ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کریستین بیل از ایفای نقش در فیلم جابز انصراف داد

چندی پیش در دیجیاتو از احتمال ایفای نقش استیو جابز توسط کریستن بیل نوشتیم. اما اکنون به نظر می رسد فرآیند ساخت این بیوگرافی به مشکل جدیدی برخورده است.به گزارش Hollywood Reporter برخلاف اخبار منتشر شده، ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چندی پیش در دیجیاتو از احتمال ایفای نقش استیو جابز توسط کریستن بیل نوشتیم. اما اکنون به نظر می رسد فرآیند ساخت این بیوگرافی به مشکل جدیدی برخورده است.به گزارش Hollywood Reporter برخلاف اخبار منتشر شده، بیل علاقه ای به ایفای نقش جابز ندارد. به گفته این نشریه، این بازیگر انگلیسی خود را برای این نقش مناسب نمی داند. با توجه به سازگاری وی با ایفای نقش های چالش بر انگیز، انصراف او از بازی در این فیلم، غیر منتظره بود.

طبق برنامه ریزی های قبلی، فیلمبرداری این اثر به کارگردانی دنی بویل، باید زمستان امسال آغاز می شد. اما با توجه به کناره گیری بیل، احتمالا پروژه با تاخیر روبرو خواهد شد. به تازگی، اخباری مبنی بر انتخاب Seth Rogen جهت ایفای نقش استیو وزنیاک منتشر شده است؛ اما فعلا از جایگزین جدیدی برای کریستین بیل، جهت ایفای نقش اصلی اثر خبری نیست. طبق گزارش های قبلی، مت دیمن، بن افلک و بردلی کوپر، در طول این هفته جهت مذاکره درباره این نقش با بویل دیدار خواهند کرد.

ابتدا، دیوید فینچر به عنوان کارگردان و کریستین بیل به عنوان بازیگر نقش اصلی این اثر انتخاب شدند. سپس، فینچر و بیل، جای خود را به بویل و لئوناردو دی کاپریو دادند. در آخر نیز، دوباره بیل جهت ایفای نقش جابز انتخاب شد. حالا هم تنها دنی بویل، به عنوان کارگردان این اثر باقی مانده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم پر سر و صدا، پس از پشت سر گذاشتن چالش های بسیار، در نهایت ارزش تماشا کردن پیدا خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • کیپ کالم

    بذار اصن ساخته بشه
    بعد نظر بده

  • پدرام

    حساب کن کریستین بل میومد با صدای بتنمن میگفت This is the new iPhone خخخخخ

  • TROOL

    از نظر ظاهری که به هم نمیخوردن

  • mohammadmj

    Matt Damon خیلی خوبه .اما چهره اش شبیه استیو نیست .......
    فکر کنم فیلم کسل کننده ای بشه .....

  • peyman

    خداييش فيلم قبلي كه اشتون كاچر بازي كرده بود خيلي قشنگ بازي كرده بود واقعأ تو حقش بدي كرديم اگه بگيم خوب نبود ولي دركل قالب فيلم چ ر ت بود اثلأ لياقت جابز مرحوم رو نداشت كسايي كه زندگينامشو خوندن ميفهمن كه اون فيلمه حتي يك درصد از نبوغ جابز رو هم نميتونست به تصوير بكشه من كه واقعأ وقتي فيلم رو ديدم ناراحت شدم؛ اين دفه هم اميدوارم فيلم كمي بتونه جابز رو تفسير كنه دوستان بخدا من اصلأ اينا رو از رو تعصب نميگم ولي عقيده شخصيم اينه كه جابز و سيستمي كه تو اپل به وجود اورد تكرار ناشدنيه و تنها يه نفر هست كه تاحدي ميتونه مثل جابز باشه اونم جاني ايو؛ برا همينه كه تيم كوك و اپل هيچوقت نزاشتن جاني ايو رو از دست بدن نمونش هم وقتي كه جابز مرحوم شد تو سال ٢٠١٢ بود كه ايو داشت بساطشو جم ميكرد ولي تيم كوك نزاشت و با اخراج اسكات جاني رو ترفيع داد، و موقعي كه تصادف كرد جاني اپل حقوقش رو خيلي بيشتر كرد...خلاصه: "اگر تيم كوك مغذ اپل باشد جاني ايو روح اپل است"

  • گوگل پلکس

    خیلی هم خوب کرد شخصا من به عنوان طرفدار بیل اصلا خوشم نمیاد فیلم و نقشی که یه بار توسط یه بازیگر دیگه بازی شده و خوب در اومده رو دوباره اون بازی کنه اصلا تصورات ادم از اون نقش به هم میریزه اگه برای بار دوم ساخته بشه....

  • موریارتی

    ای بابا ! بیل از همه اینا بهتر میخورد که ! بردلی کوپر با اینکه دوسش دارم ولی همه نقش هاش رو عین هم بازی میکنه ، مت دیمون که کلا فیزیک و قدش اصلا به جابز نمی خوره ، بن افلک هم ... :|
    ولی یهو دیدی دادن به همون بن افلک :))) جای کریستین بیل رو تو بتمن گرفت فکر کنم اینجام جای استیو رو بگیره :))

    • sherlock.holmes

      فقط اندرو اسکات :))

      • موریارتی

        عالیه اندرو :) کلا بندیکت و مارتین هم عالین :) اصلا شرلوک عالیه سریالش :)

  • رامین

    بعد از فیلمهای محشری که ازش دیدیم مثل ماشینیست و آمریکن هاسل بهتر که توی این فیلم بیوگرافی بی هیجان بازی نمیکنه.
    خیلی فیلم حوصله سربری میشه . تازه آخرش رو هم که همه میدونیم

  • El_Carabo

    همچین هم نقش چالش بر انگیزی نیست. نقش چالش بر انگیز مثل فیلم ماشینیست میمونه. کریستین اونجا به چالش کشیده شد. درضمن فکر نکنم شباهت چهره زیادی با مرحوم جابز داشته باشه. ولی از نظر کاراکتری میتونست خودش رو تطبیق بده.

    • Mr.Geek

      دقیقا ، من هنو تو کفم چطور این ، تونست این همه لاغر کنه :|

  • HoldenCaulfield

    به نظرم بردلی کوپر خوبه واسه نقش جابز

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی