ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل درهای پشتیبانی از اندروید پوشیدنی را به روی دیگر پلتفرم ها باز می گذارد

ابزارهای پوشیدنی هنوز آنطور که باید جایگاه خاصی را پیدا نکرده اند. از یک سو ما گجت های پوشیدنی داریم که به ما امکان تحت نظر داشتن وضعیت سلامتی خود را می دهد و در ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۰:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ابزارهای پوشیدنی هنوز آنطور که باید جایگاه خاصی را پیدا نکرده اند. از یک سو ما گجت های پوشیدنی داریم که به ما امکان تحت نظر داشتن وضعیت سلامتی خود را می دهد و در سوی دیگر، ساعت های هوشمند مثل محصولات Pebble ظهور کرده اند.

اما اگر دقت کرده باشید، ساعت های هوشمند خاص فقط با پلتفرم های خاص سازگار هستند به طور مثال، محصولات پوشیدنی تحت سیستم عامل تایزن، فقط به تلفن های هوشمند اندرویدی سامسونگ متصل می شوند و همچنین پلتفرم اندروید پوشیدنی در تلفن همراه نیازمند اندروید نسخه ۴.۳ به بالا است.

گوگل اخیرا اعلام کرده که قصد دارد پشتیبانی نرم افزاری این پلتفرم پوشیدنی را به دیگر سیستم عامل ها نیز توسعه دهد.

ادامه مطلب را از دست ندهید. 

غول جستجوگر دنیا قصد دارد در اولین اقدام، پشتیبانی از اندروید پوشیدنی را برای سیستم عامل iOS هم مهیا کند. دلیل این امر بسیار ساده است؛ گوگل هیچ وقت قصد محدود کردن پلتفرم های خود را ندارد و با این اقدام اخیر، میلیون ها کاربر آیفون هم می توانند از این محصول استفاده کنند. این کار پیش از این هم در مورد عینک گوگل هم انجام شده بود و دارندگان آی دیوایس ها هم می توانند از این عینک هوشمند استفاده کنند.

مدیر پروژه اندروید پوشیدنی، جف چانگ، در رابطه با این خبر می گوید:

ما همیشه به دنبال این هدف بودیم که کاربران بیشتری از تجربه محصولات ما لذت ببرند و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا شرایط را به سرعت برای ایجاد این امکان فراهم کنیم.

البته باید بگوییم هنوز هیچ تایید مستقیم و رسمی صورت نگرفته و گفته چانگ هم با این موضوع فاصله زیادی دارد اما می توان انتظار داشت که همانند سابق، گوگل درها را به سوی دیگر پلتفرم ها هم باز کند. به هر صورت، اینگونه اقدامات همیشه باعث رفاه بیشتر کاربر شده و سود این موضوع به دو طرف قضیه یعنی مصرف کننده و تولید کننده خواهد رسید.

تا اینجا ما می دانیم که ساعت اپل هیچ گونه برنامه ای برای پشتیبانی دیگر پلتفرم ها ندارد و همچنین، ساعت های تایزن سامسونگ هم فعلا فقط با محصولات همین شرکت سازگاری خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL

    خبر خوبی بود مرسی

  • LG Forever

    همه بارساییا

  • ؤضا

    دیجیاتو قصد توهین ندارم اما متاسفانه بخش نظرات اصلا ارزش خوندن نداره...خیلی مسخره و بی در و پیکره...لطف کن و فقط نظراتی رو بذار که یه مطلب تکنیکی خوب توش هست وگرنه کل کل کردن و یه مشت حرفهای بی سر و ته نوشتن خوندنشون وقت تلف کردنه

  • عــــــامـــــــــر

    لازمه زنده موندن یه سیستم عامل راگیر بودنه و گوگل این مهم رو خیلی زود حس کرده و داره به سیستم عاملش جون میده

  • SAEED DASTMARD

    آقا ال کلاسیکو ساعت چنده؟؟

    • bahram

      7:30
      به نظرت رئال میبره یا بارسلونا؟

      • SAEED DASTMARD

        آقا یه رئال دارم یه کریس 100 در صد رئال.

        • bahram

          خخخخخخخخ
          چند تا؟ :D

          • SAEED DASTMARD

            بارسلونا جدیدا خیلی قوی تر از پیش شده خط حمله فوق العاده خطرناکی داره البته این مورد هم برای رئال صدق میکنه در کل امیدوارم من رئال پیروز بشیم بر بارسلون.

  • SAEED DASTMARD

    کاربر محور ترین با پشتیبانی ترین کمپانی گوگل بزرگه.

  • kamyab98

    چقدر این گوگل خوبه!

    • ITMaster

      دوست من اين سياست گوگل دليلش خير بودنشون يا انسان دوستى اونها نيست! منطق تجارى گوگل بر اساس تبليغات بيشتره و هر چه بيشتر كاربرا از سرويسهاى اونها استفاده كنند سود بيشترى نصيب گوگل در تبليغات خواهد شد. بنابراين اين باز گذاشتن كمك ميكنه سودشون بيشتر بشه! باز بودن اندرويد كه خيليها به اشتباه اونو با باز بودن سيستمهاى GNU مثل لينوكس مقايسه ميكنند هدف تجارى توسعه سرويسهاى گوگل رو دنبال ميكنه در حاليكه در GNU ها اينطور نيست!
      نكته ديگه هم اينكه گوگل با اطلاعات كاربرا تجارت ميكنه و هرچى كاربر بيشتر به سرويسهاش متصل بشند داده بيشترى بدست مياره!

      • kamyab98

        حرف شما درسته
        ولی به طور کلی برای من مصرف کننده هدفش فرقی نمی کنه...
        مثلا برای یک مریض فرقی نمیکنه کسی که ۱۰۰ دلار بهش میده برای انسان دوستیه یا برای تظاهر...

    • محمد

      خوبی از خودتونه
      خخخخ

مطالب پیشنهادی