ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه احتمالی تبلت ۱۲ اینچی سونی در نیمه اول سال ۲۰۱۵

به گفته برخی منابع تایوانی،‌ سونی نیز مانند بسیاری دیگر از شرکت ها، قصد ورود به بازار تبلت های بزرگ را دارد. کمپانی مذکور، احتمالا دست به عرضه تبلتی ۱۲ اینچی در نیمه اول سال ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۲۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به گفته برخی منابع تایوانی،‌ سونی نیز مانند بسیاری دیگر از شرکت ها، قصد ورود به بازار تبلت های بزرگ را دارد. کمپانی مذکور، احتمالا دست به عرضه تبلتی ۱۲ اینچی در نیمه اول سال ۲۰۱۵ خواهد زد.

این تبلت، با توجه به اندازه بزرگ آن، احتمالا از صفحه نمایشی با کیفیت بالا، پردازنده ای قوی و دیگر مشخصات لازم برای دستگاهی قدرتمند بهره خواهد برد. به گفته منابع مذکور، سونی این تبلت ۱۲ اینچی را با توانایی اجرای اپلیکیشن های با گرافیک بالا روانه بازار خواهد کرد.

هرچند انتظار نمی رود تبلت مذکور با تقاضای زیادی رو به رو شود، به همین خاطر تعداد محدودی از آن تولید خواهد شد. با این کار، سونی می تواند نظر کاربران درباره تبلت های بزرگ را پیش از تصمیم گیری درباره ادامه طولانی مدت آن بداند.

مخاطبان اصلی این تبلت ۱۲ اینچی ساخت سونی، کاربران لپ تاپی هستند که می خواهند از دستگاهی کمی قابل حمل تر استفاده کنند؛ مانند سرفس پرو ۳ مایکروسافت با اندازه ۱۲ اینچی یا گلکسی نوت پروی ۱۲.۲ اینچی سامسونگ.

برای مشخص شدن سرنوشت این دستگاه نیز باید تا عرضه آن به بازار های مصرف صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • sackboy

    اگر ویندوزی باشه می شه برا گرافیستا و اینا روش حساب باز کرد به نظرم.
    در ضمن فکر نمی کنم فروش وایو ربطی به ویندوزی بودن و نبودن این تبلت داشته باشه!
    می تونه ویندوزی بزنه، ولی بدون برند وایو.

  • siyavash

    از همین الان کاملا قابل پیش بینی هست که ؛


    یه ضرر میلیون دلاری دیگه واسه سونی!

  • LG Forever

    باید ببینیم میتونه با تب پرو رقابت کنه

  • kamyab98

    بهرام اخر از خر شیطون اومدی پایین که سکوت اخریش نیست ؟ :D

    • bahram

      عاقا هرچی دوستان بگن ما میگیم چشم :D
      الانم عوضش کردم

  • SAEED DASTMARD

    سیاست سونی قابل پیش بینی نیست.

  • kamyab98

    واقعا نمیدونم چه حسی نسبت به این ۱۲ اینچی ها داشته باشم
    همیشه صفحه بزرگو دوست داشتم ولی ۱۲ اینچ واسه تبلت...؟!
    به نظرم کلیدی ترین عامل واسش وزن و طراحی ه

  • TROOL

    یه لحظه فکر کن 30 سانت جلو پشتش یه تیکه شیشه باشه

  • bahram(آخرین سنگر سکوته...)

    شاید اینم یکی از سیاست های سونی برای جبران ضررهای مالی هستش!

    • ɅMIN

      سکوت آخرین سنگر نیست! هجومیه که با هوشمندی میتونه مخرب ترین باشه. ( :))) تا اسمت رو عوض نکنی ول نمیکنیم!!!)

      • bahram

        عوض کردم داداش :D
        خیلی عاقایی...

        • TROOL

          بسلامتی

        • ɅMIN

          قربونت. فاز شعر و ادبیات و رمان و کتاب خیلی فاز خوبیه! اصلا آدم یه لذت تمام نشدنی ازش میبره. بعضی وقتا آدم دوست داره زمان متوقف بشه و فقط و فقط شعر و کتاب بخونه! البته در مورد گیم هم شدیدا صدق میکنه!
          موفق باشی.

      • TROOL

        ببینم میتونی جمله داخل پرانتزو برداری من خیلی بهش گفتم ولی برش نداشت

  • Farid

    سیستم عامل دستگاه خیلی مهمه
    اگه اندروید باشه که کلا باید قید خیلی از امکانات و مشتری ها رو زد
    اگر هم ویندوز باشه که دوباره برمیگرده به زمان وایو و ساخت دوباره دستگاههای ویندوزی
    اما ویندوز سیستم عامل خیلی بهتری هست برای این کار چون موبایل نیست و میشه از نرم افزار های بیشماری که براش نوشته شده استفاده کرد

    • Divan Greedy

      سونی دیگه هیچ وقت نمی تونه محصولات ویندوزی بزنه، چون وایو فقط مخصوص ویندوز بود اینم 100 درصد از سری xperia هستش

      • TROOL

        سونی است دیگر دلش میخواهد یهو ویندوز بزند

        • Divan Greedy

          مگه کشکیه و دل بخواهی ، دیگه دست خودش نیست، اینا همش جزو قوانین فروش

          • TROOL

            میدونم داش ولی میتونه امتیازو بگیره بعد ویندوزو بندازه رویه محصولاتش الان سامسونگو HTC هم دارن استفاده میکنن پولشو بدن پلتفورمو نصب کنن

  • Mr. Android

    اگر روی بخش گرافیکی دستگاه کار بشه بنظرم موفق خواهد بود

    • TROOL

      بنظرم حالا که داره ابعاد بزرگ میزنه باید یچی در حد سرفیسو بزنه وگرنه تبلت با این ابعاد اونم مثلن اندروید چه کاربردی داره !توجیه نداره!

    • SAEED DASTMARD

      منظورت سخت افزار اگه هست که همیشه سونی کم نزاشته اگه نرم افزار که ضعفش داره حل میشه کم کم.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی