مایکروسافت کارمندان بخش تحقیق و توسعه اکس باکس را در چین اخراج می کند
در جریان سومین موج اخراج کارمندان مایکروسافت طی یک هفته گذشته، نیروهای بسیاری در بخش های مختلف مثل تیم های فروش تبلیغات بین الملل از کار بیکار و بخش هایی چون استودیو سرگرمی های اکس باکس هم ...
در جریان سومین موج اخراج کارمندان مایکروسافت طی یک هفته گذشته، نیروهای بسیاری در بخش های مختلف مثل تیم های فروش تبلیغات بین الملل از کار بیکار و بخش هایی چون استودیو سرگرمی های اکس باکس هم بسته شدند. اما تیشه ی ساتیا نادلا هنوز ریشه ی بخش های اضافه را نزده.
در گزارشی که 31 اکتبر روزنامع چینی شنژن بیزینس منتشر کرد، مشخص شد که مایکروسافت 80 نفر از کارمندان بخش تحقیق و توسعه اکس باکس وان را اخراج و این دپارتمان را به طور کل تعطیل کرده است.
برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.
این گروه سخت افزاری که از سال 2005 در شهر جنوبی شنژن چین برای بخش های تولیدی اکس باکس و سرفس فعالیت می کردند، بدون اخطار قبلی اخراج شده اند. گفته شده که مدیر منابع انسانی، بی وقفه و پس از جلسه جمعه فرمان را اجرا کرده است. به عنوان امتیاز برای قطع همکاری، بسته ای 2560 دلاری به انضمام یک ماه حقوق اضافه به کارمندان پیشنهاد شده که بسیاری از آن ها، مبلغ را رد کرده اند.
بیشتر از 60 درصد کارکنان به صورت مستقیم با کمپانی کار نمی کنند و از طریق آژانس های کار به دپارتمان های مایکروسافت پیوسته اند. منبعی که نمی خواهد نامش فاش شود می گوید: "بسیاری از ما حتی شب گذشته اضافه کاری داشتیم. اما امروز صبح که به دفتر آمدیم، کارت ورودمان غیر قابل استفاده بود. کارت کارمندان آژانس هم امروز بعد از ظهر مصادره شد."
اگر نیروهای کار از امضای قرارداد قطع همکاری امتناع بورزند، مایکروسافت باید مطابق قانون کشور چین عمل کند و جریمه های سنگینی در انتظارش خواهد بود. روزنامه شنژن می گوید تا به حال هیچ یک از کارمندان، قرارداد را امضا نکرده اند.
براساس گزارش های پیشین، ساتیا نادلا در تلاش است که مجموعا 18 هزار شغل را در سراسر جهان از بین ببرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مایکروسافت منم اخراج کن اینجام .
جایی دیگه مونده کارمنداش اخراج نشده باشند توی اکوسیستم مایکرو!
ماکروسافت بسیار نگران کننده در حوزه بازی..
بعد من میگم مایکروسافت چاق سرخپوش سینه چاکاناش بدشون میاد!lol
خوده مایکی هم فهمید چاقه و داره چربی اب میکنه
---
خارج از شوخی
اخراج کارکنان همیشه بدترین سیاست توی مدیریته
چون شما یه مدت به عده پول میدادی که لازمشون نداشتی یا داشتی و الان کاری واسشون نداری
که دوتاش یعنی شکست
یا اون موقع مدیریت ایراد داشته یا حالا
به نظر من داره بهترين كار رو ميكنه.
خصوصا اخراج تيم تبليغاتي( بهنرين محصولات رو داره به خاطر تبليغات بد به موفقيت نميرسه).
در ضمن اينا فقط ٨٠ نفرن.
مثلا مارك ويتين كه مسئول قسمت سخت افزاري اكس باكس بود واقعا بابد اخراج ميكرد.
دان متريك هم ديد هوا پسه خودش در رفت.
سلام مگه قرار نبود امروز اپدیت اندروید 5 برای نکسوز بیاد من هر چی میزنم همون قبلیست !!!
کسی اطلاعی داره ؟؟
ساتیا نادلا شاهکاره . حالا ببینید اگه تبدیل به استیو جابز دوم نشد
مثل استیوجابزه کارشو بی پروا انجام میده
ماکرو شاخه و زیر شاخه و فرا شاخه و انواع دیگر شاخه های خیلی زیادی داره!!
قسمت هایی که بدون فکر در آینده چه می شود تو زمان بلمر ساخته شد!!
اگر ماکرو می خاد اکوسیستمی یکه و هماهنگ اریه بده باید اول از همه قسمت های مختلف خودش رو هماهنگ کنه !! که به خوبی داره پیش می ره!
نادلا رو می تونم بهترین باغ بان تاریخ دره سیلیکون بنامم!!
سوتابایت جون منم همینو میگم اخه مایکروسافت چرا باید سریال بسازه مایکروسافت داره هی تبلیغ one cloud one mobile میده یعنی synchronization پس باید یک اتحاد و یک هماهنگی بین تمامی سرویس های اصلیش بوجود بیاره اگه بخواد شاخه به شاخه حرکت کنه اخرش نابود میشه
من که قبولش دارم
:Microsoft:
آدم مى خواد تو مايكروسافت كار كنه بايد هر لحظه اماده خبر اخراج شدنش باشه!!!!
پيشنهاد ميشه در كنار كار در مايكروسافت يه كار ديگه هم واسه خودتون پيدا كنيد كه يه وقت بيكار نمانيد:-))))))
دیجی کاملا فهمیدم جبهه می گیری رفتم سایت windows central مطلبو خوندم مایکروسافت می خواد بخش تحقیق اکس باکس رو بیاره کشور خودش نه اینکه تعطیل منه
چه فرقی داره؟
بالاخره که کارمنداشو اخراج میکنه تو چین
میخواد اونجا رو تعطیل کنه و این قسمت رو زیر مجموعه یکی از قسمت های داخلی شرکت رو امریکا کنه
راستی شما چیزی درباره تجارت می دونید وقتی منافع یک شرکت درمیون باشه تنها راه حل کم کردن ضرر ها هست توی اون شرکت فکر کنم دو تا ادم تحصیل کرده که اقتصاد خوندن میفهمن که مایکی داره ضرر میده
اینم بدون هیچ سهام داری دلش به حال اخراج کارمنداش نمیسوزه حتی گوگولی جونت تو تجارت پول حرف اولو میزنه