تریلر Halo 2: Anniversary میان پرده های خیره کننده ای را به نمایش می گذارد [تماشا کنید]
هیلو 2 نوامبر امسال 10 ساله خواهد شد، عنوان علمی-تخیلی منحصر به فردی که برای اکس باکس منتشر شد، حالا قرار است در بسته ای تحت عنوان The Master Chief Collection در کنار 3 عنوان ...
هیلو 2 نوامبر امسال 10 ساله خواهد شد، عنوان علمی-تخیلی منحصر به فردی که برای اکس باکس منتشر شد، حالا قرار است در بسته ای تحت عنوان The Master Chief Collection در کنار 3 عنوان دیگر سری برای اکس باکس وان عرضه شود.
نسخه سالگرد هیلو 2 با تغییرات گسترده ای همراه بوده که حتی میان پرده های بازی را هم شامل شده. مایکروسافت روز گذشته ویدیویی منتشر کرد که هیلو 2 را در وضعیت کنونی خود نمایش می دهد.
استودیو بلور، سازنده شهیر CGI های فیلم های هالیوودی و بازی های ویدیویی است که ساخت این تریلر سینمایی را به عهده گرفته. از چهره ها گرفته تا بازتاب نور و حرکت بدن کاراکترها باعث می شود که پیش خود آرزوی یک فیلم سینمایی هیلو با چنین کیفیت ساختی را داشته باشید. اما به هر حال، از میان پرده ها که بگذریم، گسترده ترین پیشرفت نسخه سالگرد، جلوه های تصویری و گرافیکی درون بازی است.
The Master Chief Collection در کنار Assassin's Creed Unity در تاریخ 11 نوامبر تنها برای اکس باکس وان منتشر خواهد شد.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Halo+2+Anniversary+Cinematic+Launch+Trailer+Official.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چقدر خوبه این :) !!!!
خواهشا از آپارات استفاده کنید
ﮐﻼ ۳۶۰ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺭﺩﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﺮﺩﻧﺪ ؟ :(( ﻣﺎ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯿﻢ ﻭﺍﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﯾﻌﻨﯽ cod ﻫﻢ ﭘﺮ ؟ :(
خراب اين فرنچايزم.
دقيقاً از روز هرضه شروع ميكنم به بازي كردنش.
بر اساس اين تريلر نميشه نظر داد باس گيم پلي بازي رو ببينيم
اقا اون کلیپ call of duty رو هم درست کنید .!؟؟!!؟
کل فیلم رو به طور کامل می تونید به صورت مجانی داخل Xbox video مشاهده کنید / Xbox video یه اپلیکیشن که از طریق ویندوز و وب و ایکس باکی قابل دسترسی / در ضمن اولین قسمت سریال halo nightfall روز ۱۱ نوامبر توی master chief collection می یاد / امیدوارم متن رو کامل کنید همچنین امیدوارم تریلر های nightfall رو هم قرار بدید ، مرسی
سلام دوستان، شرمنده بی ربط به پسته ولی جای دیگه ای نیست که بپرسم.!!
می خواستم بدونم با پولی که قراره به یه هدفون EarPod حدود 110-120 تومن بدم، چه هدفون (تو گوشی) دیگه ای میشه خرید که بهتر از این باشه؟!!
راهنمایی کنید...
بخوای چیز خوب بگیری که 100 دیگه بزار روش یه چیز خفن بردار البته اینا هم هست یه نگاه بنداز بهش
http://www.alldigitall.ir/product/35095/Moshi-Mythro---Gold#page=1
http://www.alldigitall.ir/product/22687/Microsoft-LX-3000#page=1
تنها دلیلی که دوست دارم Xbox One داشته باشم همین Halo!
sam09ft خیلی خیلی ممنون واسه سایتی که معرفی کردی