ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس جدید مایکروسافت به نام Sway معرفی شد: ساخت و پردازش ایده ها و به اشتراک گذاری آنها

جدیدترین محصول مایکروسافت، Sway، نام اپلیکیشنی از مجموعه ابزارهای Office است که به کاربر این امکان را می دهد که ایده های خود را در آن وارد کنند، خواه برای یک کسب و کار میلیارد ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جدیدترین محصول مایکروسافت، Sway، نام اپلیکیشنی از مجموعه ابزارهای Office است که به کاربر این امکان را می دهد که ایده های خود را در آن وارد کنند، خواه برای یک کسب و کار میلیارد دلاری باشد و یا حتی یک ارائه ساده دانشگاهی.

با این سرویس شما می توانید تمام امور دانشگاهی یا کاری خود را در غالب ها و اشکال مختلف بسازید و به سادگی آن را برای مدیر یا استاد خود ایمیل کنید و همچنین، می توانید از آن به عنوان یک فایل پرزنتیشن برای ارائه خود در محل مربوطه استفاده کنید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

سرویس Sway از خانواده مجموعه ابزارهای Office است و همچنین، از طرق اپلیکیشن برای پتلتفرم های تلفن های هوشمند و وب سایت در اختیار کاربر قرار می گیرد. به وسیله آن شما قادر هستید تمام ایده هایی که به ذهن تان می رسد را به سرعت در اپلیکیشن ذخیره کنید و در فرصتی مناسب به آن شاخه و برگ دهید.

آنطور که مایکروسافت می گوید، این اپلیکیشن از قدرت و توانایی بسیار بالایی برای ویرایش و مدیریت ارائه های اداری و دانشگاهی به شما می بخشد. ظاهر کاربری بسیار زیبا و در دسترس بودن از طریق وب سایت در کنار امکانات بالا از ویژگی های بارز سرویس Sway هستند. این محصول همانند دیگر محصولات مجموعه آفیس، قالب های آماده دارد که وسیله آنها سرعت شما در ساخت و پردازش ایده ها بسیار بالا میرود.

در حال حاضر این سرویس تنها از طریق ثبت نام در وب سایت Sway.com یا درخواست دعوتنامه از اعضای فعال در دسترس کاربران قرار می گیرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این سرویس، ویدیوی معرفی آن را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/What-is-Sway.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • babakmo

    آیا پرزانتاسیونی که ساختیم رو میشه آفلاین هم پخش کرد؟

  • صدرا

    آقا این واقعا فوق العاده ست. امروز واسه من دعوتنامه اومد اصلا حال کردم برای ارائه کردن و پرزنتیشن عالیه واقعا حرف نداره.

  • TROOL

    خبر خوبی بود مرسی

  • saeed_ebrahimi

    مرسی دیجیاتو

  • Hossein

    این خیلی عالیه

    من حال کردم

  • عیسی

    این خبر خوب برای کسایی که میگن ویندوز برنامه های کاربردی کم داره

    همین یه برنامه + خود افیس کل سیستم عمل اندروید و اپل میبره زیر سوال

    امیدوارم App اختصاصی برای ویندوز فون روز به روز بیشتر بشن

    • Divan Greedy

      ووویییندوووز ؟؟؟ فکر کنم منظورت وین فون بود ، (خط اول)،

  • SAEED DASTMARD

    بهترین احساسی ترین تیزرهای تبلیغاتی رو با آیفون درست می کنند آیا دلیل بر محبوب تر بودن هست یا خوش تیپ بودن؟ فک کنم هردو رو داره.

    • Divan Greedy

      نمی خوای تو زندگیت فقط چند روز ببین فقط چند روز با فکر زندگی کنی ، باور کن فکر کردن اصلن چیز بدی نیست/ مگه مایکروسافت می خواد تبلیغ ایفون بکنه ، می خواد بگه فرقی نمی کنه از چه دستگاهی استفاده کنید، در ضمن به جای خاله زنک بازی بهتره روی سرویسش تمرکز کنی نه تبلیغش /

      • Faz

        آقایون خواهشا بعد از تماشای فیلم های زامبی نیاین اینجا کامنت بزارین. صبر کنین تا اعصابتون بیاد سر جاش بعد...
        آخه پسر دعوا نداری که. من هم مثل تو فن مایکروسافتم ولی بخدا به خون هیچ اپل فن یا اندروید فنی تشنه نیستم.

        • Divan Greedy

          فیلم های زامبی ، the walking dead یکشنبه پخش می شه نه امروز / اخه خدایی ببین کی شروع کرد و سر چی ، یعنی با دیدن این تبلیغ نمی شه متوجه شد که مایکروسافت تبلیغ sway رو می کنه نه ایفون رو/ با دیدن کامنت های اینجوری فقط می خوام سرمو بکوبم به در و دیوار

      • SAEED DASTMARD

        آقا فرمایش شما صحیح من فقط گفتم در تیزرش از آیفون استفاده کرده چیز خلاف شرعی انجام دادم خوشحال میشم گوش زد کنین البته با ادبیات محترمانه.

  • Divan Greedy

    خیلی باحاله ، تا باهاش کار نکنید ، متوجه عالی بودنش نمی شید ، دست پخت بیل گیتسه دیگه / بیل گیتس به گفته خودش الان داره تو قسمت افیس فعالیت می کنه

  • SAEED DASTMARD

    ماکروسافت هم برای تبلیغ داشته هاش از داشته های اپل استفاده می کنه.

    • Divan Greedy

      فقط محض اطلاعت / تیمی که روی افیس تاچ برای ایپد کار می کرد ، همشون ایپد و مک داشتن ، این تنها دلیل برای بهتر بودن نرم افزار های مایکروسافت نسبت به بقیه کمپانی هاش هست / بعدش مایکزوسافت روراسته مثل اپل نیست که خط مونتاژ مک و ایفونش ویندوز باشه یعنی اگه مایکروسافت فقط یه روز اون کامپیوتر ها رو غیر فعال کنه کلن خط تولید اپل فلج می شه/

      • SAEED DASTMARD

        اگه خط تولید شرکت اپل بخاد از دید شمابا یه غیر فعال کردن کامپیوتر فلج بشه که خیالات محضه همون زود تر از بین بره بهتره.

        • Divan Greedy

          شما طرفدارای اپل خیلی باحالید ، خیییلیییی/ اون از خبر دروغی که چند روز پخش کردی و چند نفر باور کردن اینم از این / در ضمن عزیز به شرکتی که لپتاباش تو لیست پرفروش ها 4 باشه ، غول سخت افزاری نمی گن ، محض اطلاع

          • SAEED DASTMARD

            اگه فک کردی خیلی سطحی گفتم غول سخت افزار سخت در اشتباهی من تمام رسته هایی رو که در حوزه کار اپل قرار دارن رو مد نظر گرفتم بعد این سخن بیان کردم 4 بودن توی دنیای لپتاپ هم رکورد بدی نیست در صورتی که سیستم عامل انحصاری خودت رو داشته باشی.

        • Divan Greedy

          نه با غیر فعال کردن یه کامپیوتر ، با غیر فعال کردن سیستم عامل چند هزار کامپیوتر خط تولید

          • SAEED DASTMARD

            این بهت تضمین میکنم اپل فکر اون موقع ها رو هم کرده یه پلتفرم جایگزین فک نکنم واسه غول نرم افزاری سخت افزاریی مثل اپل چیزی باشه.

    • Divan Greedy

      اولن تو این تبلیغ از همه محصولات استفاده شده نه فقط اپل بعدشم مایکروسافت پلتفرم های مختلف براش هیچ فرقی نمی کنه ، مهم درست کردن عالی یه اپلیکیشن کاری که با افیس تاچ به سر iwork اورد / این یعنی معنی بدون انحصار البته برای شما طرفداران اپل درک (بدون انحصار ) سخته ،

      • bahram

        یعنی الان به نظر شما مایکروسافت بدون انحصاره؟

        • Divan Greedy

          ایرانی ها رو حساب نمی کنه، مگه درخواست رو رد کردن که می گی نمی کنه نکنه منبع شما هم رادیو چین با دوبله فارسی / در ضمن اگرم نکنه حق داره ، با اینکه ایران هیچ یک از محصولات اپل رو کپی نکرده اما یه زمانی اومد فروش محصولاتش رو به ایرانی های تو مغازه های امریکا ممنوع کرد یادته ؟؟؟ در ضمن ویندوز هم از کیبورد کاملن فارسی داره هم زبان فارسی محض اطلاعت/ می دونی همین کپی کردن ویندوز چه قدر بهش ضرر رسونده

        • Divan Greedy

          پشتیبانی از minecraft روی بقیه کنسول ها / Skype و skype qik برای بقیه پلتفرم ها / دادا اصلن معنی انحصار و غیر انحصار رو می دونی ؟؟؟؟

        • Divan Greedy

          افیس برای ایپد / کیبورد برای اندرویید و ایپد / اپلیکیشن های گاراژ واسه اندرویید و ios / بینگ واسه اندرویید و ios /توسعه اپلیکیشن برای اندرویید ور / افیس موبایل برای ios و اندرویید / اپلیکیشن های msn ویندوز هشت برای ios و اندرویید تو اینده نزدیک / اپلیکیشن OneNote , outlook , Xbox music برای ios و اندرویید ، تولید افیس و one note برای مک ، بازم بگم ؟؟؟؟

          • bahram

            بله شما که خارج از ایران هستی مشکلی رو حس نمیکنی!بهت حق میدم!

          • bahram

            پس وقتی ایرانیا رو حساب نمیکنه این یعنی چی؟! بدون انحصار یا انحصار؟!
            توهین هم اصلا چیز خوبی نیست!!!
            ________________________
            دوستان بخشید یه کم رک حرف زدم

  • Divan Greedy

    اوه واقعن / پوشش خبر بعد از حدود دو هفته / اما بازم دمتون گرم ، لابد از دستتون در رفته ، اشکالی نداره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی