای iOS 7.1.1 و 7.1.2 منتشر کرده بود. به گفته وبسایت 9To5Mac، لینک دانلود نسخه مخصوص توسعه دهندگان این جیلبریک در فضای اینترنت منتشر شده بود، اما پس از گذشت مدت کوتاهی پاک شد. نسخه نهایی این جیلبریک نیز به زودی منتشر خواهد شد، که قطعا اتفاقی خوب برای کاربرانی است که نمی خواهند توسط دیوار های اپل، محدود شوند.

این جیلبریک، با دستگاه های زیر سازگاری دارد:

آیپاد تاچ نسل پنجم
آیفون 4s، 5، 5s، 5c، 6 و 6 پلاس
آیپد مینی، آیپد مینی ۲، آیپد مینی ۳، آیپد های نسل دوم، سوم و چهارم، آیپد ایر و آیپد ایر ۲

در نسخه مخصوص توسعه دهندگان، خبری از اپلیکیشن Cydia نبود که با توجه به آمار بالای استفاده کاربران از توییک های غیرقانونی، آن را به نسخه ای ناقص تبدیل کرده است. هرچند، طبق گفته 9To5Mac، پشتیبانی از Cydia نیز در نسخه نهایی این جیلبریک گنجانده خواهد شد.

اما توصیه ما به شما این است که تا زمان انتشار بررسی های مربوط به این نسخه، دستگاه خود را جیلبریک نکنید. این نسخه، بیشتر برای توسعه دهندگان عرضه شده است. حتی اگر همین الان قادر باشید دستگاه خود را جیلبریک کنید، در صورتیکه کاربری عادی باشید، کاربرد زیادی برایتان نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Behnam

    من از همه دوستان و اپلى هاى سايت عذر ميخوام قبلاً، ولى اخه مگه ادم مريض باشه بالاتر از 4 دست چندم رو جيل كنه!!! اخه چراااا...!!!!! اونم هكرهاى چينى كه معلوم نيست هدفشون چيه از انتشاراين نسخه ها واقعاًً.. خوب دستگاه اپلى گرفتى اخه، يه فرقى بايد بكنه!!؟

  • نوید

    من سه سال پیش جیلبریک کردم اینقد دردسر کشیدم
    به هیچ عنوان جیلبریک نکنید واقعا نیازی بهش نیست

  • TROOL

    3

  • عــــــامـــــــــر

    یه سوالی داشتم وقتی جیلبریک میشه یعنی محدودیت های اپل شکسته میشه ایا این نشونه اینه که امنیت پلتفروم کمه؟

    • Kiomars shady

      ببين داش عامر جيلبريك به اين صورت(البته من زياد تخصصى توضيح ندادم شرمنده اساتيد بيان كامل كنن)
      با جيلبريك شما به يه اپ دسترسى پيدا ميكنى به نام سيديا
      تو اين سيديا يه سرى توييك(همون اپ تو سيديا توييك ميگن) هستش كه امكانات مختلف داره
      مثلا براى باز كردن بلوتوث از توييك اير بلو شيرينگ استفاده ميشه
      هر توييك يه ويژگى خاصى رو اضافه ميكنه
      حالا در مورد امنيت راستش من خودم هميشه جيلبريك هستش دستگاهام و مشكلى هم تو اين همه مدت نداشتم
      درسته خيليا خوششون نمياد از جيلبريك ولى من خودم به شخصه لذت ميبرم(براى برنامه هك شده و اين اصلا نيست منم خيلى به كپى رايت احترام ميزارم)بلكه يه سرى تغييرات تو سيستم عامل هستش
      با جيلبريك ميشه تغييرات بيشترى رو رو اعمال كرد

    • TROOL

      هر دوش

  • خسته !

    سلام! :)
    تنها دلیلی که تا حالا به iOS 8.1 آپدیت(یا بهتره بگم restore) نکردم، از دست دادن جیلبریک بود که اونم خدا رو شکر داره حل میشه...

    واقعاً به نظرم بعضی ها صرفاً تحت تاثیر حرفهای فروشنده ها جیلبریک نمیکنن، چرا که این کار یعنی شما دیگه مجبور نیستید به فروشنده بابت برنامه ی پولی- که نمیتونید آپدیت ش هم کنید - پول بپردازید!!
    خودم هم فروشنده بودم فقط بدی های جیلبریک رو میگفتم تا شما رو منصرف کنم.

    من از زمان عرضه ی iOS 6.0.4 تا الان جیلبریک بودم و هیچ مشکلی هم نداشتم...
    خیلی کارهایی که شما برای انجام دادنشون باید iDevice تون رو به iTunes وصل کنید یا در حالت عادی نمیتونید انجام بدید رو به راحتی و در زمان کمتر میشه با جیلبریک انجام داد.
    ممنون که تا انتهاش رو خوندید! : )

  • حمیدرضا

    Lets go update to ios 8.1 ! :D

  • i-darvack

    خيلي هم خوب براي كاربرانش.. من به شخصه جيلبريك نكردم يا بهتره بگم حتي فكرش هم نكردم

    • iphone.ir

      خوب کاری کردی چون بعدش خیلی به گیر میخوری

  • LG Forever

    چقدر زود !!!!!!

  • The End

    چینی ها برای استفاده از نفوذ پذیری های ios به دلیل نبود کپی رایت دستشون خیلی بازه، اما هکر های کشور های غربی باید از نفوذ پذیری های قانونی برای این کار استفاده کنند به خاطر همین قبلا خیلی عرضه جیلبریک طول می کشید، MuscleNerd یکی از هکر های به نام ios (خالق redsn0w) تو توییترش به این نکته اشاره کرده بود و از این کار هکر های چینی خوشحال هم بود که از باگ های بلا استفاده برای ما، نهایت بهره رو می برند، این داستان شامل حال ما ایرانی ها هم میشه امیدوارم روزی به قدری تخصص داشته باشیم که بتونیم جیلبریک ios رو ما عرضه کنیم،
    هرکس مثل من علاقه مند به داستان جیلبریک بود میتونه با من تماس بگیره، خوشحال میشم

  • میلانـــــو

    با اومدن ابزارهایی مثل تانگبو و همچنین تغییرات بنیادینی که iOS کرده و نسبت به قبل خیلی باز تر شده، تنها دو دلیل منطقی برای جیلبریک میتونه مونده باشه:
    1-بلوتوث 2- فایل منیجر

    البته برای بلوتوث، جایگزین انتقال از طریق وای فای رو داریم (زاپیا مثلاً).
    من قبلاً زندگی بدون جیلبریک رو متصور نبودم اما الان چندان لزومی دیگه نمیبینم، مخصوصاً برای آیپد!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی