ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از صفحه نمایش بسیار باریک و جدید ۵.۳ اینچی خود رونمایی کرد

تلفن هوشمند پرچمدار سال آینده ی شرکت ال جی می تواند بسیار باریک باشد. این شرکت از جدیدترین دست آورد سخت افزاری خود که یک صفحه نمایش ۵٫۳ با رزولوشن ۱۰۸۰پی و با ضخامت بسیار ...

مجتبی بوالحسنی
مجتبی بوالحسنی منتشر شده در ۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۳:۴۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تلفن هوشمند پرچمدار سال آینده ی شرکت ال جی می تواند بسیار باریک باشد. این شرکت از جدیدترین دست آورد سخت افزاری خود که یک صفحه نمایش ۵٫۳ با رزولوشن ۱۰۸۰پی و با ضخامت بسیار کم ۰٫۷ میلی متر است، رونمایی کرد.

به لطف استفاده از فناوری Neo Edge ال جی، پنل صفحه نمایش جدید این شرکت، دارای یک لایه ی چسب مانند است که آن را از وجود یک فریم پلاستیکی اضافه در حاشیه ها بی نیاز می نماید. همچنین این صفحه نمایش در برابر نفود آب و گرد و غبار مقاوم است.

اینکه از پنل مورد بحث در چه محصولاتی و چه زمانی استفاده خواهد شد فعلا مشخص نیست. اما می توان امیدوار بود برای اولین بار در تلفن هوشمند پرچمدار بعدی شرکت ال جی -یعنی جانشین G3- مورد استفاده قرار گیرد.

البته در نظر داشته باشید که ال جی اولین شرکتی نیست که به ساخت صفحه نمایش های بسیار باریک روی آورده، بلکه شرکت های دیگری نیز قبلا در این راه قدم هایی برداشته اند که می توان از صفحه نمایش Aquos Crystal شرکت شارپ، که اندازه آن ۵ اینچ بوده و کیفیت۷۲۰پی را برای کاربران به ارمغان می آورد اشاره نمود.

البته محصول جدید شرکت ال جی نسبت به صفحه نمایش یاد شده ی شرکت شارپ، اندازه ای بزرگ تر و کیفیتی بهتر را فراهم آورده است. بنا به ادعای ال جی، در حال حاضر لقب باریکترین پنل صفحه نمایش متعلق به محصول جدید این شرکت است.

در این سال ها شاهد افزایش اندازه ی تلفن های هوشمند بوده ایم، و حالا می توان انتظار داشت که بزودی شاهد دستگاه هایی بدون حاشیه و با صفحه ای بزرگ تر و خوش دست تر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL

    الجی است دیگر ته بدون حاشیه بودن!

  • jj

    وای دختره چه نازههه

    دندوناشوووو :-*

    خدا واسه الجی نیگرش داره
    واللا glx از این کارا میکرد ۹۹ درصد بازار و میگرفت

  • Erfanm

    دستشون درد نکنه اما این رکورد های میلیمتری ارزش زیادی ندارن
    از طرفی این پنل ها در برابر حرارت آسیب پذیر تر هستن و ضربه پذیری کمتری هم دارن و به نظر من عمر مفیدشون هم کمتر باید باشه
    اما به هر حال حرف کلی من اینه که برای من کیفیت تصویر مهمه نه صدم میلیمتر نازکتر شدن گوشی

  • oscar

    سیب کوچلو واقعا چیز جالبی درست کرده بودی

  • administrator

    70 درصد موفقیت الجی واسه استفاده از این دخترای خوشکله

    البته تو این تبلیغ گویا دختران خوشکل اعتصاب کردن

    :D

    وضیتی داره این الجیا

    ایشالا شاهد همکاریش با GLX باشیم :LOL:

  • SAEED DASTMARD

    یعنی معرفی داشتیم از الجی یا سامسونگ زن توش نباشه مگه داریم.

  • reza

    ال جی به دور از هیاهویی که هموطنش سامسونگ همیشه راه میندازه داره کارش به خوبی انجام میده .

    و حداقل تو صنعت تولید نمایشگر از پیشتازان دنیاست.

    به نظر میرسه رویای تلفن بدون حاشیه صفحه نمایشم داره به واقعیت تبدیل میشه فقط میمونه مسئله باتری!

    معمولا محصولات ال جی برای ما ایرانی ها قیمت مناسب تری نسبت به بقیه برند های مشهور داره.

    • احمدM2

      خیلی بی انصافی
      هر شرکت دیگه ای بود و صفحه نوت4 با اون کیفیت فوق العاده (بررسی خود دیجیاتو) اون تراکم پیکسل و اون مصرف فوق العاده کم رو ساخته بود زمین و زمان رو بهم میدوخت ولی شما بگو سامسونگ چیزی گفت؟؟

  • bahram

    امروز فرداست که شرکت های چینی همینو کپی میکنن و به اسم خودشون میزنن...
    سامسونگ داره عقب میمونه!

  • کنجکاو

    در حال حاضر میشه گفت تو صفحه نمایش شرکی های ال جی، شارپ و ژاپن دیسپلی یک گام از بقیه جلوتر هستند.
    هر چند که من شرکت های شارپ و ژاپن دیسپلی رو بیش تر ترجیح می دهم.
    متعصب هم نیستم... :)

  • M7M

    با اين پنلهاي كم حاشيه آيفون 5 اينچ و آيفون پلاس 5.7 اينچ ميشه ساخت

    • TROOL

      خوب الان به نظرت ایفون چند اینچی استاندارده؟

    • امیر پارسا

      میلاد مگه تو دستت سالی چقدر بزرگ میشه؟!lol
      تا همین دو سه سال پیش میگفتی پنل گوشی باید 3و نیم اینج باشه اندازه ایفون نه بزرگتر چون اندازه دستته و بقیه که بزرگترند بوووق اند
      حالا اینقدر دستت بزرگ شده که دنبال 6اینچی هستی؟!
      بابا شماها دیگه کی هستین ا پ ل پر ستا

    • SAEED DASTMARD

      میلاد الان بگو الجی کره هیچ نقشی در پیشرفت تکنولوژی نداشتن.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی