ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

windows 10
تکنولوژی

ویندوز ۱۰ در حال تست و بهینه سازی برای تلفن های هوشمند است

مدتی است که نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ عرضه شده، اما در مورد به روز رسانی های مرتبط به موبایل این سیستم عامل حرف زیادی به میان نیامده است. اما از آنجایی که گفته ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۴ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدتی است که نسخه ی پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ عرضه شده، اما در مورد به روز رسانی های مرتبط به موبایل این سیستم عامل حرف زیادی به میان نیامده است. اما از آنجایی که گفته می شود هدف نهایی مایکروسافت ارائه یک سیستم عامل یکپارچه با رابط کاربری بهینه شده برای ابزارهای گوناگون است احتمالا طی روزهای آتی خبرهای زیادی را در رابطه با ویندوز ۱۰ با رابط کاربری توسعه داده شده جهت تلفن های هوشمند مایکروسافت خواهیم شنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نقل از @Nawzil که یکی از منابع قابل استناد در مورد اخبار و شایعات پیرامون شرکت مایکروسافت محسوب می گردد، گفته می شود این کمپانی به صورت داخلی در حال تست سه بیلد متفاوت از ویندوز بر روی تلفن های هوشمندش است.

احتمال می رود دو بیلد در حال تست مرتبط به به روز رسانی های اساسی و بزرگ ویندوز ۸.۱ باشند و گمان می رود یکی از بیلدهای در حال آزمایش مرتبط به ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند است.

در حال حاضر آپدیت اول ویندوز فون ۸.۱ منتشر شده که بر مبنای آن کورتانا برای مناطق و کشورهای بیشتری ارائه گردید و انتظار می رود در آینده ی پیش رو به روز رسانی دوم نیز برای این نسخه از سیستم عامل موبایل مایکروسافت منتشر گردد، که در آن امکانات جدیدی برای کنترل میزان تبادل داده در اکشن سنتر تعبیه گشته و همچنین پشتیبانی از پردازنده های تازه معرفی شده نیز فراهم آمده است.

هر چند در مورد ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده، اما حدس زده می شود در این نسخه از سیستم عامل یاد شده قابلیت مولتی تسک به صورت چند پنجره در کنار هم برای تبلت ها فراهم گشته باشد و البته کاربران بتوانند برای اولین بار آفیس تاچ را نیز تجربه کنند. باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری از تست های داخلی مایکروسافت به بیرون درز پیدا کند تا معمای ویندوز ۱۰ و رابط کاربری بهینه شده اش برای تلفن های هوشمند حل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL

    واسه 520 من میاد؟

  • عــــــامـــــــــر

    من به این میگم آرامش ، یه گوشی میگیرم ۲ سال و نیم همپای پرچمدارا آپدیت میشه این مایکروسافته و به قول استیو بالمر کبیر من عاشق این کمپانی هستم

    • iMan LP

      من آيفون 4s دارم كه آپديتش اومده. يعني حداقل تا يه ساله ديگه آپديتم. اين يعني 4 سال آپديت گوشيم :-) ;-)

      ضمنا نميخواد ٤-٥ ماه صبر كنم تا آپديتش به مدل يا كشورم برسه

  • Arian

    یه جمله ای هست به این شکل فکر کنم (نمیدونم شاید ضرب المثل باشه):
    There's no such thing as bad publicity
    تقریبا یعنی شهرت نمیتونه مضر باشه
    من فکر میکنم مایکروسافت علاوه بر اینکه داره با احترام قائل شدن برای خواسته مشتریاش محصولاتشو محبوب میکنه داره از این هم استفاده میکنه. قبلا هیچوقت انقدر از ویندوز خبر نشنیده بودیم؛ چه بخواهیم و چه نه این حجم خبر داره برند مایکروسافت رو قوی تر و جذاب تر میکنه.

  • آیدین

    حالا مگه میاد همین 8.1 , جون به لب میکنه آدمو , روز اول گفتم پیش نمایش نگیرم اصلیش دوماه دیگه میاد بهتره الان 5 6 ماه گذشته دریغ از به آپدیت کوچولو :/

    • مجید نیک پور

      متاسفانه htc توی زمینه پشتیبانی از ویندوزفون خیلی ضعیف تر از نوکیا عمل میکنه و نمیدونمم چرا... میخوای استفاده کنی از 8.1 بنظرم بری دولوپرشو بریزی بهتره آخرشم که اومد براش آپدیت میدن

  • sadegh_71

    توی سیستم عامل های همراه واقعا اندروید و ای او اس به پختگی خیلی خوبی رسیدن ولی من خودم وینفون دارم بعضی مواقع مثلا نبود یا نقص تو برنامه ها به شدت احساس میشه،امیدواریم توی ۱۰ نواقص برنامه ها بیشتر برطرف بشه.

    • Divan Greedy

      برنامه با ذکر مثال بگو/ اگر clash می خوای بگی ، age of empires کلش رو قورتش می ده / برو رو دومی/ در ضمن اگه وین فون داری بد نیست پروفایلت رو یه چک بکنی

      • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

        تو این یه مورد مخالفم هر گلی بویی داره کلش جدا ایج او ایمپایرم جدا جایگذین هست ولی یکی بخواد کلشو بازی کنه چه کنه؟ اتفاقا مطمعنم تا یه مدت دیگه نسخه وینفون کلش هم میاد.پ.ن خودم با نبود کلش خیلی مشکل ندارم کلّی گفتم

        • Divan Greedy

          یکی بخواد age of empires رو بازی کنه ، باید چی کار کنه ؟؟؟

          • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

            خب اینم یکی از نقاط ضعف اندروید ای او اس تو نبود این یه برنامس :-)

      • حسین

        این دیگه چه مثالیه که زدی؟ کلش می‌خوای بروی فلان؟ خب شاید رفقاش ۱۰۰ نفر همه کلشن، اینم میخواد با اونا بازی کنه، وقتی ویندوزفون نداره نمی‌تونه دیگه. همینو بس دیگه بهانه نداره که کلش براش نیست عوضش فلان هست و اینا... شما هم بس روی ویندوز تعصب دارید هاااا! این‌جا می‌گید کمبود برنامه عیب نیست ولی وقتی بحث مک میاد وسط دست میگذارید رو IDM و اون همه بازی که مک نداره ویندوز داره! خب ما اون‌جا قبول می‌کنیم ولی دیگه عیب عیبه! بقیه رو یه کامنت دیگه میزنم که نره رو تایید.

        • Divan Greedy

          دادا با من مسئله شخصی داری ، عجیب غریب حرف می زنی / عزیزم چیزی به عنوان گیمر موبایل وجود نداره ، تعداد ساعت های بازی کردن روی سیستم های کامپیوتر کجا ، موبایل کجا / هروقت cod ، gta و battlefield و data و ... برای موبایل اومد قبوله حرفت / چیو به چی می چسبونی ؟؟؟

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

    اگه عمرم کفاف بده دوست دارم باهاش کار کنم از بچگی اسم مایگروسافت میومد ناخوداگاه ابهت خاصی به ذهنم میرسید
    منتظر افییس تاچم ببینم چیه تاحالا هر اپلیکیشنی دیدم چرت بود

    • Divan Greedy

      ویدیو نسخه های الفا و بتا توی build رونمایی شدن ، اگه بگردی تو سایت ها می تونی یه پیش زمینه بدست بیاری

      • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

        ممنون دیوان

  • Centurion

    خيلي دوست دارم وين فون رو تجربه كنم

    مايكروسافت اگر بتونه بين ويندوز و وين فون تعامل بيشتري ايجاد كنه خيلي خوبه

    به كيفيت برنامه هاي استورشم توجه كنه خوبه

    • مجید نیک پور

      من وینفون دارم و با نظرت کاملا موافقم گل گفتی

  • دانیال

    و چشم به سوی مایکروسافت داریم...

  • opda511

    خبر بعد اینکه همه گوشیا چه لومیاها و غیر لومیاها و با هر رمی به وین 10 اپدیت میشن...

    • hadizarei

      بله دیگه
      به این میگن احترام گذاشتن به مشتری!
      که خیلی از شرکت های اندرویدی باید یاد بگیرن

      ............................................
      هر یک ساعت یه بار چک میزنم که ببینم اپدیت اومده یا نه اما هنوز اپدیتی نیومده :`(

      • حسین

        بله بسیار احترام می‌گذارن! مثال می‌زنم نوکیا لومیا ۹۲۰ ۴ ماه بعد از اومدن وین فون ۸.۱ آپدیتش اومد در حالی که حتی لومیا ۹۲۰ های دیگری هم بودند که آپدیت گرفتن مال من ۴-۵ ماه نیومده بود. htc windows phone 8x هنوزم که هنوزه براش ویندوزفون ۸.۱ نیومده.

        • Divan Greedy

          دیر اومدن بهتره از هرگز نیومدن ، در ضمن فقط توجه داشته باش 920 تمام ویژیکی های 8.1 رو می گیره نه فقط یه تم و یه طراحی

      • Divan Greedy

        اگر مطلب دیروز دیجیاتو رو خونده باشی (۱۲ ویژگی جدید و برتر اندروید ۵ آبنبات چوبی) توش نوشته شده که زودتر از 15 نوامبر نمی یاد ، امروز 5 نوامبر یعنی چک کردن ساعتی رو باید بزاری برای 10 روز دیگه

        • hadizarei

          خخخخ
          حق باشماست دقت نکرده بودم!

        • Mehdia_St

          اپدیت اندروید ال برای نکسوس ۵ فعلا فکتوری ایمجش اومده اونم برای بعضی دولپر های ویژه فرقش با ota اینه که ریست فکتوری میکنه ولی ota نه تا فردا یا پس فردا کاملا اندروید ال اماده میشه اون ۱۵ نوامبر هم هر چی تو لینک مطلب گشتم نبود هیچ سایتی هم بهش اشاره نکرده

        • حسین

          من خودم لومیا ۹۲۰ هم دارم، مثلا از اینترنت اکسپلورر می‌ری یه فایل pdf دانلود کنی، وقتی با اون pdf viewer خودش بازش می‌کنی توش ذخیره می‌شه اما بعداً اگه بخوای توی ادوبی اکروبات ریدر بازش کنی دیگه نمی‌تونی. این سیستم فایل‌هاش خیلی رو اعصابه. الآن این یک عیبه ولی شما قطعاً بجای قبول کردن این دلیل میارین.

          • Divan Greedy

            در ضمن یه برنامه هست به اسم files که خود مایکروسافت ساختتش و فایل منیجر وین فونه ، تو اون به راحتی می شه جا به جا کرد

          • Divan Greedy

            الان PDF رو تست کردم و متوجه شدم که تا حالا با وین فون کار نکردی / وقتی بخوای فایل pdf رو باز کنی ، بهت می گه رو کدوم برنامه بازش کنم ، بعد می تونی انتخاب کنی

          • Divan Greedy

            بهونه نمی یارم ، فرق اینجاست که درست در مورد سیستم عامل ها مطالعه نمی کنی / لازمه اون برنامه رو پاک کنی بعد خود به خود adobe پیش فرض می شه / حالا بگو چه طور می شه یه موزیک یا اهنگ رو تو ایفون و ایپد دانلود کرد و ذخیره اش کرد / حالا کدوم سیستم قابلیت های ابتدایی رو نداره ؟؟؟

مطالب پیشنهادی