تغییرات جالب در اکس باکس وان از الان تا 3 ماه آینده عملی می شوند
همانطور که فیل اسپنسر چندی پیش وعده داده بود، قابلیت های شخصی سازی به زودی قرار است به اکس باکس وان اضافه شوند اما شما از همین حالا می توانید دست به کار شوید. اگر ...
همانطور که فیل اسپنسر چندی پیش وعده داده بود، قابلیت های شخصی سازی به زودی قرار است به اکس باکس وان اضافه شوند اما شما از همین حالا می توانید دست به کار شوید.
اگر اکس باکس وان دارید و مدت ها منتظر چنین لحظه ای بودید، درنگ نکنید. به وبسایت majornelson.com سر بزنید و قالب آماده ای که لری هریب برای تان آماده کرده را دانلود کنید. با استفاده از این قالب راهنمای دقیقی از نحوه قرارگیری پنجره ها در محیط داشبورد خواهید داشت بنابراین چیدن محتوا اطراف آن آسان خواهد بود.
اما علاقه مندان به تصویر برداری از محیط بازی ها به صورت زنده باید مدتی انتظار بکشند. در حالی که دارندگان پلی استیشن 4 می توانند به راحتی از لحظه به لحظه بازی خود عکس بگیرند، این قابلیت هنوز برای اکس باکس وان فعال نشده.
اسپنسر روز گذشته در این مورد گفت: "وقتی به سال بعد برویم چیزهای جدیدی خواهیم دید و اسکرین شات هم یکی از آن هاست. این مسئله اندکی بیشتر از آنچه فکر می کردم چالش برانگیز است. دو هفته پیش آن ها فکر کردند که راهی برای تصویر برداری پیدا کرده اند اما [تیم فنی] روی آن کار می کند. آن ها می دانند که مردم خواهان ویژگی هستند و فقط موضوع اولویت ها مطرح است."
ویژگی ثبت تصاویر احتمالا در آپدیت ماه ژانویه 2015 گنجانده خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیلی هم عالی!
سلام. دیجیاتو بازی جدید RETRY شرکت بازی سازی Rovio رو معرفی کن. ظاهرا Rovio به گرافیک پیکسلی شبیه به Flappy Bird روی آورده.
خيلي هم عالي خوشا به حال كسايي كه دارن اين كنسول رو...
کی دلش میاد به این نه بگه؟
بگه من یه صحبتی باهاش داشته باشم. :)
جغدا بیدارین؟!
ساعت ٣:١٨ نبود؟
منم هستما ولی چشمام خسته شده از صبحه تو دیجیم تا الان دیگه چشام داره از کاسه میوفته بیرون الان اینجوریم
منم هستم
بعله :D
خیلی هم عالی.
منم امروز Halo The Master Chief Collection رو پیش خرید کردم زدم دانلود شه تا 20 روز دیگه.
:xbox:
:microsoft:
داش امیر اکس باکس ۳۶۰ ارزش داره که کپی خورش رو بردارم بازی اورجینال روش بریزم و آنلاین بازی کنم؟ یا اینکه کپی خور باشه بهتره؟!
ممنون.
ببین عزیز چرا دروغ بگم؟من خودم تو 360 فقط 4 تا بازی اورجینال دارم بقیش کپیه تو لایو هم هستم آنلاین هم بازی میکنم.
فقط در صورتی بن میشی الان که 1,دستگاه ات جی تگ باشه 2,بازی های معروف رو پیش از موعد انتشارشون بازی کنی 3,بازی های معروف دیسک برنر مکس نباشن. که این سه مورد نشونه های خیلی فاحش یه دستگاه کپی خوره.
ولی اگه میخوای با خیال راحت بازی کنی اورجینال بگیر.
ممنون از راهنمایی. اگه بن شدم راه برگشتی هست یا اینکه کلا به فنا میره؟ چون تو فکرشم سال دیگه با یه اکس باکس وان عوضش کنم اگه ریسکش بالاست همینطوری بسازم.
راستی برای بازی آنلاین و استفاده از تمام امکانات لایو نیاز به اکانت گلد داری که ماهی 17 18 تومنه ولی سالانه و دوسالانش ارزون تر در میاد.
اگر که اون کارایی که گفتم رو نکنی احتمال بن شدن خیلی کمه،خیلی خیلی کمه.بن هم سه حالته یا کنسول بن میشه که این خوبه یا اکانت بن میشه که این خیلی بده یا هم کنسول و هم اکانت بن میشه که این دیگه فلجعست،ارزششو داره چون الان هم مایکروسافت دیگه خیلی گیر نمیده مثل مثلا سال 2011 و کاملا ارزششو داره.ولی سعی کن همیشه با دیسک برنر مکس به لایو وصل بشی،خود لایو دنیایی از اپلیکیشن هاش بگیر تا چت و کینکت چت و ... .خصوصا بازی های آرکیدی که داره مثل Game Room.
هر ماه هم دو تا بازی مجانی بهت میده.
دوستان بالاخره ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 ؟واقعا کدوم برتری داره؟
والا من که xbox one ندارم و تجربه نکردم :(
مبارک اونایی که دارن و میتونن حالشو ببرن...
از این سکوت چقدر سوء استفاده که نکردند هیییی درد شخصی.
این دیگه درد شخصی نیست ؛ اجتماعیه
____________________________
دیگه م....ب مست شده از من
مبارک ایکس باکس دارا
من تو کنسول های بازی فقط PS4 رو قبول دارم
چی فکر کردی , فکر کردی فقط خودت تنهایی قبولش داری منم هستم
سعیدی تنها نیست TROOL اول :-D