GTA 5 بیش از 34 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است
در جلسه گزارش مسئولین شرکت Take-Two، مدیرعالم این شرکت، اشتراوس زلنیک اعلام کرد که Grand Theft Auto V هنوز هم به فروش قدرتمند در سطح بازار ادامه می دهد و با عرضه بازی روی کنسول ...
در جلسه گزارش مسئولین شرکت Take-Two، مدیرعالم این شرکت، اشتراوس زلنیک اعلام کرد که Grand Theft Auto V هنوز هم به فروش قدرتمند در سطح بازار ادامه می دهد و با عرضه بازی روی کنسول های نسل جدید و پی سی انتظارات بیشتری هم از آن می رود.
با این حساب، این کمپانی هنوز به طور صد در صد از فروش این بازی راضی نیست! عجیب نیست، GTAV هنوز برای نسل هشتم کنسول ها و البته پی سی منتشر نشده، بنابراین اصلا بعید به نظر نمی رسد که تا انتهای سه ماهه ی دوم سال مالی 2016، فروش این عنوان به 50 میلیون نسخه برسد.
پنچمین نسخه از سری GTA روی دو کنسول اکس باکس 360 و پلی استیشن 4 مجموعا فروش 34 میلیونی داشته که البته این مقدار تقریبا بین 160 میلیون کنسول تقسیم شده.
GTA V تا انتهای اکتبر سال گذشته 29 میلیون فروخته بود و در 3 روز اول عرضه اش، یک میلیارد دلار درآمدزایی داشت. GTA Online که به رایگان همراه با GTA V عرضه شد همچنان منبع درآمد قابل توجهی برای Take-Two محسوب می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
قشنگ بود
مهم نیس 34 میلیون بفروشه یا 100 میلیون
کافیه نسخه جدید GOD of WAR بیاد واسه پی سی و کلا از حالت انحصاری خارج شه
اونموقع هست که تمامی نسخه های GTA تو افق محو میشن ...
قبلا که بازی میکردم خیلی ازش خوشم میومد اما متاسفانه یا خوشبختانه چند سالی میشه بازی کردن رو گذاشتم کنار.
از اين به بعد جديدترين طرحهاي جديد جالبي كه ديدم براتون ميگذارم تو پروفايل خودم و ...
GTA تنها بازی هستش که بازی کردنش بهم ارامش میده ، فکرشو بکن یه شهر کامل مال خودت باشه خیلی باحاله
سلام دوستان
بعد از مرحوم نارنجی ، همیشه این سایتو چک میکنم و خبرای تکنولوژیو از این سایت دنبال میکنم . واقعا سایت خیلی خوبیه و از امروز منم به جمعتون اضافه شدم و ثبت نام کردم :D
واقعا نسبت به سایتای همسایه جو دوستانه و خوبی داره
بی صبرانه منتظر GTA V رویه PC هستم
پول دادم خفن سیستم بستم فقط به عشق این بازی
همه رویه کنسول این بازیو تموم کردن من منتظر در فراق GTA V در PC
3 هزار میلیارد تومن درآمدزایی تو یه روز :o
آقا گفتم جغد بجز ترول کس دیگه ای جواب نداد
آقایون خفاش شبگرد موش صحرایی و ... هرچی هستن جواب بدن :D
اصلن کسی دیگه بغیر از من 24 ساعته تویه این سایت هست؟
منم که جغد بقیه هم دارن خواب اینترنت 8 مگابیت میبینن :-D
خخخخخ
آقا سایت تو هپروته فازش فضاییه کی درس میکنیدش
-----
ور آر جغدز؟
IM TROOL OWL . OK