ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به Microsoft Band [تماشا کنید]

دو روز پیش، مایکروسافت هم با معرفی دستبند سلامتی اش به جمع سازندگان این گجت ها پیوست. این محصول که Microsoft Band نام دارد، از یک نمایشگر ۱۰۲ در ۳۱۰ پیکسلی مستطیل شکل بهره می ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۰ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دو روز پیش، مایکروسافت هم با معرفی دستبند سلامتی اش به جمع سازندگان این گجت ها پیوست. این محصول که Microsoft Band نام دارد، از یک نمایشگر ۱۰۲ در ۳۱۰ پیکسلی مستطیل شکل بهره می برد و ۱۰ سنسور مختلف برای اندازه گیری ضربان قلب، تابش اشعه فرا بنفش و میزان استرس در آن قرار دارد.

باتری این محصول به گونه ای است که تا ۴۸ ساعت می توانید از آن بهره ببرید و با تمام تلفن های هوشمند حال حاضر سازگاری کامل خواهد داشت.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از این محصول را خواهید دید.

band-charge-detail-980x565

band-clasp-detail-980x611

band-clasp-max-980x377

band-heart-sensor-detail-980x732

band-front-face-980x927

band-main-screen-980x619

band-main-screen-alternate-980x478

band-more-details-980x477

band-details-980x543

band-tiles-980x527

band-settings-980x510

band-clasp-min-980x358

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Microsoft-Band-Hands-on-The-Verge-1.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • بابک

    اسمارت بندی هست که از راه دور جواب بده یعنی اسمارت فونت تو خونه باشه تو بیرون از خونه

  • محمدجواد

    هم شیکه هم کاربردی تره نسبت به ساعتها
    حداقل زیبایی که داره
    من دوس دارم یکی بخرم

  • eimanarenji

    به نظر كيفيت ساخت بسيار پاييني رو شاهد هستيم
    و متاسفانه تكنولوژي شارژرش اصلاً جذاب نيست

  • bahram

    دستبند جالبی به نظر میاد.
    تشکر

  • محمد

    خوشمان امد

  • سوتابایت

    کاش می شد نوید(دیوان) با دیجیاتو همکاری می کرد و همون روزی که خودش رفته بود ماکروسافت استور یه ویدیو نگاه نزدیک می رفت !! بیشتر می جسبید :D

    • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

      امیر رضا مثل اینکه تو هم مثل من کم میای ببینم ترول کدوم دعوا میشه لینک بدی؟

      • TROOL

        ولش داداش به خاطرات گذشته پیوست
        از بدی باید دوری کرد

    • TROOL

      بعد از اون مشاجره ها تویه پستای قبلی سر ماکروسافت اصلن دیگه رقبت نداره بیاد هر چند که همه طرفهای دعوا مقصرن و کلن نباید کل کل میکردن.

      • معلم

        پیشنهاد می کنم کتب فارسی اول تا سوم ابتدایی رو یه مروری بکنی دیکتت افتضاحه

        • TROOL

          خسته نباشی ملا نقطه ای.

  • محمد

    از گیر فیت بهتره

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

    ناخوداگاه گفتم دیوان این پستو ببینه چه کیفی میکنه جاش خالی :-)

  • عــــــامـــــــــر

    هم شیکه هم زیباست به نظر من و اینکه با همه سیستم عاملا مچ میشه هم عالیه ، و از همه بهتر،کرتانا

  • Robot Chicken

    کاری به امکانات و برندو اینا ندارم، ولی اگه خوب دقت کنید حتی از عکسش مشخصه که جنسه مرغوبی نداره.
    تا الان بهترین توی اسمارت واچ-اسمارت بند ها اول Fitbit هست بعد Apple Watch.
    Apple Watch ساعت فوق العاده زیبا و لوکسیه و از بهترین مواد توش استفاده شده منتها باتریش افــــــــــــــــــتضاحه! که باعث میشه از خریدش منصرف شم :/
    میمونه Fitbit که همه چی تمومه و به احتمال زیاد میخرمش :)

    • reza_mohammadi

      از کیفیت پایین این عکسها آدم بیشتر به این فکر میکنه که میخواستن بیشتر بکوبنش تا معرفیش کنن!

    • eimanarenji

      نگران باطري اپل نباش به راحتي با يك بروزرسوني ميتونه كلي در مصرفش صرفه جويي كنه
      اپل تنها توليد كننده اي هست كه با به روز رساني هاش حتي ميتونه مشكلات major سخت افزاريش رو رفع كنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی