گوگل درهای پشتیبانی از اندروید پوشیدنی را به روی دیگر پلتفرم ها باز می گذارد
ابزارهای پوشیدنی هنوز آنطور که باید جایگاه خاصی را پیدا نکرده اند. از یک سو ما گجت های پوشیدنی داریم که به ما امکان تحت نظر داشتن وضعیت سلامتی خود را می دهد و در ...
ابزارهای پوشیدنی هنوز آنطور که باید جایگاه خاصی را پیدا نکرده اند. از یک سو ما گجت های پوشیدنی داریم که به ما امکان تحت نظر داشتن وضعیت سلامتی خود را می دهد و در سوی دیگر، ساعت های هوشمند مثل محصولات Pebble ظهور کرده اند.
اما اگر دقت کرده باشید، ساعت های هوشمند خاص فقط با پلتفرم های خاص سازگار هستند به طور مثال، محصولات پوشیدنی تحت سیستم عامل تایزن، فقط به تلفن های هوشمند اندرویدی سامسونگ متصل می شوند و همچنین پلتفرم اندروید پوشیدنی در تلفن همراه نیازمند اندروید نسخه ۴.۳ به بالا است.
گوگل اخیرا اعلام کرده که قصد دارد پشتیبانی نرم افزاری این پلتفرم پوشیدنی را به دیگر سیستم عامل ها نیز توسعه دهد.
ادامه مطلب را از دست ندهید.
غول جستجوگر دنیا قصد دارد در اولین اقدام، پشتیبانی از اندروید پوشیدنی را برای سیستم عامل iOS هم مهیا کند. دلیل این امر بسیار ساده است؛ گوگل هیچ وقت قصد محدود کردن پلتفرم های خود را ندارد و با این اقدام اخیر، میلیون ها کاربر آیفون هم می توانند از این محصول استفاده کنند. این کار پیش از این هم در مورد عینک گوگل هم انجام شده بود و دارندگان آی دیوایس ها هم می توانند از این عینک هوشمند استفاده کنند.
مدیر پروژه اندروید پوشیدنی، جف چانگ، در رابطه با این خبر می گوید:
ما همیشه به دنبال این هدف بودیم که کاربران بیشتری از تجربه محصولات ما لذت ببرند و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا شرایط را به سرعت برای ایجاد این امکان فراهم کنیم.
البته باید بگوییم هنوز هیچ تایید مستقیم و رسمی صورت نگرفته و گفته چانگ هم با این موضوع فاصله زیادی دارد اما می توان انتظار داشت که همانند سابق، گوگل درها را به سوی دیگر پلتفرم ها هم باز کند. به هر صورت، اینگونه اقدامات همیشه باعث رفاه بیشتر کاربر شده و سود این موضوع به دو طرف قضیه یعنی مصرف کننده و تولید کننده خواهد رسید.
تا اینجا ما می دانیم که ساعت اپل هیچ گونه برنامه ای برای پشتیبانی دیگر پلتفرم ها ندارد و همچنین، ساعت های تایزن سامسونگ هم فعلا فقط با محصولات همین شرکت سازگاری خواهند داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خبر خوبی بود مرسی
همه بارساییا
دیجیاتو قصد توهین ندارم اما متاسفانه بخش نظرات اصلا ارزش خوندن نداره...خیلی مسخره و بی در و پیکره...لطف کن و فقط نظراتی رو بذار که یه مطلب تکنیکی خوب توش هست وگرنه کل کل کردن و یه مشت حرفهای بی سر و ته نوشتن خوندنشون وقت تلف کردنه
لازمه زنده موندن یه سیستم عامل راگیر بودنه و گوگل این مهم رو خیلی زود حس کرده و داره به سیستم عاملش جون میده
آقا ال کلاسیکو ساعت چنده؟؟
7:30
به نظرت رئال میبره یا بارسلونا؟
آقا یه رئال دارم یه کریس 100 در صد رئال.
خخخخخخخخ
چند تا؟ :D
بارسلونا جدیدا خیلی قوی تر از پیش شده خط حمله فوق العاده خطرناکی داره البته این مورد هم برای رئال صدق میکنه در کل امیدوارم من رئال پیروز بشیم بر بارسلون.
کاربر محور ترین با پشتیبانی ترین کمپانی گوگل بزرگه.
چقدر این گوگل خوبه!
دوست من اين سياست گوگل دليلش خير بودنشون يا انسان دوستى اونها نيست! منطق تجارى گوگل بر اساس تبليغات بيشتره و هر چه بيشتر كاربرا از سرويسهاى اونها استفاده كنند سود بيشترى نصيب گوگل در تبليغات خواهد شد. بنابراين اين باز گذاشتن كمك ميكنه سودشون بيشتر بشه! باز بودن اندرويد كه خيليها به اشتباه اونو با باز بودن سيستمهاى GNU مثل لينوكس مقايسه ميكنند هدف تجارى توسعه سرويسهاى گوگل رو دنبال ميكنه در حاليكه در GNU ها اينطور نيست!
نكته ديگه هم اينكه گوگل با اطلاعات كاربرا تجارت ميكنه و هرچى كاربر بيشتر به سرويسهاش متصل بشند داده بيشترى بدست مياره!
حرف شما درسته
ولی به طور کلی برای من مصرف کننده هدفش فرقی نمی کنه...
مثلا برای یک مریض فرقی نمیکنه کسی که ۱۰۰ دلار بهش میده برای انسان دوستیه یا برای تظاهر...
خوبی از خودتونه
خخخخ
:D