10 مدل از بهترین و بدترین تلفن های همراه نوکیا
هفته پیش، مایکروسافت با اعلام خبر جایگزینی نام لومیا به جای نوکیا، وارد فاز جدیدی از تلفن های همراه شد. با نوکیا بدرود گفتیم اما تمام خاطرات گذشته همچنان سر جای خود هستند. نوکیا بیش ...
هفته پیش، مایکروسافت با اعلام خبر جایگزینی نام لومیا به جای نوکیا، وارد فاز جدیدی از تلفن های همراه شد. با نوکیا بدرود گفتیم اما تمام خاطرات گذشته همچنان سر جای خود هستند. نوکیا بیش از سه دهه به تولید دستگاه ها و تلفن های هوشمند می پرداخت که استانداردهای بسیاری را وارد صنعت کردند.
از 3310 گرفته تا لومیا 1020 که عکسبرداری با تلفن های همراه را به مرحله ای جدید برد اما این کمپانی فنلاندی محصولاتی هم طی سال های فعالیتش تولید نموده که تعجب همگان را برانگیخته.
با توجه به اینکه نوکیا دیگر تولید سخت افزار نخواهد داشت، نگاهی داریم به بهترین ها و بدترین های نوکیا طی 30 سال اخیر.
بهترین ها
Nokia 3310

Nokia N95

Nokia Lumia 1020

Nokia 7710

Nokia 3250

بدترین ها
Nokia N-Gage

Nokia 7280

Nokia 8800

Nokia 5510

Nokia 8110

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
میگم اگه سنتون قد نمیده 6600 رو سرج کنید
حتی یک فیلمم واسش ساختن امریکاییه اسمشم فکر کنم تماس بود یا همچی چیزی 6600 کجایی که یادش بخیر
سلام. هر چی گفتین فقط از 6600 نگفتین. ارزوی 6600 داشتم می رفتم جلوی مغازه نیم ساعت تو نخش بودم ارزوهایی داشتیم
من یه نوکیا ۳۲۵۰داشتیم الانم گوشی نوکیا سیتو و ایی۷۱.خخخخخخخخخخ!
ایول لیست باحالی بود من خودم 6300 داشتم کلی خاطره دارم باهاش الانم s6 edge دارم اما جای اون نوکیاهارو نمیگیره. به نظرم n79 هم خیلی خوبه میخوام یه دست دومشو پیدا کنم
اغا شما همه رو گفتین به جز c7که نظر شخصیم اینه که بهتر ازاین هنوز ساخته نشده تو نوکیا
چرا از نوکیا 6630 یادی نشد.
به نظرم فوق العاده هست. هنوزم باهاش کار می کنم.
گوشی اچ تی سی ام سوخت (بعد 2 سال) اما 6630 رو تقریبا 9 سال دارم و هزار بلا سرش آوردم ولی هیچ چیزش نشد.
من هنوز همون n73 سری اولو دارم با قاب نقره ایش صحیح و سالم و همچنان ازش لذت میبرم ...
چه پولها که نریختیم تو جیب نوکیا و سامسونگ
خدایی تبدیل به پول امروزش میکنم میتونستم تو نیاوران آ÷ارتمان داشته باشم
تصحیح میکنم n93