ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکثر مسئولیت ها در گوگل حالا بر عهده ساندار پیچای است

ساندار پیچای، مرد موفق هندی تبار گوگل، چندی پیش مدیریت بخش سیستم عامل کروم هم به سمت قبلی اش یعنی رئیس بخش اندروید اضافه شد. اما ظرف لیاقت های او بسیار بزرگ تر است و ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساندار پیچای، مرد موفق هندی تبار گوگل، چندی پیش مدیریت بخش سیستم عامل کروم هم به سمت قبلی اش یعنی رئیس بخش اندروید اضافه شد. اما ظرف لیاقت های او بسیار بزرگ تر است و حال خبری منتشر شده که لری پیج، مدیر عامل گوگل اطلاعیه ای را منتشر کرده که بر اساس آن، ساندار پیچای تقریبا در تمام پروژه های بزرگ این شرکت سمت مدیریتی خواهد داشت.

بدین ترتیب علاوه بر اندروید و سیستم عامل کروم، بخش جستجو، نقشه، گوگل پلاس، تجارت، تحقیقات، تبلیغات و زیرساخت هم در حوزه مدیریتی پیچای قرار گرفت. پس از این اطلاعیه مدیران ارشد این دستور را دریافت کردند که گزارشات کاری خود را به جای لری پیج، به پیچای تحویل دهند.

البته فعلا به دلیل بیش از حد بزرگ و تا حدی مستقل بودن بخش یوتیوب، ساندار پیچای مرد میان مدیریت این بخش، یعنی سوسان واجسیسکی و پیج قرار نمی گیرد و او تمام گزارشات را مستقیما به مدیر عامل گوگل منتقل می کند.

بنا به گزارش منتشر شده، لری پیج در پی چشم انداز "تصویر بزرگ اش" که وعده آن را داده بود، قصد دارد تغیرات بیشتری را در کسب و کار گوگل اعمال کند. به نظر می رسد او به عنوان یکی از مدیران و بنیان گذاران گوگل بیش از حد درگیر وظایف کاری شده و با تغییرات جدید، آزادی بیشتری برای تمرکز به روی محصولات پیش رو خواهد داشت.

در هر حال این موضوع یکی از بزرگ ترین پیشرفت های کاری ساندار پیچای است. او از سال ۲۰۰۴ در گوگل مشغول به کار شده و به گفته Recode، هنوز سمت جدید او هنوز در وب سایت گوگل به طور رسمی تغییر پیدا نکرده اما پس از لری پیج و سرگی برین تبدیل به یکی از بزرگ ترین مردان مانتن ویو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • مرد هسته ای

    خوابم برد از سکوت
    :digiato: جون , یه پست خفن بزار یکم نظر بدیم

  • سوتابایت

    مدیر عامل بعدی گوگل !! البته لری و سرگی هنوز جوونن !! یه چند سال دیگه !!
    :microsoft: هندی
    :google: مدیرعامل بعدی هندی
    :apple: خدابخیر کنه!

    • MojtabaSadeh

      برادر ، ساندار پیچای سنش بیشتر از لری پیجو سرگی برین هست ، حدود یک سال!
      پس قطعا تا موسسان گوگل هستند و جوان ، مسن تر از خودشونو جای خودشون نمی زارن ،
      مگه اینکه جایگزین اریک اشمیت بشه.

    • مرد هسته ای

      رئیس جمهور آمریکا هندی نشه "ثلواط"

  • M.S.N

    چرا این قدر سایت خلوته حوصلم سر رفت.

    • steve

      والا من هفته قبل كلن امتحان داشتم و اين هفته هم تا دوشنبه امتحان دارم(البته اين هفته درس هاي آسون هست) وگرنه خيلي دوست دارم پيش شما عزيزان باشم ولي اگه مدرسه بذاره :| البته هر از گاهي سعي ميكنم نظري بدم البته بماند كه تو هفته امتحان موبايلم رو هم فروختم :)

      • TROOL

        بهترشو میخری قصه نخور

    • سیب کوچولو

      دوستان به صورت مخفی هستن(یک شگرد جدید )
      منتظر مطلب جدید می مونن تا اون موقع خودش رو لو نمیدن

      • TROOL

        والا ادم حسش نمیگیره در مورد این مطالب کامنت بزاره :-D
        الان یه بررسی تخصصی باشه ای حال میده

        • َAlchemist

          بررسی گلکسی آلفا امشب باشه چی میشه.

          • TROOL

            اگه طبق رسم دیجی باشه که باید دوشنبه الی 4 شنبه بررسی داشته باشیم :)

        • مرد هسته ای

          خوبی این سایت اینه که اشخاصی که نظر میگذارند نسبت به سایت های همسایه با فرهنگ ترند

          • TROOL

            اصلن بچه های نارنجی همه جا میرن اون سایت خیلی خوب میشه واسه خاطر اینکه تعصب بیش از حد ندارن که صبح تا شب به هم بپرن فضا هم جوش دوستانست هر چند که یه سریا بعضی مواقع کینه ای میشن کارای خاص انجام میدن

    • bahram

      فکر کنم به خاطر درس و دانشگاه باشه و ال کلاسیکو!
      منم رفتم واسه نیمه دوم :)

  • bahram

    جدیدا این هندیا بیش از حد به دنیای تکنولوژی رسوب کردن...
    ولی از قدیم گفتن : هنر نزد ایرانیان است و بس :)

    • Kian

      اون مال قدیماست، الان تقریبا فقط بی هنری نزد ایرانیان است!

    • مرد هسته ای

      بیشترین دلیل موفقیتشون , یاد گیری زبان اینگلیسی به صورت کامل هست

  • abolfazl_eslami

    یعنی می تونم بگم ما فن های مایکروسافت خیلی ممنون هندی ها هستیم نادلا از زمانی که اومده خیلی مایکروسافت تکون خرده

    دیروز خبر شنیدم که تو اروپا با کمبود سرفیس مواجه شدن تا بحال زمان بالمر همچین خبرهایی نمی شنیدم

    love Microsoft love amita pachan

    :microsoft:

    • sadegh

      البته سر سرفس پرو 2 هم گفتن مایکروسافت با کمبود مواجه شده... در اینکه نادلا فوق العاده عمل کرده شکی نیست، ولی شروع به کار سرفس و خرید نوکیا در راستای قدرت گرفتن بخش سخت افزار ماکروسافت در زمان بالمر صورت گرفت... در واقع نادلا سیاست های خوبی درنظر گرفته وگرنه تیم سرفس، آفیس، ویندوز و غیره که عوض نشدن.

  • Abas Sajadi

    خیلی زیاد نیست؟!
    چجوری میخواد به همشون برسه!

    • مرد هسته ای

      یکی اینو ترجمه کنه :-)

      dh fi hinhta ldvsi , dh fi ili ]dc ;kn ldcki

      به قول دوستان: خخخخخخخخخخ

      ----------------------------------------------------------------

      • TROOL

        یا به اهدافش میرسه و یا به همه چیز گند میزنه
        خخخخخخخخخخخخ :-D

  • عــــــامـــــــــر

    یه بیت هستی که میگه
    عقل و هوش به ایران دادن
    باربری به افغان دادن
    رقص و ناز کرشمه به هندان دادن الان باید بگن همشو به غیر از باربری به هندان دان لیاقتشو داره این مرد گوگل خیلی بهش مدیونه

    • F@RZ@D

      پریسا تبریز هم یک ایرانیه که شاهزاده امنیت گوگله و وظیفه تامین امنیت سرویس های گوگل رو داره

  • Mr. Android

    میگم جناب کردستانی بیشتر حقشون نبود ؟؟
    این هندی ها بدجور دارن توی شرکت های تکنولوژی نفوذ میکنن . ایرانی ها باید یه تکون به خودشون بدن

    • M.S.N

      لابد نبوده که ندادن.همش حاصل تلاشه هندیاس چند وقت پیش که دیدم هند تو زمینه ی IT چقدر پیشرفت کرده هنگ کردم.
      یکسری ایرانی ها انقدر به خودشون تکون دادن ویبره گرفتن ویکسری دیگه انقدر حرف زدن دیگه نمیتونن تکون بخورن(منظورم خودمونه)

  • سیب کوچولو

    آنان که به گوش دل شنیدند تو را
    رفتند و به پای دل رسیدند تو را
    آن کوردلان که بر دلت تیر زدند
    دیدند تو را، ولی ندیدند تو را . . .
    ایام سوگواری حسینی برای شما کاربران دیجیاتو تسلیت باد

  • M.S.N

    هندی ها خوب خودشونو تو بازار IT جا کردنا.این از ساندرا پیچای از طرف دیگه ساتیا نادلا

    • مجید نیک پور

      جدی نادلا هم هندیه؟ تا الان نمیدونستم... به قیافش نمیخوره

مطالب پیشنهادی