کامپیوترهای all-in-one جدید HP با پروژکتور و اسکنر سه بعدی
شرکت HP از نسل جدیدی از کامپیوترهای All-in-One خود پرده برداشته که آنها را در شاخه ای جدید به نام HP Sprout جای داده است. در این مدل های تازه خبری از موس و کیبرد ...
شرکت HP از نسل جدیدی از کامپیوترهای All-in-One خود پرده برداشته که آنها را در شاخه ای جدید به نام HP Sprout جای داده است. در این مدل های تازه خبری از موس و کیبرد نیست و به جای آن از یک پروژکتور و اسکنر سه بعدی به عنوان این دو ابزار استفاده شده است.
این مدل ها با ویندوز ۸ کار می کنند اما روش ورود اطلاعات به آنها مطابق روش های معمول در کامپیوترهای دیگر نیست. پروژکتوری در این مدل نقش نمایش تصویری از کلیدها را بازی می کند و اسکنری سه بعدی نیز کار شناسایی حرکات دست و کلیدهای فشرده شده توسط دست را بر عهده دارد. اسکنر تعبیه شده در این مدل از قلم هوشمند نیز پشتیبانی می کند که خلق طرح های طبیعی تر را برای طراحان ساده می کند.
خصوصیات سخت افزاری این مدل شامل یک دوربین ۱۴٫۶ مگاپیکسلی، یک پروژکتور DLP و اسکنر سه بعدی RealSense است. ضمنا این مدل از یک پردازنده Core i7 اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد و مانیتور استفاده شده در آن نیز در اندازه ۲۳ اینچی لمسی با کیفیت 1080p است.
ساخت چنین محصول آینده نگرانه ای توسط HP که مدت ها پروژه های خلاقانه را مد نظر نداشته جالب به نظر می رسد. به هر حال از ویدئوی زیر که به نظر می رسد این مدل به حد کافی جذاب باشد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/hp-reimagine-what-you-can-do.mp4"]
این کامپیوتر با قیمت ۱۸۹۹ دلار از امروز قابل خرید است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

خداییش چند سال از تکنولوژی جلوتره خیلی باهاش حال کردم
ویدیوش که جذاب بود البته کار خاصی نشون نمیداد ، اگه واقعا کاربردی باشه اونوقت ارزش خردن داره ولی در کل با همین حالتم واسه کلاس گذاشتن خوبه خخخخ
چی بگم به این میگن نوآوری ....................
به نظر لقمه دور سر چرخوندن میاد حتی راحت هم نیست کار باهاش تازه باید نرم افزارهام قابلیتهاشو پشتیبانی کنن ..
کلیپش خیلی باحال تره
چیز خیلی جالبی به نظر میاد ...
اما فکر کنم قیمتش یخورده زیاده
نقد
طرح به شدت افتضاحي هست
اگر بخواهيم با سيستم لمسيركر كنيم بهترين حالت روي تبلت هست
تبلت حرفه اي وكوم هم هست كهرميتونه براي طراحان مفيد باشه
از HP انتظار بيشتري داشتم ...
نوآوري كاربرديشون ته كشيده
اغا لذت بردم ، خلاقیت تو این موج میزنه
خیلی جالبه! خوشگل هم هست...
اما سوال اینه که آیا این مدل کیبورد برای کار سنگین دقت کافی رو داره؟!
با سلام.
طرح جالبیه.
تا ببینیم نتیجه چی می شه !
-------------------------------------
راستی تا یادم نرفته.
Apple TV iOS 7.0.1 برای دانلود در دسترس قرار گرفته.
متاسفانه همه به اشتباه می گن که دیگه بدون اینترنت می توانید از دستگاه استفاده کنید. منظورم خاصیت AirPlay
هستش.
باید عرض کنم که خیر اینطور نیست.
تنها خاصیت WIFI به دستگاه افزوده شده تا بتوان بدون استفاده از کابل اترنت یا LANو بصورت بی سیم به وای فای متصل شد و سپس به Apple TV متصل شوید.
این کار را من با MacBook pro 13 - 2011
iPhone 5s With iOS 8.1
iMac ME089 2012-13
iPad Mini 1 With iOS 8.1
iPad 2 که این خاصیت را ندارد کلا.
تست کردم. و متاسفانه بدون اتصال به اینترنت فلج است.
قبلا این کار فقط با کابل شبکه امکان پذیر بود. اما الان خاصیت وای فای افزوده شده.
البته اگر کسی خلاف این را می داند من را هم در جریان قرار دهد.