ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی مانیتور ۳۱ اینچی 4K جدید خود را معرفی کرد

عکاسان، ویرایشگران حرفه ای ویدئو و گرافیست ها همواره به دنبال نمایشگرهایی هستند که بتوانند واضح ترین تصویر را به آنها ارائه نمایند. در همین راستا و در پاسخ به همین نیاز LG دست به ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

عکاسان، ویرایشگران حرفه ای ویدئو و گرافیست ها همواره به دنبال نمایشگرهایی هستند که بتوانند واضح ترین تصویر را به آنها ارائه نمایند. در همین راستا و در پاسخ به همین نیاز LG دست به معرفی یک مانیتور 4K جدید تحت شماره مدل 31MU97 زده است که از آن تحت عنوان "مانیتور سینمای دیجیتال 4K" نیز یاد می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

محصول یاد شده یک مانیتور ۳۱ اینچی IPS است که می تواند تصاویر را با رزلوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ و با رنگ های ۱۰ بیتی به نمایش درآورد. این دستاورد جدید ال جی قار به پوشش داد ۹۹.۵ درصد از طیف رنگ های AdobeRGB بوده و از نمایش بیش از یک میلیارد رنگ پشتیبانی به عمل می آورد تا تصاویر را با دقیق ترین جزئیات ممکن ارائه نماید.

علاوه بر موارد یاد شده ال جی در مانیتور جدید قابلیتی تحت عنوان فضای دوگانه ی رنگی ارائه کرده است که بر مبنای آن این نمایشگر قادر است دو مد رنگی را به صورت همزمان به نمایش در بیاورد تا کاربر بتواند به قیاس بین آنها بپردازد.

LG 31MU97 دارای دو پورت HDMI، یک DisplayPort، یک MiniDP و سه پورت USB‌ 3.0 است و همچنین کاربران می توانند مستقیماً هارد دیسک های اکسترنال و یا تبلت خود را به آن متصل نمایند، مدل مذکور با کامپیوترهای مک از برند اپل نیز سازگاری دارد.

2 LG 31MU97 5 4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • ارتان

    الان یه سالو دو ماه از معرفیش گذشته قیمتش حدودا 3250 شده ولی باز یه خورده گرونه ولی انصافا الجی از بقیه برندا ارزونتر زده جالبه اونموقه که این مطلبو نوشتید همه میگفتن 14میلیون!! ولی الان 3تومن ایناس خخ ولی کاش یه بررسی هم انجام بدید حالا که تو بازار پره دوس دارم بدونم این مانیتوره تو عمل هم مثل امارو ارقامش شگفت انگیزه یا نه؟!

  • Nima_Rajabi

    با این قیمت آدم میره آیمک 5k میخره

  • SAEED DASTMARD

    یکی از اینا داشته باشم شب و روز پاشم.

  • نیما ناصری

    قبلا جایی خونده بودم که بالاتر از فول اچ دی برای نمایشگرهای زیر 40 اینچ برای انسان قابل درک نیست و این تکنولوژی برای نمایشگرهای سایز بزرگ هست حالا این 31 عجیبه واقعا

  • Reza_Dia

    بالای 15 میلیون احتمالا

  • parsa

    جون ميده واسه فيلم و بازي. كمي بيشتر تلاش كنه ترفيع ميگيره جاي tv ميتونين استفاده كنين :D


    _______________________

    دوستان گلم انتظار كمك دارم ازتون ميخوام گوشي بگيرم تا سقف ١،٢٠٠ نضر خودم s4 black edition كمكم كنين ممنون ميشم

    • H A M E D

      Nexus 5 32GB

      • parsa

        بابت راهنماييت ممنونم دادش از نكسوس خيلي خوشم مياد ولي از لحاظ باتري و دوربين نسبتا ضعيف تر از s4 هستش note 3 neo هم از همه لحاظ خوبه به جز دوربين و رم

        • TROOL

          به اس 4 بلک ادیشن هم اصلن فکر نکن چون یکی در میون خوب از کار دراومدن
          همین هفته پیش رفیقم خرید در عرض 1 روز فروخت ینی کارکردش به چند ساعت نکشید
          فقط نوت3 بگیر خودم دارم الانم دارم دنبال یه نوت3 دیگه کارکرده واسه رفیقم میگردم اگه خوبشو پیدا کردم زیر کامنتات لینک میدم برات.

          • parsa

            فدايي داري داش ممنون بابت راهنماييت راستشو بخواي ماشين خريدم پس انداز رو مجبورم خرج وسايل ماشين بكنم قصد خريد note 4 رو داشتم ولي با اين قيمت نجومي ارزش خريد نداره

        • TROOL

          داشم
          یه خورده دیگه بزار روش یه نوت 3 کارکرده که رنج قیمتشم بین 1200 تا 1300 هست بخربا 1300 میشه در حد صفرشو خرید چون صفرش شده 1400اگر 1ماه دیگه صبر کنی صفر نوت 3 میشه 1350 که کارکردش پایین تر میشه
          علاوه بر اون تویه هم رده های قیمتیش هم
          بقیه اصلن در حد نوت 3 نیست به تمام معنا
          اصلنم به نوت 3 نئو فکر نکن مطمعنن پشیمونت میکنه این مدل.

  • mohammadmj

    واقعیت اینکه مانیتور های 4k هنوز عمومی نشدند و هنوز خیلی هابا ماینتور fhd کارشون حل میشه و این تکنولوژی هنوز ارزان نشده و قیمت ها بسیار نجومی اند ....به نظر تا 2 سال آینده این امر محقق نخواهد شد ....................

    • Professor

      تا دو سال چه خبره!!!! مگه تو قرن بوق زندگی میکنی

  • بهداد

    کاملا حرفه ای هست . ورودیهای Displayport داره این مانیتور فقط باید دید در حالت دیسپلی پورت از دیزی چین هم پشتیبانی میکنه یا نه .... یه نگاه انداختم دیدم نه دیزی چین رو به احتمال خیلی خیلی زیاد پشتیبانی نمیکنه

  • اصغر ترقه (sky)

    وقتی 20 اینچش که رزولیشنش زیره اچ دیه 410 تومنه
    چه انتظاری از این داری
    ولی ...
    خــــــــــــــیــــــــــــــــلی خــــــــــــــــــوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه لامصب :apple:

    • اصغر ترقه (sky)

  • LG Forever

    ایول ال جی

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی