هم اکنون لنوو رسما مالک موتورولا است
لنوو هم اکنون مالک موتورولا است. تمام پول ها جا به جا شده، قرارداد امضا شده و کار های وکلا به اتمام رسیده است. این خرید، لنوو را به سومین سازنده بزرگ تلفن های هوشمند ...
لنوو هم اکنون مالک موتورولا است. تمام پول ها جا به جا شده، قرارداد امضا شده و کار های وکلا به اتمام رسیده است. این خرید، لنوو را به سومین سازنده بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا تبدیل می کند. دفتر مرکزی موتورولا در شیکاگو باقی مانده و رئیس هیئت مدیره آن، Rick Osterloh، سمت خود را حفظ خواهد کرد.
طبق این معامله ۲.۹ میلیارد دلاری بین لنوو و گوگل، تمامی تکنولوژی های موتورولا به لنوو واگذار شده است. لازم به ذکر است که گوگل، مالکیت خود روی پتنت ها را حفظ کرده است و فقط مجوز استفاده شراکتی از بعضی از آن ها را به لنوو داده است.
ساعاتی پیش در دیجیاتو درباره بدل شدن شیائومی به سومین سازنده تلفن های هوشمند خواندید، اما با توجه به این خرید، این شرکت چینی جایگاه خود را از دست داده و رتبه چهارم نزول پیدا کرده است.
با این خرید، موتورولا قادر خواهد بود محصولات خود را در نمایندگی های فروش آسیایی و اروپایی لنوو به فروش برساند؛ بدین وسیله این زوج می توانند به هدف خود، مبنی بر به فروش رساندن ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند و تبلت برسند.
از دیگر اهداف مشترک این دو شرکت بزرگ، به سودبخشی رساندن موتورولا تا نیمه سال ۲۰۱۶ است، که با وجود دستگاه هایی همچون نکسوس ۶، دروید توربو و موتو ۳۶۰ بعید به نظر نمی رسد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
لنوو از لحاظ سخت افزاری واقعا از بقیه یه سر و گردن بالاتره
اما متاسفانه خیلی ها به خاطر بازار خودشون و یا .... این موضوع رو کتمان میکنند. و متاسفانه بعضی ها هم دنباله رو بی اراده دیگران میشن.
خیلی ناراحتم کرد این خبر....
اگه گوگل بیشتر بهش میرسید خیلی خوب میشد
حیف...
دوستان تکنولوژی همون تکنولوژی موتورولاست طراحی هم با توجه به دروید توربو همون طراحی عالی موتورولاست اسم هم که حفظ میشه فقط تحت مالکیت لنوو. من که اگه یه روزی بخوام به اندروید برگردم احتمالا گزینه اولم موتورولاست(همیشه این برند با اصالتو دوست داشتم و دارم) گزینه دومم سری نوت سامسونگه
یعنی برند موتورولا هم از پشت گوشیاش ورداشته میشه ؟؟؟؟
حیف و صد حیف خدایی
ای چینی های مفت خور :(
موتورولا مخترع و سازنده اولین تلفن موبایل دنیا حیف شد :(
حیف شد واقعا موتورلا واقعا پیشرفت خوبی داشت امسال
دوستان به نظرم یه مقدار به دید مثبت نگاه کنیم . موتورولا داره روز به روز بهتر میشه ، دیوایس های بیشتر ، تو مدل های مختلف ، بالا رده ، میان رده های بسیار عالی و خوش قیمت ، کیفیت بالا طراحی زیبا ، اندروید خالص . لنوو هم که قرار اسمشو حفظ کنه . به نظرم من تازه اتفاق خوبیه ، موتورولا هم الان داره به سود میرسه ...
تازه با توجه به این قسمت :
"با این خرید، موتورولا قادر خواهد بود محصولات خود را در نمایندگی های فروش آسیایی و اروپایی لنوو به فروش برساند"
خریدش برای ما هم راحت تر میشه .
به شخصه به نظرم اتفاق مثبتیه ، اگه همین روندی که الان هست رو حفظ کنه ...
چیه عزاداری گرفتید؟ چینی ها هم میتوانن خلاق باشن :دی
ناراحت کنندست
می ترسم از روزی که اچ تی سی سونی حتی الجی توسط دستگاه های کپی بلعیده بشن.