ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

LG تلفن همراه جدیدش را با 3 گیگابایت رم برای ژاپن معرفی کرد

چندی پیش شرکت ال جی با همکاری KDDI، یکی از اپراتورهای تلفن همراه ژاپن، اسمارت فونی به نام Isai FL عرضه کردند که شباهت ظاهری بسیاری به LG G3 داشت. Isai همچنین اولین اسمارت فون مجهز ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۵ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش شرکت ال جی با همکاری KDDI، یکی از اپراتورهای تلفن همراه ژاپن، اسمارت فونی به نام Isai FL عرضه کردند که شباهت ظاهری بسیاری به LG G3 داشت. Isai همچنین اولین اسمارت فون مجهز به صفحه نمایش QHD با تراکم پیکسل 500ppi در بازار ژاپن از سوی یک برند معتبر بود. این دستگاه چندین ماه پیش به صورت انحصاری در ژاپن عرضه شد اما حالا نوبت ورژن جدیدی رسیده که Isai VL نام دارد.

صفحه نمایش 5.5 اینچی Isai VL با تراکم پیکسل 534ppi دقیقا همانی است که روی Isai FL هم قرار داشت. FL به قدری مشخصات سخت افزاری قدرت مندی دارد که به راحتی می توان گفت VL فضای زیادی برای پیشرفت نداشته. FL یک حافظه رم 3 گیگابایتی دارد و نسبت به ورژن قبلی خود از امکانات مخابراتی بهتری به نام VoLTE برخوردار است که برقراری تماس را برای ژاپنی ها مطمئن تر کرده. LG Isai VL ضد آب و ضد غبار هم هست.

LG G3 و Isai FL از همه لحاظ مشابه یکدیگر بودند اما به هر روی، هنوز بسیار زود است که بخواهیم بر مبنای این تلفن همراه جدید، مشخصات سخت افزاری LG G4 را تشخیص دهیم. Isai VL به صورت قراردادی با شرکت KDDI ژاپن عرضه می شود، بنابراین انتظار عرضه آن را در دیگر بازارها نکشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • LG Forever

    کپی اون شایعه های قبل جی 3 این :)

  • عــــــامـــــــــر

    و باز شاهکاری از کره ای ها سالی ۵۰ تا پرچمدار معرفی کن

  • M7M

    به هر سايت خارجي معتبري كه سر بزنيد ميكند آيفون ٦ از همان زبان طراحي آيفون اصلي 2G استفاده ميكند
    گوشي ٤ طرف كنار داره اينها هيچ كدومش نگذاشتند صاف انداخته وسط !! مگه دوربينه كه انداختي وسط !
    خوب شد يك كنترل جدا نزد براي كم و زياد كردن صدا و ... !!

  • M7M

    همين را اسمش را عوض ميككند به اسم LG G4 خواهند فروخت در بازارهاي جهاني !

    • SAEED DASTMARD

      میلاد خدایی دوست دارم یه مک بوک بخرم آرزومه حالا انقد اسرار داری رو اپل پولم کم اومده داری کمکم کنی.

      • kamyab98

        باهاش صحبت کن یدونه از این ایمک جدیدا هم واسه من بگیره :))

  • M7M

    اي ... اينكه رفت براي تاييد نظر !!
    بعد ميگند چرا نمياي نظر بدي ؟!!! شما كار نداشته باش كي گفته اصلا !!!
    چرا دلدرد گرفتي از خنده ... !!
    رفتم كه رفتم ! ديگه هم بر نميگردم به جز امشب و فردا شب و شبهاي دگر !!!

    • SAEED DASTMARD

      هرچه دل تنگت میخواهد بگو.

