ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Apple Watch
تکنولوژی

تماشا کنید: وقتی رابط کاربری اپل واچ به آیفون می آید

یک مقاله در وب سایت 9t05Mac سبب شده است تا لوکاس منگا (Lucas Menge) با الهام از عملکرد ظاهری اپل واچ یک صفحه ی خانگی (Home Screen) برای آیفون را توسعه دهد که در این ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک مقاله در وب سایت 9t05Mac سبب شده است تا لوکاس منگا (Lucas Menge) با الهام از عملکرد ظاهری اپل واچ یک صفحه ی خانگی (Home Screen) برای آیفون را توسعه دهد که در این صفحه ی خانگی چیدمان اپلیکیشن ها همانند ساعت اپل ساختاری مشابه لانه زنبور پیدا می کند.

منگا سعی کرده است حداکثر جزئیات بصری که در اپل واچ مشاهده کرده بود را به آیفون بیاورد، با اجرای صفحه خانگی ارائه شده توسط او شما آیکن همه ی اپلیکیشن ها را در یک نمای کلی بسیار ریز و دایره مانند مشاهده می کنید و با لمس یک بخش از این نمای کلی در آن قسمت بزرگنمایی صورت پذیرفته و می توانید آیکن ها را بزرگتر ملاحظه نمودهو سپس به اسکرول در بین اپ ها یا به اجرای یکی از آنها بپردازید.

برای خارج شدن از وضعیت بزرگنمایی تنها لمس کردن بخشی که دارای فضای خالی است کفایت می کند. کدهای منبع این اپلیکیشن در حال حاضر بر روی GitHub موجود بوده و البته بسیاری از افرادی که ویدئوی مرتبط به آن را ملاحظه کرده اند خواهان انتشارش به صورت یک توییک (Tweak) تحت جیل بریک شده اند.

در ادامه ی مطلب می توانید ویدئویی از عملکرد این صفحه ی خانگی را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Apple-Watch-to-iPhone-home-screen-prototype.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Farzam_Farahmandnia

    کانسپتش عاااااالیه یعنی، عالی!

  • TROOL

    باحاله خیلی هم ریزه

  • jahanjkb

    ااااااااا خععععلی باحاله ک این

  • zapi

    واو! عالی بود واقعـــــــــا!!!!!!!!

  • فرزاد

    باحال بود -)

  • SAEED DASTMARD

    آقا بسیار قشنگ بود اپلکیشن مشابه ای برای اندروید وجود داره؟

  • M7M

    زوم داره ولي باز در حالت عادي ريز هست
    بسيار هم شلوغ و گيج كننده هست
    همون بهتر كه كه فقط براي ساعتش بياد

  • M7M

    خيلي ريز هست
    درشتر ميزد يكچيزي !

  • M7M

    من تا الآن آيفون نداشتم ولي به علت اومدن ساعت اپل كه فقط با آيفون تنظيم ميشه مجبورم يك آيفون ٦ با حجم ١٢٨ گيگابايت + كاور چرمي اپل =با قيمت كمتر از ٢٥٠٠ هزار تومان بخرم ! در ماه بهمن يا اسفند
    ساعتشم از نوع بدنه طلا قرمز ! خواهم خريد ميگند حداقل ٧ ميليون كنار بگذار كه از نظر من ارزش داره
    شايعه از ١٢٠٠ دلار تا ٥٠٠٠ دلار براي ساعت اپل با بدنه طلا متفاوت هست !
    آيپد هم ميخواستم تعويض نكنم ! ولي اون هم ٢ تاش روي هم بالاترين حجمش با كاور براي مدل بزرگتر = كمتر از ٥ ميليون تومان
    آيمك رتينا هم هستش ...
    ٢٧ ميليوني خرج دارم تا عيد فقط هم اپل !

    • سامان

      اگه يك دهم اين هزينه رو به محك تقديم كني، بيشتر لذت مي بري.

    • TROOL

      حتمن میخری

    • nilz

      ﺑﺎﺑﺎ ﭘﻮﻝ دار :-o

  • كاوه

    جالب بود ...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی