نگاهی نزدیک به Microsoft Band [تماشا کنید]
دو روز پیش، مایکروسافت هم با معرفی دستبند سلامتی اش به جمع سازندگان این گجت ها پیوست. این محصول که Microsoft Band نام دارد، از یک نمایشگر ۱۰۲ در ۳۱۰ پیکسلی مستطیل شکل بهره می ...
دو روز پیش، مایکروسافت هم با معرفی دستبند سلامتی اش به جمع سازندگان این گجت ها پیوست. این محصول که Microsoft Band نام دارد، از یک نمایشگر ۱۰۲ در ۳۱۰ پیکسلی مستطیل شکل بهره می برد و ۱۰ سنسور مختلف برای اندازه گیری ضربان قلب، تابش اشعه فرا بنفش و میزان استرس در آن قرار دارد.
باتری این محصول به گونه ای است که تا ۴۸ ساعت می توانید از آن بهره ببرید و با تمام تلفن های هوشمند حال حاضر سازگاری کامل خواهد داشت.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از این محصول را خواهید دید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Microsoft-Band-Hands-on-The-Verge-1.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












اسمارت بندی هست که از راه دور جواب بده یعنی اسمارت فونت تو خونه باشه تو بیرون از خونه
هم شیکه هم کاربردی تره نسبت به ساعتها
حداقل زیبایی که داره
من دوس دارم یکی بخرم
به نظر كيفيت ساخت بسيار پاييني رو شاهد هستيم
و متاسفانه تكنولوژي شارژرش اصلاً جذاب نيست
دستبند جالبی به نظر میاد.
تشکر
خوشمان امد
کاش می شد نوید(دیوان) با دیجیاتو همکاری می کرد و همون روزی که خودش رفته بود ماکروسافت استور یه ویدیو نگاه نزدیک می رفت !! بیشتر می جسبید :D
امیر رضا مثل اینکه تو هم مثل من کم میای ببینم ترول کدوم دعوا میشه لینک بدی؟
ولش داداش به خاطرات گذشته پیوست
از بدی باید دوری کرد
بعد از اون مشاجره ها تویه پستای قبلی سر ماکروسافت اصلن دیگه رقبت نداره بیاد هر چند که همه طرفهای دعوا مقصرن و کلن نباید کل کل میکردن.
پیشنهاد می کنم کتب فارسی اول تا سوم ابتدایی رو یه مروری بکنی دیکتت افتضاحه
خسته نباشی ملا نقطه ای.
از گیر فیت بهتره
ناخوداگاه گفتم دیوان این پستو ببینه چه کیفی میکنه جاش خالی :-)
هم شیکه هم زیباست به نظر من و اینکه با همه سیستم عاملا مچ میشه هم عالیه ، و از همه بهتر،کرتانا
کاری به امکانات و برندو اینا ندارم، ولی اگه خوب دقت کنید حتی از عکسش مشخصه که جنسه مرغوبی نداره.
تا الان بهترین توی اسمارت واچ-اسمارت بند ها اول Fitbit هست بعد Apple Watch.
Apple Watch ساعت فوق العاده زیبا و لوکسیه و از بهترین مواد توش استفاده شده منتها باتریش افــــــــــــــــــتضاحه! که باعث میشه از خریدش منصرف شم :/
میمونه Fitbit که همه چی تمومه و به احتمال زیاد میخرمش :)
از کیفیت پایین این عکسها آدم بیشتر به این فکر میکنه که میخواستن بیشتر بکوبنش تا معرفیش کنن!
نگران باطري اپل نباش به راحتي با يك بروزرسوني ميتونه كلي در مصرفش صرفه جويي كنه
اپل تنها توليد كننده اي هست كه با به روز رساني هاش حتي ميتونه مشكلات major سخت افزاريش رو رفع كنه