  • M7M

    اميدوارم يكروز خوب بياد كه شركتها با اعداد پوج و بدون مفهوم با احساسات و پول مشتري بازي نكنند
    ال جي را خلاقتر از سامسونگ ميدونم هر چند ايرادات خاص خودش را داره و به پاي برندهاي مطرح اپل و HTC و سوني و موتورولا نميرسه
    سوني هم بدجوري خودش را بالاتر از رقيبان اندرويدي قرار داده
    هر شخصي كه HTC مدل وان و ل EYE و سوني Z3 و كامپكت اون را ميخره به كيفيت و مشخصات باطني بالا اهميت ميدهد برعكس بقيه
    سامي هم بالاخره بعد از چندين سال بنجل ساختن با مدلهاي گلكسي اس 5 مدل LTE -A و بهتر از اون گلكسي نوت 4 تازه داره به حد نصاب كيفيت قابل قبول ميرسه و ميشه جزو رقيبان قرارش داد

  • TROOL

    انصافن حاشیش کمه ولی یه گوشی دیگه هست که حاشیش خودتون ببینین

    • TROOL

      اینم پنلشه

      • M7M

        استاد حاشيه سازي باز رفتي تو حاشيه كه !
        نميتونم درك كنم چرا بعضيها هميشه عشق حاشيه هستند از همه نظر !!!
        شما حاشيه نظرهاتو هم كم كني من راضيم !

        • EBI131069

          شده تا حالا کامنت بزاری که دری وری توش نباشه

        • TROOL

          یه کامنت بزارم که رازی باشی از من
          چــــــــــــی میگی

        • TROOL

          بله شما که دیگه رو دست هر چی حاشیه رو زدی اصلن مشخص نیست نه

        • SAEED DASTMARD

          میلاد جون شما که خودت سلطان حاشیه ای چرا.

      • مرد هسته ای

        عالیه wow
        خوب اون پایینشم حذف میکرد دیگه

      • SAEED DASTMARD

        این که هر چی حاشیه نداشته پایینش که جبران کرده.

        • kamyab98

          اره .. به نظرم طراحیش ضعیفه
          حداقل اون حاشیرو بالاش میداد تا بشه با یه دست به اون نقطه کورا رسید ...

          • TROOL

            اره پایینشو خراب کرده

  • مرد هسته ای

    میگم زمان بندی پست هات بهم ریخته نگو نه

    • TROOL

      میگم بهم نریخته اغا ساعتاشو ببین

    • bahram

      آورین آورین

      • SAEED DASTMARD

        بهرام جدیدا با یه چایی 10 تا قند میخورم با یک شکلات بچه ها رو خر میکنم.

        • bahram

          میگم جدیداً نمکت کم شده ، نگو قند زیاد میخوری :D

  • SAEED DASTMARD

    از اینکه کمپانی ها یه زبان طراحی رو میگیرن مدام تکرار می کنند متنفرم.

    • TROOL

      الان همه برند ها همینطورین یه قسمتی رو تغییرش نمیدن تا به عنوان اصالت محصول بمونه مثلن ایفون با دکمه هومش سامسونگ با دکمه هومش الجی با دکمه پشت گوشی .

      • SAEED DASTMARD

        درست هست ولی تو هر سری از پرچم دارها که معرفی میشه باید یه زبان طراحی جدید معرفی بشه مثلا گوشی های سامسونگ الجی سونی به یک نواختی در طراحی رسیدن.

        • TROOL

          اینجوری بخوایم حساب کنیم هیچ فرق زیاد ظاهری بین هیچکدومشون نیست مدلای یه برند

        • kamyab98

          اتفاقا امسال نسبت به سال های دیگه طراحی بسیار زیبا شده بودن
          سامسونگ از اون اس۵ واقعا افتضاح(فقط طراحی) به نوت۴ زیبا رسید
          ال جی تو جی ۳ هم خوب عمل کرد
          سونی هم یه بهبود هایی داده
          اچ تی سی هم که همیشه خوب بوده
          نکسوس هم نسبت به سال پیشش یه پیشرفت فوقالعاده داشته
          ایفون هم طراحیش یه جوری شده نمیدونم بگم خوبه یا نه باید از نزدیک ببینم

          • TROOL

            به نظرم فقط نوت 4 تویه طراحی با جی 3 خوب بود

    • kamyab98

      مگه کمپانی هست که اینکارو نکنه؟ :/

      • SAEED DASTMARD

        خوش بختانه نداریم.

  • maria yekta

    صورتی قشنگی داره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی