ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: تولید آیپاد کلاسیک به خاطر کمبود قطعه متوقف شد

اپل ماه گذشته و بعد از سال ها تولید یکی از سمبلیک ترین پخش کننده های MP3 خودش را متوقف نمود. شب گذشته تیم کوک در مصاحبه ای گفت توقف تولید آیپاد کلاسیک در سیزدهمین ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۶ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۹:۲۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل ماه گذشته و بعد از سال ها تولید یکی از سمبلیک ترین پخش کننده های MP3 خودش را متوقف نمود. شب گذشته تیم کوک در مصاحبه ای گفت توقف تولید آیپاد کلاسیک در سیزدهمین جشن تولدش یک علت مشخص داشت، آنهم اینکه زنجیره ی تولید ما نمی توانست قطعات لازم برای این محصول را تامین نماید.

کوک افزود اپل در به دست آوردن قطعات لازم برای تولید آیپاد کلاسیک ۱۶۰ گیگابایتی با مشکل جدی مواجه بود، البته ما اگر واقعاً می خواستیم می توانستیم به تولید کنندگان فشار آورده و آنها را وادار به تامین قطعات مورد نیاز کنیم. ولی از سوی دیگر این امر می توانست سبب چالشی دیگر گردد و در تامین مواد اولیه ی لازم برای تولید سایر موارد مورد نیاز با مشکل مواجه شویم از همین رو به این نتیجه رسیدیم توقف تولید آیپاد کلاسیک بهترین گزینه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • NAKOOT

    دوستان اپل به مشکل تامیت قطعه میخوره چون تولید کننده با کیفیت کمه.از این ور هم که با سامسونگ قطع کرده

  • M7M

    يادش بخير استيو جابز وقتي آيپاد نانو را معرفي كرد به ما فهموند كه اون جيب كوچيك شلوار جين بيخودي نبوده !!!
    بزودي با محصولات عالي اپل شوكه ميشويد

  • تیک تاک

    غیر مستقیم از چرخه تولید خارجش کردن....
    به همین راحتی..‎:)‎

  • TROOL

    یعنی شرکت به این مهمی و بزرگی کمبود قطعه پیدا میکنه
    اصلن غیر مستقیم داره میگه تولید نمیکنیم تمام

    • حمیـــد

      سلام داداش . دیروز برای همون راه حلی که تست کرده بودم ، یه کامنت جدا گذاشتم توی همون پست، که تست سایت همسایه هم توش بود ، ... در کمال ناباوری کامنت من منتشر نشد .... اولین باره همچین چیزی دیدم از دیجیاتو !!!

      • TROOL

        س*انسو*و شد یا کلن ح*ذف شد؟

        • حمیـــد

          کلا حذف شد . هیچ اثری ازش نیست
          انگار که اصلا من همچین کامنتی نذاشته بودم

          • TROOL

            اره الان داشتم نگاه میکردم اصلن نیست
            پس یه کاری کن واسه خودت
            من که اموزششو یاد گرفتم که به زودی نصبش میکنم چون داعم آنم لازم فعلن نمیشه
            از این به بعد کامنتایی که خیلی بلند بالاست رو 2 تیکه کن یعنی بالاش بنویس 1 بعد بنویسش بعد که یه صفحه شد یه کامنت دیگه در جوابش بنویس بالاش 2 ادامشو بنویس اینجوری شانس موفقیت بیشتره از سایت همسایه ها هم استفاده نکن
            حالا یه بار دیگه میخوای مراحلشو بزار بچه ها استفاده کنن {چند تکه سازی یادت نره}
            امیدوارم خود سایت RSS رو راه بندازه .گزینه پاسخ که رفت

  • آقا حسین

    وقتی تیم کوک که نخبه زنجیره تامین هست تولید یکی از محصولات خوبش رو بخاطر زنجیره تامین متوقف می کنه نشون می ده تامین قطعات و تولید محصول چه چالش بزرگی هست . بنظر من تولید کنندگانی مثل سامسونگ که محدوده وسیع تری از محصولات ( صوتی تصویری موبایل و ...) پوشش می دهند بیشتر با این موضوع درگیر هستند .
    به هر حال این موضوع از زمان روی کار آمدن تیم کوک بیشتر بچشم می خوره .... تعویق تولید اپل واچ - عدم معرفی آیپد 12 اینچی - عدم تولید مک بوک ایر رتینا - و حالا هم توقف تولید آیپاد کلاسیک

  • arshiya

    امیدوارم حداقل به تولید ipod touch ادامه بده.

  • abolfazl_eslami

    اقا چرا خبرهای مایکروسافتو پوشش نمی دی

    1- فضای نامحدود ابری وان درایو برای کاربران آفیس 365

    2- آپدیت جدید وان درایو و پشتیبانی از چند اکانت

  • HeWolf

    حیف باشه. تازه میخواستم برم یکی بخرم همه آهنگهام رو بریزم روش.ظرفیتشون خیلی خوب بود.

    آقا راستی این اسمایل ها کجاست؟

    • TROOL

      باید خودت شکلک بزاری مثلن اینجوری ستاره رو بردار :*)
      :)

  • پژمان

    همچنین میگن که انگاری یه کارگاه کوچک هستند به مشکل خوردند...
    نا سلامتی بزرگترین در جهانند
    میخواین بپیچونین دیگه خالی نبندین

مطالب پیشنهادی