موبایل های بعدی ال جی به پردازنده های ساخت این شرکت مجهز خواهند شد
ال جی چند سالی می شود که در تلاش است در بازار تلفن های هوشمند با شرکت هایی همچون سامسونگ و اپل رقابت کند. در همین راستا گام بعدی سازنده کره ای، بومی سازی ساخت ...
ال جی چند سالی می شود که در تلاش است در بازار تلفن های هوشمند با شرکت هایی همچون سامسونگ و اپل رقابت کند. در همین راستا گام بعدی سازنده کره ای، بومی سازی ساخت پردازنده است.
در ادامه مطلب با پردازنده ال جی بیشتر آشنا شوید.
در هفته آینده قرار است مدلی جدید از G3 در کره رونمایی شود که در آن از پردازنده ای به نام NUCLUN استفاده شده است. این پردازنده بر پایه معماری ARM Big.little طراحی شده و عملکردی شبیه به چیپ Exynos سامسونگ دارد.
نوکلون برای فعالیت های سنگین در موبایل چهار هسته ۱.۵ گیگاهرتزی را در نظر گرفته و برای فعالیت های سبک تر نیز چهار هسته ۱.۲ گیگاهرتزی را اختصاص داده است. چنین ساختاری به نوکلون کمک می کند تا در مصرف باتری نیز عملکرد بهینه ای را از خود به نمایش گذارد.
موبایلی که قرار است NUCLUN برای اولین بار بر روی آن قرار بگیرد، G3 Screen نام دارد و با برخورداری از نمایشگری ۵.۹ اینچی با رزولوشن 1080p یک فبلت تمام عیار به شمار می رود.
ال جی تا کنون با مشارکت کؤالکام، پردازنده های مورد نیاز خود را تامین می کرد، اما مدیران ال جی معتقدند که ساخت پردازنده در درون شرکت، به آن ها این اجازه را می دهد تا آزادی عمل بیشتری داشته باشند و راحت تر برنامه های خود را برای آینده پیاده سازی کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایول الجی.خود کفایی در پردازنده خیلی عالیه
ولی چون هنوز اولشه من ترجیح میدم اگه موبایل ال جی میخرم از پردازنده کواکام باشه...
یه روز می آید که .............. حدس بزنید چی می خواستم بگم
یه روز می اید که GLX پردازنده خودشو تولید میکنه :-D
خخخخخ آره یه همچین چیزی
همچنان کوالکام رو ترجیح میدم میبینید که پردازنده های اگزینوس سامسونگ که این همه پیشرفت کردن هنوز تو خیلی چیزا از کوالکام عقبه.
قیمت 750 دلار
خیلی زیاد هست
خبر خوب يه ولي دال بر موفقيت نميشه بايد ابتدا از ازمايش هاش رد بشه بد مورد قبول و استقبال كاربرا قرار بگيره..
الان سامسونگ الجی اپل همه خود کفان خیلی خوبه اینجوری اینطوری دست شرکت برای ساخت چیپ های خیلی قدرتمند باز تر میشه
آقا امیدم به الجی خیلی زیاده واسه نسل اول پردازنده هم بسیار عالی کار کرده فقط باید طراحی پرچم دارش رو از فبلتش مجزا بکنه یعنی متفاوت باشن .
جی3 گوشی بود که از لحاظ:
نرم افزار و دوربین با اس5 رقابت می کرد.
در طراحی هم حریف قدر ام8 بود.
در کل امیدوارم حاصله زحماتش به بار بشینه.
اگه جی 3 باتریشو یه مقدار امپرشو بیشتر کنه چی میشه پردازنده بهینه که میترکونه
بیچاره کؤالکام دلم واسش سوخت بدبخت چه گناهی کرده که همه می خواین ولش کنن کؤالکام باید به فکر تغییر شغل باشه بیاین یه نظر سنجی بزاریم یه شغل خوب واسش پیدا کنیم.
1.تعمیرات لوازم الکترونیک
2.لوله بازکنی
3.کارگری (آزاد)
4 بقیشم شما بگین.....
یه دکه بزنه سیگار بفروشه
خخخخخخخخخخ
ولی ال جی تا حالا تو هر عرصه ای پا گذاشته عالی عمل کرده حتی برای اولین بار
نمونشم lg g pad 8.3 یا جی 2
G3