ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مچ بند سلامتی Microsoft Band و سرویس Microsoft Health معرفی شدند

همانطور که پیش بینی میشد، مایکروسافت هم تلاش دارد تا به عرصه گجت های پوشیدنی قدم بگذارد. یکی از نشانه های تلاش این شرکت در این زمینه، ارائه اپلیکیشن Microsoft Health در مک اپ استور، ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۸ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که پیش بینی میشد، مایکروسافت هم تلاش دارد تا به عرصه گجت های پوشیدنی قدم بگذارد. یکی از نشانه های تلاش این شرکت در این زمینه، ارائه اپلیکیشن Microsoft Health در مک اپ استور، گوگل پلی و ویندوزفون استور است. شایعات، این اپلیکیشن را که دیروز در فروشگاه ها قرار گرفت، به مچ بند ورزشی مایکروسافت مرتبط می دانند.

با توجه به اپلیکیشن یاد شده، عملکرد مایکروسافت بند را می توان مشابه فیول بند نایک (FuelBand) دانست. این مچ بند علاوه بر نمایش ساعت، توانایی شمارش قدم ها، ضربان قلب، میزان کالری سوخته شده و اندازه گیری کیفیت خواب را دارد. همچنین امکان نمایش نوتیفیکیشن های تلفن همراه روی نمایشگر آن و نوشتن یادداشت و یادآوری با استفاده از دستیار صوتی کورتانا فراهم شده است.

برای اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

B1KYkoxIEAAKVC4

مایکروسافت بند از یک نمایشگر با دقت 310x102 بهره می برد و به ده سنسور مختلف مجهز شده تا بتواند اطلاعات مختلفی را اندازه گیری کند؛ از ضربان قلب گرفته تا تابش اشعه فرابنفش و میزان استرس. طراحی این دستگاه توسط کوانتین موریس (Quentin Morris)، طراح کنترلر ایکس باکس وان انجام شده است. این مچ بند با یک بار شارژ می تواند تا 48 ساعت دوام بیاورد و به دلیل داشتن GPS داخلی، برای ورزش کردن و دویدن می تواند مستقل از تلفن همراه عمل کند. علاوه بر این، پلتفرم آن به گونه ای طراحی شده که با تمامی تلفن های هوشمند بازار با هر سیستم عامل سازگاری داشته باشد.

سازگاری این مچ بند با تمامی پلتفرم ها به هسته آن، یعنی اپلیکیشن Microsoft Health مربوط می شود. این اپلیکیشن همانند HealthKit اپل و Google Fit عمل می کند اما به صورت باز طراحی شده تا همه دستگاه ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین مایکروسافت در حال رایزنی با دیگر شرکت ها از جمله سامسونگ، HTC، Pebble و FitBit است تا از پلتفرم این شرکت روی دستگاه های خود استفاده کنند.

10-30-2014 12-04-42 PM

Microsoft Health همچنین از موتور هوشمندی بهره می برد که راهکارهای بهینه را به کاربر ارائه می کند. برای مثال می گوید چه تمرین هایی بیشتری کالری را می سوزانند یا اطلاعاتی در مورد کیفیت خوابتان به شما می دهد. این اپلیکیشن می تواند با تقویم Outlook هماهنگ شود تا بتوانید طبق برنامه پیش بروید. امکان به اشتراک گذاری اطلاعات دستگاه نیز وجود دارد. این امر با سرویس HealthVault امکان پذیر است و افراد می توانند اطلاعات را در اختیار پزشک خود بگذارند.

سرویس های مختلفی از جمله MyFitnessPal، RunKeeper، MapMyFitness و UP در حال حاضر توسط Microsoft Health برای استفاده کامل از 10 سنسور موجود در Microsoft Band مجوز دارند. دیگر شرکت ها نیز می توانند مجوز استفاده از امکانات این مچ بند را دریافت کنند.

پس از لو رفتن اطلاعات، مایکروسافت تأیید کرد که تعداد محدودی از مچ بند Microsoft Band از امروز با قیمت 199 دلار به صورت آنلاین و همچنین از طریق برخی فروشگاه ها در آمریکا عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • saeed_ebrahimi

    نمیدونم چرا طراحیشو نمی پسنیدیم

  • mohammadmj

    مایکروسافت موتورشو روشن کرده ................................

