ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییرات جالب در اکس باکس وان از الان تا 3 ماه آینده عملی می شوند

همانطور که فیل اسپنسر چندی پیش وعده داده بود، قابلیت های شخصی سازی به زودی قرار است به اکس باکس وان اضافه شوند اما شما از همین حالا می توانید دست به کار شوید. اگر ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که فیل اسپنسر چندی پیش وعده داده بود، قابلیت های شخصی سازی به زودی قرار است به اکس باکس وان اضافه شوند اما شما از همین حالا می توانید دست به کار شوید.

اگر اکس باکس وان دارید و مدت ها منتظر چنین لحظه ای بودید، درنگ نکنید. به وبسایت majornelson.com سر بزنید و قالب آماده ای که لری هریب برای تان آماده کرده را دانلود کنید. با استفاده از این قالب راهنمای دقیقی از نحوه قرارگیری پنجره ها در محیط داشبورد خواهید داشت بنابراین چیدن محتوا اطراف آن آسان خواهد بود.

اما علاقه مندان به تصویر برداری از محیط بازی ها به صورت زنده باید مدتی انتظار بکشند. در حالی که دارندگان پلی استیشن 4 می توانند به راحتی از لحظه به لحظه بازی خود عکس بگیرند، این قابلیت هنوز برای اکس باکس وان فعال نشده.

اسپنسر روز گذشته در این مورد گفت: "وقتی به سال بعد برویم چیزهای جدیدی خواهیم دید و اسکرین شات هم یکی از آن هاست. این مسئله اندکی بیشتر از آنچه فکر می کردم چالش برانگیز است. دو هفته پیش آن ها فکر کردند که راهی برای تصویر برداری پیدا کرده اند اما [تیم فنی] روی آن کار می کند. آن ها می دانند که مردم خواهان ویژگی هستند و فقط موضوع اولویت ها مطرح است."

ویژگی ثبت تصاویر احتمالا در آپدیت ماه ژانویه 2015 گنجانده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • shayan_Q9

    خیلی هم عالی!

  • الکس

    سلام. دیجیاتو بازی جدید RETRY شرکت بازی سازی Rovio رو معرفی کن. ظاهرا Rovio به گرافیک پیکسلی شبیه به Flappy Bird روی آورده.

  • i-darvack

    خيلي هم عالي خوشا به حال كسايي كه دارن اين كنسول رو...

  • امیرحسین

    کی دلش میاد به این نه بگه؟
    بگه من یه صحبتی باهاش داشته باشم. :)

  • EBI131069

    جغدا بیدارین؟!

    • AmirReza

      ساعت ٣:١٨ نبود؟

    • TROOL

      منم هستما ولی چشمام خسته شده از صبحه تو دیجیم تا الان دیگه چشام داره از کاسه میوفته بیرون الان اینجوریم

    • PORYA

      منم هستم

    • AmirReza

      بعله :D

  • امیرحسین

    خیلی هم عالی.
    منم امروز Halo The Master Chief Collection رو پیش خرید کردم زدم دانلود شه تا 20 روز دیگه.
    :xbox:
    :microsoft:

    • ɅMIN

      داش امیر اکس باکس ۳۶۰ ارزش داره که کپی خورش رو بردارم بازی اورجینال روش بریزم و آنلاین بازی کنم؟ یا اینکه کپی خور باشه بهتره؟!
      ممنون.

      • امیرحسین

        ببین عزیز چرا دروغ بگم؟من خودم تو 360 فقط 4 تا بازی اورجینال دارم بقیش کپیه تو لایو هم هستم آنلاین هم بازی میکنم.
        فقط در صورتی بن میشی الان که 1,دستگاه ات جی تگ باشه 2,بازی های معروف رو پیش از موعد انتشارشون بازی کنی 3,بازی های معروف دیسک برنر مکس نباشن. که این سه مورد نشونه های خیلی فاحش یه دستگاه کپی خوره.
        ولی اگه میخوای با خیال راحت بازی کنی اورجینال بگیر.

        • ɅMIN

          ممنون از راهنمایی. اگه بن شدم راه برگشتی هست یا اینکه کلا به فنا میره؟ چون تو فکرشم سال دیگه با یه اکس باکس وان عوضش کنم اگه ریسکش بالاست همینطوری بسازم.

          • امیرحسین

            راستی برای بازی آنلاین و استفاده از تمام امکانات لایو نیاز به اکانت گلد داری که ماهی 17 18 تومنه ولی سالانه و دوسالانش ارزون تر در میاد.

          • امیرحسین

            اگر که اون کارایی که گفتم رو نکنی احتمال بن شدن خیلی کمه،خیلی خیلی کمه.بن هم سه حالته یا کنسول بن میشه که این خوبه یا اکانت بن میشه که این خیلی بده یا هم کنسول و هم اکانت بن میشه که این دیگه فلجعست،ارزششو داره چون الان هم مایکروسافت دیگه خیلی گیر نمیده مثل مثلا سال 2011 و کاملا ارزششو داره.ولی سعی کن همیشه با دیسک برنر مکس به لایو وصل بشی،خود لایو دنیایی از اپلیکیشن هاش بگیر تا چت و کینکت چت و ... .خصوصا بازی های آرکیدی که داره مثل Game Room.
            هر ماه هم دو تا بازی مجانی بهت میده.

  • حسین (من عاشق اپلم) نارنجی

    دوستان بالاخره ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 ؟واقعا کدوم برتری داره؟

  • bahram(آخرین سنگر سکوته...)

    والا من که xbox one ندارم و تجربه نکردم :(
    مبارک اونایی که دارن و میتونن حالشو ببرن...

    • TROOL

      از این سکوت چقدر سوء استفاده که نکردند هیییی درد شخصی.

      • bahram(آخرین سنگر سکوته...)

        این دیگه درد شخصی نیست ؛ اجتماعیه
        ____________________________
        دیگه م....ب مست شده از من

  • AmirReza

    مبارک ایکس باکس دارا

  • علی سعیدی

    من تو کنسول های بازی فقط PS4 رو قبول دارم

    • TROOL

      چی فکر کردی , فکر کردی فقط خودت تنهایی قبولش داری منم هستم
      سعیدی تنها نیست TROOL اول :-D

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی