ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

13.5 میلیون پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است؛ گزارش مالی سه ماهه گذشته سونی اعلام شد

سونی اعلام کرد از بازه زمانی ماه جولای تا انتهای سپتامبر موفق به فروش 3.3 میلیون پلی استیشن 4 شده است که این موضوع سبب افزایش 84 درصدی درآمدزایی کمپانی نسبت به سال قبل شده. ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی اعلام کرد از بازه زمانی ماه جولای تا انتهای سپتامبر موفق به فروش 3.3 میلیون پلی استیشن 4 شده است که این موضوع سبب افزایش 84 درصدی درآمدزایی کمپانی نسبت به سال قبل شده. مجموعا 13.5 میلیون کنسول توسط سونی به بازار عرضه شده اند.

در کنار این تعداد PS4، کاربران هنوز پلی استیشن 3 را هم فراموش نکرده اند. از جولای تا سپتامبر، بش از 800 هزار PS3 به دست مشتریان رسیده.

در ادامه جزئیات بیشتر را می خوانید.

اما به پلی استیشن ویتا که می رسیم باید سرمان را به نشانه تاسف تکان دهیم. سونی در این سه ماه مجموعا 700 هزار ویتا، PSP و پلی استیشن تی وی فروخته. از آنجایی که رقم تفکیکی هر کدام اعلام نشده می توان بیشتر فروش را بین ویتا و پلی استیشن تی وی تقسیم کرد.

البته ناگفته نماند که همین 700 هزار واحد، نسبت به سال گذشته صدهزار واحد افت داشته در حالی که جولای تا سپتامبر سال 2013 پلی استیشن تی وی اصلا وجود خارجی نداشت. این ارقام نشان دهنده ضعف سونی در بخش کنسول های دستی و تمایل اندک مردم به خرید ویتا است.

به طور کل، بخش بازی و سرویس های شبکه ای سونی 309.5 میلیارد ین درآمد داشته که ضرر 4.2 میلیارد ینی سال گذشته را به 21.8 میلیارد ین تبدیل کرده، جهشی فوق العاده که مسبب اصلی آن پلی استیشن 4 بوده است.

اما در مجموع، سونی 136 میلیارد ین ضرر کرده و انتظار می رود تا انتهای سال این رقم به 230 میلیارد ین هم برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مهرداد

    فک میکردم سونی سال پیش ضرر دهیش تموم شده و رو به رشده
    اما امسال بازم ضرر داد
    فک کنم سونی باید ریخت و پاش هاشو جمع کنه
    یه مقدار بخش موبایل رو ساده سازی کنه
    وقت بیشتر روی محصولات بزاره یه جورایی الانم داره همین کارو میکنه
    از این به بعد وقتشه که رو نرم افزار کار کنه
    تعداد مدل میان رده ها رو کمتر کنه در عوض محصولات کامل تری عرضه کنه

  • TROOL

    عشقم فقط PC البته PS4 هم دارم این بازیای ماشینی با کنسول حال میده تفنگی با PC

  • administrator

    جون میده GOD of War رو مخصوص PS4 بازی کرد روش

  • borna_talebi

    اگر گزارش کامل رو ببینید میفهمید بیشتر بخش ها دارند بهتر عمل میکنند اما این بخش موبایل اونقدر ضرر زده که اثر همه رو از بین برده. حداقل سونی فهمیده اشتباه کرده و بالاخره رییس بخش موبایل ها رو عوض کرد. امیدوارم سونی به روز های اوجش برگرده
    :sony:

  • SAEED DASTMARD

    با اینکه ایکس باکس مال شرکتی به محترمی مایکروسافت هست ولی نمیدونم چرا پی اس 4 من مجذوب خودش میکنه فکر کنم تجربه کار بیشتر باشه.

  • MANCHESTER.UNITED

    PS4 عالی کار کرد و خیلی از ایکس باکس بازارو به سمت خودش کشوند.
    از وقتی که اسمارت فونها و تبلت ها بازار رو گرفتن دیگه کمتر کسی سمت کنسولهای دستی میره

  • کنجکاو

    امیدوارم که با تغییرات مدیریتی که در بخش موبایل سونی به وجود آمده است، این قسمت هم هر چه زودتر به سوددهی برسه.
    سونی برای من یک برند نوستالوژیکه!
    :)
    دلم برای VAIO تنگ شده :(

  • Ag

    سونی کارش توی کنسول ها خوب بود انصافا

    با اینکه فن ایکس باکس هستم اما باید حقایق رو گفت...

    کنسول های دستی هم تا جندسال دیگه کاملا خذف میشن...

  • عــــــامـــــــــر

    سونی کنسول موفقی بود که یک عامل از نظر من باعث موفقیتش شد
    و اونم اینه که در حین تعصب رو برند در هر محدوه مکانی ، یک عده هستن که قیمت کمتر در کنار سخت افزار براشون مهمه ، هرچند مایکروسافت 1 ماه بعد قیمت ایکس باکس رو بدون کینکت کم کرد اما سونی برد خودشو کرده بود ، سونی جواب اون یک عده رو خیلی خوب داد و نداشون و لبیک گفت

    • مهردادششم

      بالاخره تونستم یه تستی پیدا کنم که نسخه اسنپدراگون نوت ۴ توش از نسخه اگزینوس قوی تره
      http://results.rightware.com/basemark_x/all-all-phone-all-all

مطالب پیشنهادی