ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: آنباکس تلفن هوشمند گلکسی نوت اج

گلکسی نوت اج با معرفی صفحه نمایش عجب و خمیده ی خود توجه زیادی را در زمان معرفی به خود جلب نمود. این ویژگی یکی از کارهایی عجیبی است که شرکت سامسونگ در استفاده از ...

مجتبی بوالحسنی
مجتبی بوالحسنی منتشر شده در ۱۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گلکسی نوت اج با معرفی صفحه نمایش عجب و خمیده ی خود توجه زیادی را در زمان معرفی به خود جلب نمود. این ویژگی یکی از کارهایی عجیبی است که شرکت سامسونگ در استفاده از تکنولوژی پنل های AMOLED به کار برده است.

حال ویدئوی آنباکس این تلفن هوشمند دوست داشتنی آماده شده که به شما اجازه می دهد در ابتدا نگاهی کلی به آن داشته باشید.

بد نیست اشاره هم داشته باشیم به مشخصات کلی این دستگاه عجیب: صفحه نمایش این تلفن هوشمند ۵.۶ اینچی بوده و از پنل SuperAMOLED بهره می برد و رزولوشن بسیار بالای ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD) را به ارمغان می آورد. پردازنده ی این محصول اسنپدراگون ۸۰۵ چهار هسته ای است. دروبین ۱۶ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی قابل تعویض نیز از سایر خصوصیات سخت افزاری این تلفن هوشمند هستند.

دستگاه مورد بحث از سیستم عامل اندروید ۴.۴ بهره می برد که با رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی تاچ ویز سفارشی شده است.

حال به نظر شما چه چیزهایی را در جعبه ی این تلفن هوشمند خواهیم دید؟ در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با هم نگاهی به آنباکس این دستگاه عجیب بیاندازیم.

Samsung-Galaxy-Note-Edge-unboxing edge-hh1h1 Samsung-Galaxy-Note-Edge-unboxing-1 Samsung-Galaxy-Note-Edge-unboxing-2 Samsung-Galaxy-Note-Edge-unboxing-7 Samsung-Galaxy-Note-Edge-unboxing-3 Samsung-Galaxy-Note-Edge-unboxing-4 Samsung-Galaxy-Note-Edge-unboxing-5

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung+Galaxy+Note+Edge+unboxing.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • مهمان

    این گوشی کنار اتیش این طوری شده ؟>: اینم کنارش فکر کنم حساس به لمس ناگهانی و ضربه پذیر هم باشه .

  • li_lor_

    قیمت نوت 4 در هلند حدود 200 یورو ارزانتر شده وقراردادی هم خیلی پائین اومده

  • mehD

    از اون ایده های جالبه ک فقط یه هفته اول سرگرمت میکنه بعدش برات عادی یا حتی ازار دهنده هم میشه!! ولی نوت 4 خوبه

  • فرزاد

    هنوزم این سوال برام هست که دست گرفتن این گوشی به خاطر اون صفحه منحنی سخت نمیشه ؟!
    تا حالا کلی کانسپت برای دیوایسها بوده که یا حاشیه صفحه نمایش نداشتن و یا از لبه های هر دو طرف گوشی به عنوان صفحه نمایش استفاده شده ، که همشون هم به خاطر سهولت دست گرفتن و کار کردن یه جورایی منقضی شدن ...
    با نتیجه رو تو بررسی های دیجیاتو دید .. !

  • پروفسور کاخال

    دیشب کلی با نوت4 کار کردم هر بازی رو بگی روش نصب کردم لامصب هیولا بود فقط کاشکی شام سنگین تر میخوردم تا بتونم بیشتر باهاش کار کنم :) خوابم سبک بود

    • TROOL

      خدا بگم چیکارت کنه تو خواب کار میکردی. هیییییییییی

  • امیرحسین مددی

    از نظر من باید نوت 4 و ادج رو یکی می کرد اینطور خریدار سردرگم نمیشه

  • kamyab98

    :(
    عاقا دلم خواست خب
    ---
    خدایی ارزششو نداره ۳۰۰ دلار بیشتر از نوت 4 بدی واسش
    --
    از بخش ۱ و ۲ نتیجه میگیریم که من همون نوت ۴ میخوام :D

  • itmaster

    ظاهر سایتتون عالیه

    • HEISENBERG

      دیجیاتو علاوه بر ظاهر همه چیش عالیه فقط اگه ‍همون کوچولو تعصب به اپلش رو هم بذاره گوشه دیگه بی همتا میشه!

  • TROOL

    خیلی خوشگله واقعن خلاقیت یعنی این.

  • عــــــامـــــــــر

    پبروزی این گوشی در بازار و ادامه داشتن طراحیش به سامسونگ بستگی داره تا بتونه موفق باشه باید به دولوپرا انقد ازادی بده تا اون قسمت خمیده بشه یه برتری در مقابل نوت ۴

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی