تلویزیون همراه ؛ محصول جدید همراه اول
همراه اول به تازگی پخش زنده تلویزیون در بستر نوترینو (اینترنت 3G و 4G خود) راه اندازی کرده است. در این سرویس ارزش افزوده جدید که تلویزیون همراه نام دارد، مشترکان اپراتور مذکور می توانند ...
همراه اول به تازگی پخش زنده تلویزیون در بستر نوترینو (اینترنت 3G و 4G خود) راه اندازی کرده است. در این سرویس ارزش افزوده جدید که تلویزیون همراه نام دارد، مشترکان اپراتور مذکور می توانند با دیتای موبایل به صورت رایگان برنامه های صدا و سیما را تماشا نمایند.
این قابلیت نوین در سامانه پردیس این شرکت ایجاد شده است. مشترکان همراه اول با مراجعه به این آدرس می توانند با تلفن هوشمند خود، شبکه های تلویزیونی صدا و سیما را رایگان تماشا کنند.
البته همراه اول هنوز توضیح کاملی در باره این خدمت جدید نداده و معلوم نیست تماشای تلویزیون از طریق سامانه مذکور بر حجم دیتای مصرفی مشترکان می افزاید یا نه.
پیش از این رایتل تماشای زنده برنامه های تلویزیون از طریق پورتال خود را برای کاربران کاملا رایگان اعلام کرده بود. یعنی مشاهده این شبکه های تلویزیونی هزینه دیتا و اشتراکی برای مشترکان این اپراتور در بر ندارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من که دانلود اش رو پیدا نکردم ولی مال ایرانسل استفاده می کنم خوبه
همراه اول با قیمتهای نجومی که از قبضها بدست میاره جیب مردمو خالی کرده من حساب کردم ماهانه ۵۰۰ میلیارد درآمد داره کسی میدونه این همه پولو کجا میره؟
سلام لطفا شماره تماس برای رفع اشکال برای مراجعه کنندگان بگذارید ممنونم
سلام خسته نباشید برنامه تلویزویونی همراه اول گوشی من بعد از یک ماه که شارژ اینترنتم تمام شد دیگر باز نمی شود و به صورت غیر فعال در آمده است لطفا راهنمایی فرمایید
سلام خسته نباشید برنامه تلویزویونی همراه اول گوشی من بعد از یک ماه که شارژ اینترنتم تمام شد دیگر باز نمی شود و به صورت غیر فعال در آمده است لطفا راهنمایی فرمایید ممنونم
قراراینترنت ارزون بشه نگران باشید اپراتورها تو کار دوزدیدنن ایرانسل بهتر نسل سش من یک بار دیدم
واقعا سرعت اینترنت خیلی پایینه اگر تلویزیون راه اندازی کنه شاید خوب بشه
آقا من الان تركيه ام ، رو يه گوشي تركسل دارم رو يكي ديگه وودافون ... سرعت ٣جي ها روي ١٥٠٠ ولي قيمت خيلي خيلي بالاست! ١ گيگ بسته اينترنت قيمتش ٢٥ لير يعني ٣٧.٥٠٠ تومن!!!
سرویس نوترینو سرعتش خیلی خوبه البته نسبت به اپراتورهای دیگه و اینکه تو ایران هستیم
من تا 1MB/s هم باهاش دانلود کردم مضاف بر این سرعت باز کردن صفحش هم خیلی خوبه فقط ایرادش اینه که ناپایداره یهو 10 دقیقه +H کار میکنه یهو میره رو Edge یا Gprs بعد دوباره میره رو +H اگه این مشکل رو حل بکنن و پوشش رو بیشتر کنن واقعا بهترین گزینه می شه برای اینترنت همراه من قبلا رایتل داشتم که جز ضرر چیزی نداشت هر چیم زنگ میزدم بهشون می گفتم بابا اینهمه پول می گیرین لااقل یه سرویس خوب بدید می گفتن داریم زیرساختارو عوض می کنیم به زودی خوب میشه که آخرم این به زودی نرسید آخرشم بی خیالش شدم تقریبا یه سالی می شه سیم کارتشو گذاشتم کلا کلاهمو بد برداشت این رایتل
امیدوارم حالا این همراه اول همراه آخر نشه و سرویسش رو بهتر کنه نه بدتر حداقل سرعتشو رو 700 یا 800 کیلوبایت پایدار نگه داره
کجا دیدن تلوزیون روی رایتل رایگانه؟ اصلا هم اینطور نیست. تازه رایتل از بقیه یاد گرقته که موقع تموم شدن بسته اینترنت به کاربر خبر نمیده (یعنی خبر میده ولی بعد از چند ساعت از تموم شدن بسته) و باعث میشه مشترکای اعتباری از اعتبارشون کم بشه تا اینکه تموم شه و مشترکین دائمی هم که واویلا باید خداتومن پول اینترنت بدن.
ببینین چه راحت بیت المال بالا میکشن این شرکت ها. مملکت ما پر شده از دو چیز :
۱.دزد
۲.شعار