ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دارک سولز 2 بهترین بازی سال از نگاه Golden Joystick

صبح روزی که گذشت، مراسم اهدای جوایز گلدن جوی استیک در لندن برگزار شد و بهترین بازی های یک سال گذشته که از فاصله زمانی نوامبر 2013 تا اکتبر 2014 انتشار یافته بودند انتخاب شدند. سمت ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

صبح روزی که گذشت، مراسم اهدای جوایز گلدن جوی استیک در لندن برگزار شد و بهترین بازی های یک سال گذشته که از فاصله زمانی نوامبر 2013 تا اکتبر 2014 انتشار یافته بودند انتخاب شدند.

سمت و سوی اهدای جوایز نشانگر حرکت صنعت بازی است. از جدی تر شدن مسئله واقعیت مجازی گرفته تا محبوب تر شدن استیم نسبت به سال های گذشته. انتخاب استیم به عنوان برترین پلتفرم سال و DayZ به عنوان بهترین بازی جدید و بهترین بازی مستقل، نشان از پیشرفت روز به روز پی سی گیمینگ دارد. Rust هم عنوان دیگری از استیم است که توجه داوران را به خود جلب کرده.

پدر سری Metal Gear Solid هم برنده جایزه یک عمر دستاورد این مراسم شد و در نهایت این Dark Souls 2 بود که عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد.

در ادامه لیست جوایز را مشاهده می کنید.

  • بهترین بازی جدید: DayZ
  • بهترین بازی آنلاین: Hearthstone: Heroes of Warcraft
  • بهترین داستان سرایی: The Last of Us: Left Behind
  • بهترین طراحی بصری: Assassin’s Creed 4: Black Flag
  • بهترین صداگذاری: Assassin’s Creed 4: Black Flag
  • بازی شده ترین بازی سال: Rust
  • بهترین بخش چند نفره: Battlefield 4
  • بهترین بازی مستقل: DayZ
  • نوآوری سال: Oculus Rift DK2
  • بهترین سکانس در بازی: The Last of Us: Left Behind
  • بهترین بازی کنسول دستی: Pokemon X & Y
  • بهترین بازی موبایل: Hearthstone: Heroes of Warcraft
  • مورد انتظارترین بازی سال بعد: The Witcher 3: Wild Hunt
  • شخصیت سال : PewDiePie
  • استودیو سال: Ubisoft Montreal
  • بهترین پلتفرم سال: Steam
  • یک عمر دستاورد: Hideo Kojima
  • بهترین بازی سال: Dark Souls 2
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • A Abolfazli

    سلام. بازی خیلی خوبی بود ممنونم.

  • A Abolfazli

    سلام. به نظر من عالی بود . مرسی.

  • مجید

    همشون بازی های خوبین ولی the last of us ادمو غرق داستان خودش میکنه واقعا بازیه خوبیه... گیم پلی بی نقصی هم داره انصافا

  • hadi

    چرا igi نیست

  • kavehd2

    من سریع پاکش کردم خوشم نیومد :|

  • saeed_mousavi_1

    18 ساله بازی مالتی پلیر میکنم، از DukeNukem 3D تا Army Of Two ولی بیشترین بازی که حال داده استراتژی بوده Empire Earth که بعد از 12 سال اصلا قدیمی نمیشه و بعد از اون هم Age Of Empires

  • mehrdad

    من بازیش کردم واقعا بازی مهشری بود نزدیک به 15 تا غولشو کشتم ولی روی ادم خیلی تاثیر داره پیشنهاد میکنم بازیش نکنید

  • نیما

    Dark Souls 2 رو همون مرحله ی اول یک هفته گیر کردم
    اعصابم بهم ریخت پاکش کردم :)

  • امیرحسین

    ليستش مايه ي نشاطه!

  • وحید آقاخانی

    یادش بخیر اون زمانا بازی هایی اومده بود که شبیه به فیلم بود و بازی و فیلم قاطی بود.. چقدر ذوق مرگ بودیم.. یادش بخیر کمپانی لوکاس آرتز با سری Monkey Island و Indiana Jones.. یادش بخیر بازی Keen! یادش بخیر Doom, Wolf ... اااا یادش بخیر Tetris ااا یادش بخیر :) بازی تحت Qbasic که دوتا میمون بودن موز پرت میکردن! یا بازی تانک :) گرا میدادی و بومممممممممم :)))))
    10 نفری میشستیم بای یه PC 286 :))))))

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی