شیائومی یک میلیارد دلار روی تامین محتوای تلویزیون های اینترنتی سرمایه گذاری می کند
روز گذشته شیائومی اعلام کرده که بیش از ۱ میلیارد دلار را برای تامین محتوای تلویزیون های اینترنتی سرمایه گذاری می کند. این سازنده چینی تلفن های هوشمند، این خبر را در وبلاگ رسمی خود ...
روز گذشته شیائومی اعلام کرده که بیش از ۱ میلیارد دلار را برای تامین محتوای تلویزیون های اینترنتی سرمایه گذاری می کند.
این سازنده چینی تلفن های هوشمند، این خبر را در وبلاگ رسمی خود در Weibo اعلام کرده است. با این خبر این شرکت که مرکز آن در پکن است در صنعت تلویزیون در کنار Alibaba ،Tecnet و Baidu قرار می گیرد.
بر اساس گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده، Chen Tong مدیر سابق سایت Sina نیز توسط بخش تلویزیون های اینترنتی شیائومی جهت مدیریت این بخش استخدام شده. در یک کنفرانس خبری مدیران شیائومی از برخی برنامه های این شرکت در این حوزه خبر دادند.
به گفته آنها: ما قصد داریم موفقیت های شیائومی در حوزه سخت افزار را در صنعت تلویزیون نیز تکرار کنیم.
شیائومی یکی از بزرگترین و مشهورترین سازندگان چینی تلفن های هوشمند است که به نظر میرسد قصد دارد با عرضه Mi TV و Mi Box در حوزه تلویزیون نیز فعالیت خود را آغاز کند. این محصولات می توانند به شیائومی کمک کنند تا سود اندک خود از بازار تلفن های هوشمند را در حوزه محتواهای ویدئویی و تلویزیونی به سودی سرشار برساند و اینجاست که سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری این شرکت در حوزه محتوای تلویزیونی روی پلتفرم اختصاصی خود معنی دار می شود.
برخی تحلیلگران معتقدند صنعت تلویزیون می تواند در سال جاری رقمی بالغ بر ۳ میلیارد دلار برای شیائومی سودآوری داشته باشد.
شیائومی هفته گذشته -و البته پیش از قطعی شدن خرید موتورولا توسط لنوو- به عنوان سومین شرکت بزرگ فروشنده ابزارهای موبایل در جهان شناخته شد. این شرکت در سه ماه سوم سال جاری میلادی حدود ۲۵٫۲ درصد از بازار فروش تلفن های هوشمند دنیا را در دست داشته است که به معنی فروش ۳۲۷٫۶ میلیون دستگاه موبایل است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیلی گوشی باحالیه
ای بابا دلمون به همین دیجیاتو خوش بود که کاربراش مفیدن و نظراتشون باعث افزایش سطح آگاهی خوانندگان میشه و مثل سایت های همسایه نیست جو اینجا،ْ دو ماه رفتیم خدمت اومدیم یه نگاه که به نظرات کردم دیدم ماشالله که اسپم تو نظراتِ مطالبِ چند مدت اخیر زیاده و حتی بعضی وقت ها فَوَران میکنه!
چی شد بچه ها چرا اینجوری شد اینجا؟! O.O
ما اخر نفهمیدیم اسم این شرکت چیه
یکی میگه شیاِئومی بعد میگن شد می
کسی فهمید مارم در جریان بزاره
اسم اصلی شرکت شیائومی ولی از اون جایی که این شرکت به تازگی تصمیم گرفته مرز های فعالیتش رو گسترش بده و به خارج از چین به فعالیت اقتصادی بپردازه، تصمیم گرفت که نامی آسون تر انتخاب کنه. به هر حال تلفظ شیائومی آسون نیست. تازه همین تلفظ هم فکر نکنم صحیح باشه!
شما فهمیدی ما رو هم خبر کن چون اندر اسم این کمپانی مانده ایم
شیائومی می آی هر چی دلت خواست بگو.
مطلب خوبی بود
من هنوز تو کف پست قبل بودم که این دادین :-)
شیائومی کم کم داره مثل شرکتهای بزرگ عمل میکنه تو هرچیزی داره یه ردی از خودش باقی میزاره
با افزوده شدن سرعت اینترنت خارجی ها تلویزیون های اینترنتی کسب کارشون خیلی رفته بالا در بهترین نقطه سرمایه گذاری کرده شیائومی ولی افسوس به حال خودم که ایترنتم لاک پشتی هست :-(
یه دفعه میبینی 2 ساعت گذشته و هیچ پست جدیدی نیست یه دفعه هم مثل الان میبینی هر 15 دقیقه یه پست میذارن!
این ببینین ترس براتون معنی بشه
http://www.aparat.com/v/vgyis
آقا کیفیت گوشی های شیائومی بد نیست ها خیلی خوبه