  • eimanarenji

    دوستان
    در كل ايده هاي ساعتها و بندهاي هوشمند خيلي خوب و وسوسه بر انگيزند!
    ولي ١ سوال!!! تا حالا به اين تيك عصبي كه شايد ٩٠٪ ما دچارش هستيم دقت كردين!! ايني كه بايد هر ١٠ دقيقه موبايل رو برداريم نگاش كنيم روشن كنيم صفحه رو و الكي بهش زل بزنيم!!!
    خوب اين يه جور اعتياده يه جور حالته عصبيه نا سالمه!! حالا شما به مچبند و ساعت نگاه كردم و گرفتن ژستهاي عجيب و غريب هم بهش اضافه كنيد'!!!
    فاجعه اي در راه است

  • Behnam

    مايكروسافت توى اين چيزا خوبه كارش، تجربه استفاده سنسورهاى متعدد توى محصولاتش رو به خوبى نشون داده، هرچند كه بايد دوستش داشته باشى كه كاربرش باشى، نظر بنده است جسارت نباشه.

  • حسین

    اپل واچ کارکرد دیگری داره، اپل واچ جنبه‌ی لوکس رو نیز در نظر گرفته و اصلاً ساعت حساب می‌شه. این تنها یک مچ‌بنده که جنبه‌ی سلامتی رو در نظر گرفته. اپل واچ کاربرد‌های بسیار بیش‌تری داره نسبت به این و ساعت‌های گلکسی هم کارکرد‌های بسیار بیش‌تری دارند. ولی همواره دیدم که وسیله‌ای که تخصصی‌تر باشه در مورد اون موردی که توش تخصص داره قوی‌تره. مطمئناً این مچ‌بند در زمینه‌ی سلامتی بسیار قوی هست ولی در زمینه‌های دیگر قطعاً حرفی برای گفتن ندارد.

    در ضمن بحث زیبایی اپل واچ شد، کاملاً قبول دارم که از لحاظ زیبایی اپل واچ بسیار ضعیف عمل کرده؛ ولیکن در این‌جا که بحث بین دو محصول اپل واچ و مایکروسافت بند هست، نمی‌تونید از ظاهر اپل واچ ایرادی بگیرید، چرا که از نظر این حقیر، مایکروسافت بند ظاهری بسیار معمولی‌ دارد و اپل واچ چند سر و گردن زیباتر است.

    راجع به پراید هم که بهتره چیزی نگم! هر اتفاقی که میوفته میگن پراید...

  • md4956

    سلام
    من گوشیمو آنلاک کردم، ولی برنامه ی xap_deployer رو نمیتونم باز کنم .. روی windows 8 32bit یکم فکر میکنه و هیچ واکنشی نشون نمیده (چه توی حالت اکسترکت شده، چه توی همون حالت زیپ) ، و روی ویندوز ۷ ۳۲ (کامپیوترم) ارور میده و باز نمیشه
    (xap_deployer has stoped working)

    ممنون میشم اگه راه حل رو همینجا یا به ایمیلم بدین
    md4956@yahoo.com

    توی فروم مربوطه که جواب ندادن، اینجا مطرح میکنم

  • A Sky full of Stars

    آقایون واقعا شرمنده که بی ربط میپرسم ...
    میخواستم ببینم کسی میدونه چطور مودم روترم رو تبدیل به پروکسی کنم ؟ ینی قندشکن سرخود باشه :))
    ممنون میشم میل بدید ...
    Mohammad.gandomi37@gmail.com

    • a.mohammadi

      دوست عزیز باید مودمی تهیه کنی که قابلیت vpn tonel داشته باشه که یه مورد یادم هست از tp -link فکر کنم مدلش 8961 بود

  • amiraa

    برای اولین بار یه ذره وسوسه شدم که ساعت هوشمند داشته باشم

  • AmirReza

    عجب چیزیه!

  • TROOL

    ای جونم عکس متحرک یاد ترنسفور منز افتادم

    • Ali SONY

      چه باحاله این عکس!

    • SAEED DASTMARD

      این تصویر متحرک انضباط در چیینش و دقت در طراحی قطعات رو توسط مایکروسافت نشون میده.

      • TROOL

        ای لاویو سعید!

        • SAEED DASTMARD

          ترول کی تصمیم گرفتی به خودت مثبت ندی؟

          • TROOL

            تصمیمی گرفته نشده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی