ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های بعدی ال جی به پردازنده های ساخت این شرکت مجهز خواهند شد

ال جی چند سالی می شود که در تلاش است در بازار تلفن های هوشمند با شرکت هایی همچون سامسونگ و اپل رقابت کند. در همین راستا گام بعدی سازنده کره ای، بومی سازی ساخت ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ال جی چند سالی می شود که در تلاش است در بازار تلفن های هوشمند با شرکت هایی همچون سامسونگ و اپل رقابت کند. در همین راستا گام بعدی سازنده کره ای، بومی سازی ساخت پردازنده است.

در ادامه مطلب با پردازنده ال جی بیشتر آشنا شوید.

در هفته آینده قرار است مدلی جدید از G3 در کره رونمایی شود که در آن از پردازنده ای به نام NUCLUN استفاده شده است. این پردازنده بر پایه معماری ARM Big.little طراحی شده و عملکردی شبیه به چیپ Exynos سامسونگ دارد.

نوکلون برای فعالیت های سنگین در موبایل چهار هسته ۱.۵ گیگاهرتزی را در نظر گرفته و برای فعالیت های سبک تر نیز چهار هسته ۱.۲ گیگاهرتزی را اختصاص داده است. چنین ساختاری به نوکلون کمک می کند تا در مصرف باتری نیز عملکرد بهینه ای را از خود به نمایش گذارد.

موبایلی که قرار است NUCLUN برای اولین بار بر روی آن قرار بگیرد، G3 Screen نام دارد و با برخورداری از نمایشگری ۵.۹ اینچی با رزولوشن 1080p یک فبلت تمام عیار به شمار می رود.

ال جی تا کنون با مشارکت کؤالکام، پردازنده های مورد نیاز خود را تامین می کرد، اما مدیران ال جی معتقدند که ساخت پردازنده در درون شرکت، به آن ها این اجازه را می دهد تا آزادی عمل بیشتری داشته باشند و راحت تر برنامه های خود را برای آینده پیاده سازی کنند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • bahram(آخرین سنگر سکوته...)

    ایول الجی.خود کفایی در پردازنده خیلی عالیه

  • reza_zarchi

    ولی چون هنوز اولشه من ترجیح میدم اگه موبایل ال جی میخرم از پردازنده کواکام باشه...

  • دادا

    یه روز می آید که .............. حدس بزنید چی می خواستم بگم

    • TROOL

      یه روز می اید که GLX پردازنده خودشو تولید میکنه :-D

      • دادا

        خخخخخ آره یه همچین چیزی

  • masoud

    همچنان کوالکام رو ترجیح میدم میبینید که پردازنده های اگزینوس سامسونگ که این همه پیشرفت کردن هنوز تو خیلی چیزا از کوالکام عقبه.

  • محمود

    قیمت 750 دلار
    خیلی زیاد هست

  • i-darvack

    خبر خوب يه ولي دال بر موفقيت نميشه بايد ابتدا از ازمايش هاش رد بشه بد مورد قبول و استقبال كاربرا قرار بگيره..

  • LG Forever

    الان سامسونگ الجی اپل همه خود کفان خیلی خوبه اینجوری اینطوری دست شرکت برای ساخت چیپ های خیلی قدرتمند باز تر میشه

  • SAEED DASTMARD

    آقا امیدم به الجی خیلی زیاده واسه نسل اول پردازنده هم بسیار عالی کار کرده فقط باید طراحی پرچم دارش رو از فبلتش مجزا بکنه یعنی متفاوت باشن .
    جی3 گوشی بود که از لحاظ:
    نرم افزار و دوربین با اس5 رقابت می کرد.
    در طراحی هم حریف قدر ام8 بود.
    در کل امیدوارم حاصله زحماتش به بار بشینه.

    • TROOL

      اگه جی 3 باتریشو یه مقدار امپرشو بیشتر کنه چی میشه پردازنده بهینه که میترکونه

  • SQUAD

    بیچاره کؤالکام دلم واسش سوخت بدبخت چه گناهی کرده که همه می خواین ولش کنن کؤالکام باید به فکر تغییر شغل باشه بیاین یه نظر سنجی بزاریم یه شغل خوب واسش پیدا کنیم.
    1.تعمیرات لوازم الکترونیک
    2.لوله بازکنی
    3.کارگری (آزاد)
    4 بقیشم شما بگین.....

    • TROOL

      یه دکه بزنه سیگار بفروشه
      خخخخخخخخخخ

  • سعید

    ولی ال جی تا حالا تو هر عرصه ای پا گذاشته عالی عمل کرده حتی برای اولین بار

    • SAEED DASTMARD

      نمونشم lg g pad 8.3 یا جی 2

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی