گزارش مالی سه ماهه ی سوم HTC: سود کم و امید به ماه های آینده
شرکت HTC گزارش عملکرد مالی خود را در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۴ اعلام نمود. بنظر می رسد این شرکت با تغییراتی که در طی این سه ماهه داشته است توانسته مجددا به سود ...
شرکت HTC گزارش عملکرد مالی خود را در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۴ اعلام نمود. بنظر می رسد این شرکت با تغییراتی که در طی این سه ماهه داشته است توانسته مجددا به سود دهی برسد.
درآمد کلی HTC در این بازه زمانی ۱.۳۸ میلیارد دلار بوده و نیز سود خالص این شرکت ۱۹ میلیون دلار اعلام شده است. هر چند که این مقدار سود، برای چنین شرکتی کم محسوب می شود، ولی HTC امیدوار است تا در سه ماهه ی پایانی سال جاری این مقدار را افزایش داده و مجددا به روال سود دهی های کلان خود بازگردد.
در ادامه جزئیات بیشتر را مطالعه کنید.
با اینکه HTC در این سه ماهه به سود دهی مختصری رسیده اما درآمد کلی آن نسبت به سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۴ کاهش قابل توجهی داشته. درآمد شرکت در سه ماهه دوم ۲٫۱۷ میلیارد دلار بوده که نسبت به سه ماه سوم سال مالی اچ تی سی، ۷۹۰ میلیون دلار کاهش داشته است.
شرکت یاد شده، در حال حاضر در روزهای خوبی به سر نمی برد و نسبت سود خالص به درآمد آن ناچیز است. از دلایل رسیدن HTC به همین مقدار سود در قیاس با بازه ی مشابه سال گذشته نیز می توان به کاهش ۳۶ درصدی هزینه های تبلیغات و فروش و نیز کاهش ۴۸ درصدی هزینه های مدیریتی اشاره نمود.
بخش قابل توجهی از فروش تلفن های هوشمند شرکت HTC را برخی مدل های سری Desire مانند ۶۱۰ و ۵۱۰ تشکیل می دهند. بنا به گزارش ها این دو مدل در اروپا و آمریکا با فروش نسبتا خوبی مواجه شده اند. همچنین مدل Desire 816 در کشورهایی نظیر چین، تایوان، هند و منظقه ی خاورمیانه فروش خوبی داشته است. همچنین، انتظار می رود تعداد بیشتری از پرچمدار این شرکت یعنی HTC One M8 بفروش برسد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

.
سه ماهه HTC one m8 dual رو خریدم دریغ از یه آپدیت!!! هنوز رو ۴.۴.۲ مونده، در حالیکه نسخه تک سیمش حداقل چهار تا آپدیت گرفته و الان ۴.۴.۴ کیت کت رو داره، به هیچ وجه نسخه دو سیم کارت پرچمدارای HTC رو نخرید که عین گوشی چینی ها باهاش تا میکنه
دوستان سلام این عکس مطلبی که دیجیاتو گذاشته کدوم مدله
سلام، این مدل، htc one E8 هست نسخه ای متفاوت از m8
قیمتش هم ایران 1400000 هست. رنگش مشکی و سفید و قرمزم داره
ممنون
امیدوارم دوباره به سود دهی زیاد برسه
HTC با M8 ترکوند ولی اگه از اولترا پیکسل میکشید بیرون یا همونو پیکسلشو بیشتر میکر د خیلی خوب میشد
اتفاقا عمقي كه عكساي اولترا داره توي آيفون و گالكسي و حتي گوشي هاي سوني نميشه ديد.
به نظر من بايد از شركت هاي ضعيفتو مثل htc بايد خريد كرد تا جون بگيرن اون وقت رقابت قشنگتر ميشه و به نفع ما مصرف كننده ها ميشه
لنوو و شیائومی می تازند، سونی و اچ تی سی ضرر می دهند!
عجب!!!
خدایی به عکس مطلب توجه می کنم میبینم پلاستیک اچ تی سی هم بسیار با کیفیت هست.
آقا 19 میلیون دلار سود بهتر از 19 میلیون ضرر هست این شرکت های ناکس چینی پول در آوردن بسیار سخت کردن.
19 میلیون دلار سود روزنه ی امید اچ تی سی برای بازگشت به دوران اوجش هست.
hTC حقش این نیست ، واقعا حیفه گوشیهایی که بهترین کیفیت رو دارن قربانی تبلیغات و هیپنوتیزم بقیه شرکت ها میشن ...
البته اگر پشتیبانی نرم افزاری (از لحاظ نسخه های جدید اندروید) اچ تی سی رو نادیده بگیریم، بله خیلی گوشی های خوبی تولید می کنه.