کمپانی های LG و گوگل اعلام کردند که اخیراً توافقنامه ای در رابطه با به کارگیری پتنت های یکدیگر به امضا رسانده اند که محدوده ی بسیار گسترده ای از تکنولوژی های به کار رفته در محصولات دو شرکت را تحت پوشش قرار می دهد.
این قرار داد شامل تکنولوژی های کنونی ال جی و گوگل می گردد و علاوه بر آن پتنت هایی که این دو شرکت ظرف ۱۰ سال آینده به ثبت می رسانند نیز برای طرف مقابل قابل بهره برداری خواهد بود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در حال حاضر جزئیات زیادی از قرارداد مذکور منتشر نشده است. آلن لو، یکی از مشاورین گوگل در زمینه ی پتنت ها، در همین رابطه گفته است که هر دو شرکت تمرکز و هدف اصلیشان تولید و ارائه ی محصولات و سرویس های با کیفیت برای مردم سراسر جهان است.
ال جی نیز به صورت رسمی اعلام کرده این قرار داد با هدف توسعه ی محصولات و تکنولوژی هایی که کیفیت زندگی کاربران و مشتریان این شرکت را بالاتر می برند منعقد گردیده است.
اوایل سال جاری و در ماه ژانویه گوگل قراردادی مشابه را با دیگر برند کره ای یعنی سامسونگ به امضا رساند که البته توافقنامه ی یاد شده مدت زمانش ۵ سال کمتر بود.
کمپانی ال جی تولید کننده ی نکسوس ۴ در سال ۲۰۱۲ و نکسوس ۵ در سال ۲۰۱۳ برای گوگل محسوب می شود، هر چند که این شرکت در سال جاری هیچ محصولی را تحت برند نکسوس به تولید نرسانده و HTC و موتورولا جایگاه پیشین آن را تصاحب کرده اند ولی با توجه به قرارداد اخیر به نظر می آید روابط آنها با گوگل کماکان سمت و سویی مثبت دارد و احتمال همکاری های آینده ی آنها ابداً دور از تصور نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوب اینا در اینده دعوا نمیکنن از همین الان صلح کردن
google calendar 5 برای اندروید 4.0.3+ :
http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/calendar/calendar-5-0-1554015-apk/
دوتا شرکت بزرگ در کنار رقبتی که دارن از نوآوری ها و دستاوردهای هم استفاده کنن و اینا همش به نفع مشتریه و باعث میشه محصولات روز به روز کاملتر بشن ،عالیه ، ممنون گوگل و الجی
گوگل منبع عظيم پتنت هستش
الجى قطعا ميخواد ازين پتنت ها استفاده هاى مفيد كنه
منبع عظیم رو از کجا اوردی فکر کنم گوگل رو با ای بی ام اشتباه گرفتی چون الجی و گوگل از نظر تعداد زیاد باهم اختلاف ندارن
خیلی خوب هست که از این به بعد الجی و گوگل بدون دقدقه پتنتی از پتنت های هم استفاده می کنند بدون ترس از این که به دادگاه فکر کنن.
ال جی کارش درسته.دوسش دارم :)