ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

RETRY، محصول جدید Rovio یک بازی هواپیمایی است

Rovio با ساخت سری بازی های انگری بردز، هم به شهرت فراوانی رسید و هم با سود زیادی که از ساخت آن بدست آورد، خود را به عنوان یکی از بزرگترین برندها در دنیای بازی ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Rovio با ساخت سری بازی های انگری بردز، هم به شهرت فراوانی رسید و هم با سود زیادی که از ساخت آن بدست آورد، خود را به عنوان یکی از بزرگترین برندها در دنیای بازی های موبایل مطرح کرد.

از آنجا که درجا زدن و مشابه سازی برای یک استودیو در حکم مرگ است، Rovio در محصول اخیر خود تصمیم گرفته که از دنیای پرندگان فاصله بگیرد و دست به خلق بازی متفاوتی بزند. استودیوی سازنده پرندگان خشمگین، این بار سبک هواپیمایی را نشانه رفته و توانایی اش را این بار در سبکی متفاوت محک می زند. بازی RETRY جدیدترین عنوان این کمپانی بزرگ با سبک و سیاق جدید است.

برای آشنایی بیشتر با RETRY و مشاهده تصاویر و ویدیوی بازی، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

RETRY کاملا یادآور بازی های 8 بیتی دهه هشتاد میلادی است. گرافیک، گیم پلی و حتی موسیقی آن همانند بازی های قدیمی بوده و تجربه اش، برای گیمرهای قدیمی واقعا نوستالژیک و لذت بخش است. فقط نگاهی به عکس های بازی کافی است تا به سبک بازی و گیم پلی آن پی ببرید؛ کنترل هواپیما را در دست بگیرید، در هوا چرخ بزنید و در عین جمع کردن سکه ها، از موانع پیش رو بر حذر باشید. شاید RETRY در ظاهر بازی ساده ای به نظر برسد، اما متأسفانه باید بگوییم که اشتباه می کنید.

RETRY 2

وقتی نیم ساعت از وقت خود را پای این بازی گذاشتید، می بینید که دائما موانع (چه موانع طبیعی مثل باد و باران و چه اشیاء) مزاحم حرکت شما شده و در نهایت منجر به سقوط شما می شوند. هر بار که می بازید، مجبورید که با گزینه RETRY، بازی را دوباره از آخرین چک پوینت ادامه بدهید. بنابراین مشخص است که فلسفه نامگذاری بازی چه چیزی بوده، تلاش کنید، شکست بخورید و دوباره تلاش کنید.

مثل تمام بازی های Rovio با اتمام هر مرحله، به شما از 1 تا 3 ستاره تعلق می گیرد. بسته به تعداد ستاره هایی که می گیرید، مراحل و Bonus های جدیدی برایتان آزاد شده که بعضی از آنها به طرز وحشتناکی سخت و دشوارند.

RETRY 3

RETRY به صورت کاملا رایگان عرضه شده، با این حال بعضی از امکانات آن با صرف هزینه از درون بازی قابل خریداری اند. iOS و اندروید پلتفرم هایی هستند که روی آنها می توانید محصول جدید Rovio را بازی کنید.

ویدئویی از گیم پلی RETRY را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/RETRY-Trailer.mp4"]

RETRY

RETRY

سازنده: Rovio Entertainment Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 66.5 / 48.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • نیما

    این بازی کجاش جدیده، از بازی های قدیمی و تو مخی بندست :) که خیلی هم باحاله

  • saeed_ebrahimi

    مرسی دیجیاتو

  • iPooya

    یکی این رویو رو از برق کشه! هر روز بازی جدید!

  • BuBo

    من تو بازی های گوشی ببشتر دنبال بازی های ساخت ubiSoft ـم، مثل rayman, عالی بود بازی 2D با این کیفیت و گیم پلی عالیه و خلاقیت کمتر بازیی میتونه باهاش رقابت کنه، دقت کنید موسیقی هاشم عالی بود.

    بازی های Ravio هم اصلا بازی نمیکنم، همیشه هم angry هم بیشتر براس کسایی نصب کردم که با گوشیم بازی میکردن وگرنه اصلا جذبم نمیکرد.

  • فاميل دور

    من دو روزه که این بازی رو نصب کردم . باید بگم واقعا اعتیاد آور و جالبه . سبک بازی هم اونقدر سخت نیست که نشه از پسش بر اومد . روی هر دو دستگاه اسمارتفون و تبلت هم به راحتی میشه بازی کرد .
    تشکر از آقای بیگ زاده

    • bahram

      بَره بَره :D

  • مهدی

    رویو بازی هایی که میسازه در حد بچه 4 ساله هست ، آب هم قعطه، خوشحالم که باسه ویندوزفون نیومده و استور ویندوزفون توش اسپم نشده !

  • mohsen

    اونوقت چرا برا وینفون ارائه نکرده ! خوبه بازیشم چنگی به دل نمیزنه :|

  • LG Forever

    چه عجب از سرسه انگری بردز کشید بیرون

  • bahram

    عکس اولو دیدم باد جیمبو افتادم :D
    امیدوارم بتونه مثل انگری برد موفق بشه...
    تشکر از آقای بیگ زاده

  • H A M E D

    دوستان برای شما هم پلی استور از وقتی که متریال دیزاین شده کمتر اذیت میکنه؟
    گوگل هم داره به راه راست هدایت میشه :D

    • آریا

      از اول هم اذیت نمیکرد!!

      • H A M E D

        چرا دیگه... بعضی برنامه‌ها رو میگفت توی منطقه شما موجود نیست و...
        چند روزیه دیگه همچین چیزی رو نمیبینم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی