ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر اولین لپتاپ خود مجهز به نمایشگر 4K را معرفی کرد

ایسر امروز عضوی جدید را به خانواده لپتاپ های V Nitro Black خود اضافه کرد. محصول جدید نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارد که قادر است تصاویر را با رزولوشن UHD به نمایش درآورد. این محصول اولین ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایسر امروز عضوی جدید را به خانواده لپتاپ های V Nitro Black خود اضافه کرد. محصول جدید نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارد که قادر است تصاویر را با رزولوشن UHD به نمایش درآورد. این محصول اولین لپتاپ ایسر با نمایشگر 4K به شمار می رود.

در ادامه مطلب با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

aspire-v15-nitro-black-edition-vn7-591_backlit-keyboard-side3-w600

در حالی که صفحه نمایش ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ لپتاپ ایسر چهار برابر پیکسل بیشتری در مقایسه با نمایشگرهای 1080p را ارائه می دهد، در درون دستگاه هم از سخت افزار قدرتمندی استفاده شده است.

قلب تپنده دستگاه نسل چهارم پردازنده intel Core i7 است که با چهار هسته فعالیت می کند. پردازش گرافیکی دستگاه به GeForce GTX860M سپرده شده و برای اجرای هرچه روان تر نیز از 16GB رم و یک حافظه 256GB SSD کمک گرفته شده است. جالب است بدانید که محصول جدید از یک هارد ۱ ترابایت نیز بهره می برد.

aspire-v15-nitro-black-edition-vn7-591_backlit-keyboard-from-above-w600

به گفته ایسر، V Nitro Black جدید تا پایان ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شود و با قیمت ۱۵۰۰ دلار قابل تهیه است. Erc Ackerson، مدیر ارشد مارکتینگ در ایسر، در رابطه با این محصول می گوید:

اضافه شدن نمایشگر UHD به سری V Nitro Black، این خانواده را به یکی از جذاب ترین و به صرفه ترین محصولات رده بالای ممکن در میان لپتاپ ها تبدیل می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • amir

    من دارم راضیم واقعا عالی

  • TROOL

    4k خیلی خوبو خیلی هم گرون

  • یحیی خالدی

    گوگل ناو الان بعضی از جستجوهای فارسی هم جواب میده توی تنظیماتش فارسی رو فعال کنید و بعد بگید مثلا ایران سرچ میکنه
    در ضمن من به خوبی از همه امکاناتش استفاده میکنم مثلا بگی go to digiato.com فورا مرورگر رو باز میکنه میره توی سایت دیجیاتو
    یا بگی call (اسم یکی از مخاطبین) راحت باهاش تماس میگیره

  • آریا

    مال من از اولش هم فعال بود!! من یکساله الان گوگل ناو استفاده میکنم

  • FARAZ

    چیش به ما؟؟؟؟؟؟؟
    اخرش بازگشت همه به سوی لپتاپ های لنوو است.

  • امیدک

    فرسنگ ها دور از دسترس مالی من

  • saeed sh

    اه دیجیاتو ب من اعتماد نداری انگار

  • saeed sh

    والا من تا حالا ندیدم بی دلیل واسم فعال بشه

  • H A M E D

    خیلی خوشگله

    اما هنوز هم چیزی که میخوام ساخته نشده :D

    • seedni

      خیلی خوشگله
      اما هنوز هم چیزی که میخوام ساخته نشده


      حامد تو چی میخای ؟ کاوشکر مریخی !

  • borna_talebi

    طراحی عالیه، ضخامت هم خوبه، صفحه فوق العاده هست. امیدوارم باطری خوبی داشته باشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی