10 ویژگی مهم به روز رسانی های اندروید؛ از کیک فنجانی تا آب نبات چوبی
عمر اندروید از 6 سال فراتر رفته و از آن زمان تاکنون، گوگل سیستم عاملش را 10 بار به روز رسانی کرده. قبلا در دیجیاتو خواندیم که هر یک از اندرویدها روی چه تلفن همراهی ...
عمر اندروید از 6 سال فراتر رفته و از آن زمان تاکنون، گوگل سیستم عاملش را 10 بار به روز رسانی کرده. قبلا در دیجیاتو خواندیم که هر یک از اندرویدها روی چه تلفن همراهی برای اولین بار دیده شده اند اما این بار می خواهیم در مورد مهم ترین ویژگی های هر اندروید صحبت کنیم. از کیک فنجانی و دونات گرفته تا کیت کت و آب نبات چوبی.
کار سختی است که بخواهیم در مورد هر کدام به صورت جداگانه صحبت کنیم اما در مجموع، هر آپدیت اندروید یک یا چند ویژگی بسیار مهم در خود داشته که نگاهی به آن ها انداخته ایم.
در ادامه مطلب مروری داریم بر 6 سال تغییر در اندروید.
اندروید ۱٫۵ کیک فنجانی

اندروید ۱٫۶ دونات

اندروید ۲٫۰ نان خامه ای

اندروید ۲٫۲ ماست یخ زده

اندروید ۲٫۳ نان زنجبیلی

اندروید ۳X کندوی عسل

اندروید ۴٫۰ بستنی حصیری

اندروید ۴٫۱ آب نبات ژله ای

اندروید ۴٫۴ کیت کت

اندروید ۵٫۰ آب نبات چوبی

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
(. باور کنید یا نه، اندروید پیش از نان خامه ای هیچگونه پشتیبانی از فلش LED نداشت.)
یادمه اولین گوشی اندرویدی که داشتم sony Ericsson Xperia x10mini با اندروید 1.6 بود که فلش LED داشت چطور تو این مطلب نوشته بعد اندروید 2 این ویژگی اضافه شده
دیجیاتو مطمئنی قبل از اندروید ۱.۵ کیبورد مجازینبوده؟؟؟
پس گوشی های که تز سیستم عامل symbian uiq استفاده میکردن چی؟؟؟
من خیلی قبل تر از اندروید روی p900 کیبورد مجازی داشتم
یا قبل تر از اون روی بلک بری ها اندروید
مثه که نویسنده یادش رفته مهم تر از google now پروژه کَره گوگل بوده تو اندروید 4.1
که سرعت انیمیشنای سیستم عامل رو به 30 فریم افزایش میداد
سرعت و نرمی از اونجا به اندروید اضافه شد
اندروید ال خیلی خوب و روون به نظر میاد :)
راستی کسی نمیدونه آپدیت برای نکسوس های ملی(!) کی میاد؟
فکر کنم اسم اندروید بعدی muffin باشه
اولین اندرویدم 1.6 بود با اچ تی سی تتو و الان 4.4.3 رو با وان ام هفت دارم (بزودی ۵ روی وان )
گوشی بعدیم قطعا ام ۹ یا هر چی که اسمش هست میشه !!
کلا همه گوشیام از این برند بوده و واقعا دوسش دارم
گوشی عالی با سیستم عامل عالی
البته سنس اچ تی سی تا وان ایکس خیلی سنگین بود
اما سنس ۶ عالیه و سبک و پر از امکانات کاربردیه که رم رو اشغال نمی کنه ست
نکته بزرگی ک این بین جلب توجه میکرد این بود ک تکنولوژی زمان میگیره و زمین میده :)
فردا اندروید5 می آید درسته؟
چندوقته نظرات رو که میخونی فقط شده.. کاش پول داشتم فلان دیوایس رو میخریدم! کاش پول داشتم فلان چیز رو میخریدم..
یه پیشنهاد ویژه به مدیران سایت!
اسم سایت رو بجای دیجیاتو بکنید سایت آرزوها!!!
من خودم هم بسیار آرزو دارم اما...
یادش بخیر اولین تجربه اندرویدیم با 1.5 (Cupcake) رو htc Hero بود!