ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی به رکورد فروش ۱۶.۸ میلیون تلفن هوشمند دست یافته است

در روزگاری که گریبان سامسونگ در زمینه ی فروش تلفن های هوشمند را برندهای چینی گرفته اند و اپل از غول های اندرویدی الگوبرداری می کند، به نظر می آید دیگر کمپانی کره ای فعال ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در روزگاری که گریبان سامسونگ در زمینه ی فروش تلفن های هوشمند را برندهای چینی گرفته اند و اپل از غول های اندرویدی الگوبرداری می کند، به نظر می آید دیگر کمپانی کره ای فعال در عرصه ی موبایل یعنی LG روزهایی طلایی را سپری می نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت یاد شده اعلام کرده است سه ماهه ی اخیر بهترین فروش ممکن از تلفن های هوشمند در طی پنج سال گذشته را تجربه نموده و با فروش ۱۶.۸ میلیون دستگاه موبایل سودی ۴۵۰ میلیون دلاری را نصیب خود کرده، که رقم یاد شده نسبت به سال گذشته دو برابر گشته است.

افزایش ۳۹ درصدی در فروش تلفن های هوشمند در حالی که ال جی در فروش لوازم خانگیش با تنزل مواجه شده و برای مثال در زمینه ی ابزارهای هواساز زیانی قابل توجه را تجربه کرده است به نظر خبر خوشایندی می آید، هر چند که این شرکت می گوید کاهش سودش ناشی از تنزل آمار فروش در کره جنوبی بوده است.

علاوه بر موارد مذکور برند دوم محصولات الکترونیکی کره، ۵ درصد سود بیشتر در زمینه ی فروش تلویزیون های LCD را نیز تجربه نموده است و انتظار دارد در سال آینده این سود به واسطه ی نمایشگرهای رده بالای 4K که تولید نموده به مراتب افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • امیر (ال جی موبایل)

    سلام دوستان ! من خودم از شنیدن این خبر خیلی‌ ناراحت شدم ! ولی‌ باید به عرض همه برسونم که ساعت هوشمند G Watch R به هیچ وجه وارد ایران نخواهد شد ! من خودم در شرکت الجی موبایل کار می‌کنم م و طبق صحبتی که با مدیر عامل الجی داشتم ایشون فرمودند که این ساعت وارد ایران نخواهد شد و این خبر بسیار ناراحت کنند‌ست ! همانند G Watch .

  • TROOL

    الجی جی 3 ارزوست

  • Mahdi

    من 3 ماه پیش G3 گرفتم و الآنم خیلی از LG راضیم!!!
    خدمات پس از فروش فوق العادش یکی از دلایل رضایت منه.
    وقتی خدمات خوب باشه آدم احساس امنیت میکنه و LG تو این کار از بهترین هاست!!!
    :)

  • LG Forever

    ایول ال جی همین که به کاربراش اهمیت میده باعث پیشرفتش شده

  • عــــــامـــــــــر

    نقطه عطف طراحیه الجی جی ۲ بود همین کار باعث شد که جی ۳ هم یک طراحی زیبا داشته باشه و بشه عامل فروش بیشتر ناگفته نماند که امکانات نرم افزاری در کنار یک زیرکی طراحی استفاده از پلاستیک با روکش فلز باعث شد یک عملکرد خوب در فردش رو به همراه داشته باشه الجی

  • mohammadmj

    واقعا باید آفرین گفت

  • Mr.Geek

    آقا جی 2 دارم راضیم ازش :)

    ال جی مچکریم ^^

    • LG Forever

      به سلامتی همه جی 2 دارا :)

  • Sina a big fan of Htc

    دوستان من الان وان دارم و خیلی خیلی ازش راضی هستم و انتظارمو بالا برده

    میخام گوشی بعدیم جی ۳ ال جی باشه

    اما تعداد خیلی زیادی از کاربرای mobile.ir. نظر دادن که بعد یه مدت استفاده صفحه ش زرد میشه که شامل گارانتی هم نمیشه !!

    مورد دوم ک اشاره کردن لگ و تاخیر تو رابط کاربریشه !!!

    لطفا بگید این موارد چقدر صحت داره ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    نمیخام اولین تجربه ای جیم مثل سونی باشه و برای همیشه ازش فراری بشم و هر ازم پرسید سونی چطوره بگم من که ازش خیری ندیدم !!

    • TROOL

      من با جی 3 کار کردم خیلی باحاله مخصوصن صفحش

    • hamid3h

      دوست عزیز آخه این چه حرف احمقانه ای هستش! من خودم جی 3 رو 2 ماهه دارم. هیچ مشکلی هم باهاش ندارم. صفحه اش عالیه، نور صفحه میتونست بیشتر باشه ولی همین قدر کافیه و خیلی شارپ و چشم نوازه. هیچ مشکل خاصی نداره. رابط کاربری کمی لگ داره که با آوردن گزینه توسعه دهندگان تو تنظیمات Animation Scale رو روی 1 بزار. سرعت گوشی فوق العاده میشه و افکت ها بینظیر میشن. اگر کمکی خاصی بهم ایمیل بزن

    • SAEED DASTMARD

      الجی یه برند نو پا در ایران هست این حرف حدیث ها رو هم عده ای میزنن که چشم پیشرفت الجی در بازار ایران رو نداشتن من چند سال هست یه پایین رده الجی دارم بهترین کیفیت صفحه نمایش رو در بین میان رده های امروزی داره پس بخر جی 3 رو که خیلی دیر کردی.

      • SAEED DASTMARD

        یه مقدار نور صفحه جی 3 پایین هست در مقابل رقبا ولی در عوض کیفیت خارق العاده ای داره خواستی بخری اول تستش کن بعد بخر رابطش هم آبدیت کنی بدون لگ میشه که اندروید 5 براش بیاد بهینه تر میشه بدون مکث.

    • Mr.Geek

      تو جی 2 هم بعضیا این داستانارو میگفتن ولی ما چیز خاصی ندیدیم , بغیر اینکه بعضی اوقات حیلی کم تو اینترنت 3جیش اذیت میکنه همین

  • سیب کوچولو

    حمید ایمیلت رو چک کن

  • Masoud

    دیجیاتو خودتی که این حرفو زدی؟

    "اپل از غول های اندروید الگو برداری میکند"

    چه عجب...!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی